Tapaninpäivän kinkunsulatus & D.N.A 6h set 26.12.2005 @ helsinki

55 posts, 3 pages, 9,335 views

Crazybattery

Posts: 782

#41 • • Crazybattery Fruor ergo sum
oli hauska ja *känni*
KIITOS DENILLE!!!!!!!!!!!!


kinkunsulatus onnistui!!!!!!!!!!!!!*joo*
Kirtar

Posts: 771

#42 • • Kirtar
Kylläpäs siellä oli todella mukavaa :) kuviakin tuli räpsittyä. paras Denin setti evö *piis*

--
asdaf?

Raiza

Posts: 65

#43 • • Raiza
Oli kyllä hauska ilta, vanhoja luokka kavereita juottaessa ja bailatessa :) Harmittaa vaan kun kyyti susirajan taakse lähti niin aikaisin :'(
Kiitoksia kaikille paikalla olleille tutuille, hubaa oli!
UnityF

Posts: 15,721

#44 • • UnityF joo just se
*heittää ittensä pääse suolaa kun tätä topikkia lukee* *uuh*
Mua niiiiiiiin harmittaa että en ollu tuolla. mä tosiaan tein tuttavuutta vessanpöntön kanssa kun oksennus lentää ja kuume ei taho hellittää. Harmittaa niin pirusti *uuh**
Fyrisch

Posts: 4,525

#45 • • Fyrisch
oli ehkä tyhmin veto vaihtaa paikkaa ennen kahtatoist ku D.N.A liekitti , mut saipahan ainaski juotuu parit stobet *piis*
superwoman

Posts: 333

#46 • • superwoman toinen jalka jo...
Voi ei! Miksen mä tullut sittenkään paikalle.*nyyh*

Mielettömän tajutoton biisilista!

--
...just visiting...

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#47 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Oli mahtavat kemut *aplodit* Pari ensimmäistä tuntia oli mukava pälpättää kavereiden kanssa niitä näitä chilli tilaisuudessa ja sitten vasta alkoi kemut *jiihaa* Taisin ottaa muutaman booli mukillisen ja ehkä yhden kaljankin muistaakseni *tirsk* ja sen jälkeen hauskaa riitti *känni* Tanssilattialla en ole pitkään aikaan näyttäytyny mutta nyt tuli hypittyä kaikki lihakset toimintakyvyttömäks. Kerran seisahdin tanssilattialla ja mietin "Hetkinen nyt? Tanssinko mä oikeesti kiksuu? No vitut... antaa palaa" ja sitten jatku tamppaus *lmao**tanssittel* Kiitos kaikille seurasta, oli huippu hauskaa *hali*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

anton fine

Posts: 1,359

#49 • • anton fine myspace.com/finethedj
ääh prkl, hirvee darra
-crystal-

Posts: 736

#51 • • Edited -crystal-
kyllä oltiin hyvällä tuulella, kiitos myös boolista*slurps*kinkkua ei kyllä enää pystynyt syömään, mutta aamulla se kummasti maistui taas*vink*ja musa maistui myös*tanssittel*
Mar6

Posts: 2,178

#53 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Kivat bileet oli taas!
Booli ei loppunut kesken ja setti oli kyllä taas todella hienoa, ja kivaa tampattavaa, seasta löytyi myös vähemmän soitettuja biisejä ja rakenne oli hieno joten jaksoi sitten tanssiakin..
Onnittelut Denikselle vielä ja kiitoksia kaikille hienosta seurasta *plur*

--
-Where there is house there is a home-

DenisV

Posts: 1,048

#55 • • Edited DenisV I Love Kiksu
Kiitos! *sydän*

HAPPY 2006 NYE!

Luvassa lisää samalaisia hetkeä tämän vuoden aikana! *hymy*