manskulla joku vielä laukas ison padan suoraan autoja päin. fiksua toimintaa.
180 posts, 9 pages, 46,871 views
The biggest fireworks event in the world is held in Madeira, (Portugal) at the New Years' Eve celebrations, as referred in the Guinness World Records.
siveys, 2.1.2007 13:40:
Tätä tuli tuossa vuodenvaihteessa pohdittua ja mielestäni Suomessakin voitaisiin adoptoida sellainen lainsäädäntö, joka kieltäisi yksityisiltä ilotulitteiden ostamisen ja hallussapidon ilman erikseen haettavaa lupaa. Lisäksi näiden käyttö pitäisi olla kiellettyä päihteiden vaikutuksen alaisena. Siinä nyt vaan ei ole mitään järkeä, että annetaan ihmisten kännipäissään vaarantaa toisten turvallisuus julkisilla paikoilla.
Vastineeksi voitaisiin sitten järjestää vähän isompia ilotulituksia kaupunkien ja yritysten rahoilla.
Lyylikki, 2.1.2007 17:55:
Mulla oli niin paketillinen heenoja paukkuja. Joskin isoimmat ei ollu niin hienoja, kuin toisiksi isoimmat. Myös ystävillä oli paukkuja, niin saatiin mahtavat shöwt aikaiseksi. Ainoa miinus menee Sepolle, kun pyysin suojalaseja lainaan, niin se sanoi, että tytöt ei paukuttele. Kukas mun raketit olis ampunu, jos en mä itte? Nih, että silleen, kiitti vaan.
remotion, 2.1.2007 14:07:
oli aika fiksu tunnelma kun ajelin 23.30 malminkartanosta keskustaan. ensimmäisenä heti maltsussa lensi jotain rakettia autotielle, sitten pitäjänmäessä oli nainen keskellä kaistoja seisomassa täysin mustissa vaatteissa. oli aika lähellä ettei edellä ajava ajanut sen päälle.
manskulla joku vielä laukas ison padan suoraan autoja päin. fiksua toimintaa.
Mark Hamilton, 2.1.2007 18:05:
Mihinkäs suojalaseja tarvitsee? Mä en ole niitä käyttänyt ikinä eikä ole sattunut mitään.
---
Mihinkäs suojalaseja tarvitsee? Mä en ole niitä käyttänyt ikinä eikä ole sattunut mitään.
Epailija, 2.1.2007 18:14:
---
---
:D Käytätkö turvavyötä? Oletko ottanut vakuutuksen?
Mark Hamilton, Mihinkäs suojalaseja tarvitsee? Mä en ole niitä käyttänyt ikinä eikä ole sattunut mitään.
typ0, 2.1.2007 18:29:
mulla räjähti kätteen sellane iso roomalainen kynttilä =D
Mark Hamilton, 2.1.2007 18:33:
---
---
Niin mun serkullakin kun se halus kädestä ampua sen... eikä sillä ollu edes suojalaseja..
typ0, 2.1.2007 18:39:
---
Mark Hamilton, 2.1.2007 18:33:
---
---
Niin mun serkullakin kun se halus kädestä ampua sen... eikä sillä ollu edes suojalaseja..
---
hehe ei mullakaa =D
---
Lyylikki, 2.1.2007 17:55:
Mulla oli niin paketillinen heenoja paukkuja. Joskin isoimmat ei ollu niin hienoja, kuin toisiksi isoimmat. Myös ystävillä oli paukkuja, niin saatiin mahtavat shöwt aikaiseksi. Ainoa miinus menee Sepolle, kun pyysin suojalaseja lainaan, niin se sanoi, että tytöt ei paukuttele. Kukas mun raketit olis ampunu, jos en mä itte? Nih, että silleen, kiitti vaan.
---
RiD, 2.1.2007 18:46:
---
---
Vaatii kyllä vakavamman asteista aivovammaa ees kysyä tollasta, tai sitten jotain lapsenmielistä näyttämisen tarvetta omasta hurjasta rohkeudestaan. Raketti räjähtää ja se sattuu. Comprende?
Eihän ne tietenkään pakolliset oo mutta helvetin hyvä varotoimi.