HALLMARK - ICE AGE 21.1.2006 @ Helsinki

81 posts, 5 pages, 9,859 views

sapeli

Posts: 11,768

#81 • • sapeli jokukukamikä?

Mar6, 24.1.2006 00:08:
---
ambivalence, 23.1.2006 22:53:
Mutta olinko minä ainoa, jonka silmäkulmaa yritettiin mustata kyynärpäällä, silmää poltaa tupakalla ja jonka niskaan kaadettiin puolet kolmesta bissestä...

En tiedä johtuiko siitä, että olin ottanut nestemäistä liian vähän, mutta itse ainakin teki mieli tarttua parin ihmisen pilliin kiinni ja vähän rutistaa.*toktok*
---
Mutta tuollaisten riskejen kanssa joutuu välillä elämään, nämä hallut eivät edes olleet mielestäni pahimmat tämän kannalta.



Juu, ei olleet *hymy* Halluissa on aina tietyn tyyppistä porukkaa aika paljon, jotka ei ehkä siitä musiikista niin välitä, eikä siitä yhteisöllisyydestä mikä monissa muissa bileissä on enemmän pinnalla - mut tällä kertaa (ainakin mun onneks) Halluissa oli väljää pakkasten takia, eli siellä tuli nyt selkeästi vähemmän tungelmaa, tönimistä ja ördäämistä vastaan *joo* Ja mahtu tanssimaankin paremmin *jiihaa*

Oli kyl vähän patterit lopussa näissä bileissä mut kyl pari biisiä tuli tanssittua taas niin kiksutaivaassa, ja loppuaika sit hengailua yläkerrassa hyvässä seurassa *hihu* Valot oli jotenkin erityisen upeat tällä kertaa eli niistä isoa plussaa - musa itse taas oli hiukan epätavallista, Halluista kun odottaa aika tietyntyyppistä musatarjontaa yleensä... Mutta ei tämäkään huonoa ollut *hymy*

Saas nähdä eksyykö sitä myös noihin 6-v bileisiin muutaman viikon päästä *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.