Risooko joulu ?

348 posts, 18 pages, 99,289 views

#261 • • Kirsikka Guest
Mua ei riso yhtään, tykkään joulusta tosi paljon. Ootan jo huomista ihan innolla :) Ohjelmassa saunomista, syömistä ja lahjojen avaamista miehen sukulaisten kanssa. Lahjaostoksetkin sain hoidettua aika kivuttomasti ennen pahimpia ruuhkia, joten niistäkään ei tarvinnut vetää herneitä nenään. Kotia en ole laittanut mitenkään joulukuntoon, kun ei kuitenkaan joulupyhinä pahemmin kotona olla.
Miinapiina

#262 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ei sitten ollenkaan itse joulu... kauppojen ryysis voisi risoa mut sinnepä ei enää tartte änkeä!! *hih*

tontut on ikkunoissa, kynttelikkö myös tollasessa pikkuikkunassa, kynttilöitä poltan ku lapset nukkuu... kuusi odottaa kellarissa koristelua, muutenkin on hyvä ja lämmin fiilis... *joo*

huomenna tulee lapsille pukki (äitille ei... plaaah!! hahah) ja sit on ihana katsoa kun lapset availee paketteja... awww *sydän*

illalla alkaa mun oma aika, lapset nukkumaan ja (joulu)olut aukeaa... tuijotan kuusta ja kynttilöitä, kuuntelen tapani kansan sylvian joululaulua ja herkistelen *plur* vain minä itseni kanssa!!!

--
pinkki on pop!!!

Aziz Combat Fighter

#263 • • Aziz Combat Fighter
no on se saatana ku ateistitkaa ei pääse bussilla töihi siks et on joulu.

KENEN SYNTTÄREITÄ TÄSSÄ TAAS JUHLITAAN?
plink

#264 • • plink team paska
kyllä vituttaa ajella 45 minsaa duunista himaan, koska ihmisten pitää päästä ostamaan kaikkea paskaa just ruuhka-aikaan ja siten tukkimaan risteykset. kuitenkin tavallisesti matka taittuu vartissa.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Sinza

#265 • • Sinza
Ei ollenkaan, joulu on ihanaa aikaa*sydän*. Kaikki valmistelut hanskassa, lahjat ostettu ja hyvä fiilis. Enää tarvii vaan pakata auto ja hurauttaa joulun viettoon maalle *plur*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

larzizi

#267 • • larzizi
Juuri tällä hetkellä joulu todellakin risoo *dissaa*

Tullut kirottua muutaman kaverin kanssa sitä, että miten paska juhla se oikeesti on. Sen lisäksi, että se on nykyään pelkkä kaupallinen juhla, niin ärsyttää se tekopyhyys mikä siinä on. Pitäisi olla perheen ja suvun kanssa melkeen viikko vaan sen yhden hemmetin juhlapäivän takia. Pitäisi olla niiden kanssa ja rauhottua, vaikka todellisuudessa kaikki vaan stressaa joulun takia. Ja jos haluat olla jossain muualla kuin suvun kanssa istumassa ja rauhottumassa, niin sua katsotaan pahasti ja sua pidetään pahana ihmisenä.

Ja mikä ihme siinä on, että just jouluna joka paikka pitää olla ihan puhdas? Vaikka ei tulisi edes vieraita. Ei vaan voi ymmärtää.

Tää on ihan naurettavaa paskaa oikeesti *senkin*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

lostgone

#268 • • lostgone
Vuosia risonut, mutta tämä joulu on ollut toistaiseksi taivaallinen. Mä oon töissä yöt jutellen humalaisten kanssa ja nukun päivät. En muista milloin joulu olisi ollut näin raitis tapahtuma.*hihu* Ja kun suurin rieha on ohi, niin lähen kattomaan kummikakaraa.*vink*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

¡ Previous post about a year ago !
Skenemursu

#269 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Ana-5000, 23.12.2006 09:41:
no on se saatana ku ateistitkaa ei pääse bussilla töihi siks et on joulu.

KENEN SYNTTÄREITÄ TÄSSÄ TAAS JUHLITAAN?

Joulupukin synttäireitä!

Näin ainakin jos on uskomista näihin Thaimaalaisiin... täällä kaikki budhalaiset valmistautuvat joulun viettoon ja siitä hämmentyneenä olen hieman udellut että mikäs se joulun perimmäinen tarkoitus onkaan... minua katsotaan vähän tyhmästi... enkä todellakaan tiedä. Joulupukin syntymäpäivä tietysti! Kukaan ei ole toistaiseksi sanonut mitään kristinuskoon tai ylipäätänsä uskontoon liittyvää joulusta =)
Vertigo

#270 • • Vertigo
...vai et risooko joulu - no eihän se mitään muuta teekkään ;) - ilon ja valon ja rauhottumisen juhla - funk dat! Kattoo jengiä vittu kaupoissa ni vois joulua kuvailla mielummin sanoilla kireyden ja totaalisen kaaoksen juhla.
Dementation

#271 • • Dementation wednesday?
Ei riso yhtään.

Ensimmäistä kertaa en jouluksi mene porukoille ja se on hieman haikeaa.
Isosiskon kanssa jo nostalgioitiin, että joulussa parasta on lapsesta asti ollut yhdessä oleminen ja lautapelien pelaaminen yömyöhään asti, tänä jouluna jää väliin ja oltiin molemmat surullisia aiheesta. *uuh*

Olen töissä kyllä aattopäivän ja joulupäivän jälkeisen yön, mutta ei oo mitään hajua mitä tekis sillon 24. päivä iltana ja 25. päivä päivällä.
Pitää koittaa kysellä jos joku muu täälläpäin on tylsistynyt, niin voi tulla meille istumaan iltaa ja pelaamaan noita kuuluisia lautapelejä.

Mitenkään en ole koristellut kämppää ja mahdolliset lahjat perheelle ja kavereillekin aion ostaa vasta tammikuussa, kun olis ajatus talvilomalla lähteä jonnekkin matkailemaan, eli ei paljon joulu stressaa, mitä nyt sit on töissä vähän kiireempi kuin muuten.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Saarre

#272 • • Saarre
ainoo mitä nyt on selvästi huomannu..
Tulee kyrpä otsaan ku televisiomainonta on kaikki muutettu jouluteemaks.. "pukinkonttiin hoodeeeteeveetä ja..!!"
stfu, plz.

--
*tähti* Full hearts cant lose

Jinx

#273 • • Jinx Superfeminine
Ei riso. Pikemminkin päinvastoin *iloinen*

--
Pyllykkä

xl8r

#274 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Ei riso tänä vuonna. Oon ehkä jopa vähän innoissani.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

anis

#275 • • anis
Jaa-a... Eipä kauheesti. Töissähän se menee leppoisasti *hihu*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

#276 • • Edited Equalizer Guest
ei pahemmin kun sekin menee ilmeisesti työssä
Jouluna onki 5 pv lomaa*pepsodent*
Sittenki on 3 pv töitä heh
Pekko Haimi

#277 • • Pekko Haimi Our Stolen Theory / Beach X
Joo risoo.. Olis kiva lähtee ulkomaille jouluksi :)
Camfer

#278 • • Camfer
ei muuten joulu riso, mutta se kyllä ottaa pattiin kun kaikki olettavat että kaikki ostavat lahjoja yltiöpäisesti toisilleen. ja sit kun itse vielä sanoo että en aio ostaa kenellekkään mitään ja en itsekkään keneltäkään vaadi mitään, ja silti loukkaannutaan kun en osta mitään jollekulle..

ainoat lahjat mitä olen ostanut on sisarieni muksuille jotkut lahjat ja tietenkin omalleni.
T0mbstone

#280 • • T0mbstone The Process.
Ei. Jotenkin vuosien varrella oppinut ignooraamaan koko tapahtuman, eikä se herätä oikein tunteita puolesta tai vastaan.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~