81 posts, 5 pages, 11,345 views
Josba, 23.1.2006 12:07:
Mun mielestä illan tosi oli kuitenkin DSS-Heikki. Tietääko joku, oliko kaikki kuullut remixit (Unforgiven, Power, Fine Day, Sandstorm jne) DSS:n tekemiä, sillä ainakin kovasti siltä kuulostivat... DSS:n uudesta tavarasta tuli ainakin mukavasti jytisevä Higher.
nenna, 23.1.2006 13:51:
video, sisältää: tönimistä, heilumista, pyöriskelyä..niin ja mielestäni pätkän aika kovasta biisistä..
..tosin loppuu pahasti kesken
vanhus, 22.1.2006 12:35:
ei ollut mikään kovin kummaliset kinkeri oli pikkasen tylsää olis voinnut jäädä nukkumaan booooriiiig
Josba, 23.1.2006 12:07:
Mun mielestä illan tosi oli kuitenkin DSS-Heikki. Tietääko joku, oliko kaikki kuullut remixit (Unforgiven, Power, Fine Day, Sandstorm jne) DSS:n tekemiä, sillä ainakin kovasti siltä kuulostivat... DSS:n uudesta tavarasta tuli ainakin mukavasti jytisevä Higher.
video, sisältää: tönimistä, heilumista, pyöriskelyä..niin ja mielestäni pätkän aika kovasta biisistä..
..tosin loppuu pahasti kesken
miikkah, 23.1.2006 20:43:
- toimiva tila
- jonottamatta sisään
- tiskit veti
- lattialla sopivan tilavaa
- muutkin oli aika nätisti
Samu*, 23.1.2006 20:37:
Millä kameralla kuvattu? Tuntuu tarkentavan aika hyvin liikkeestäkin, tollanen vois olla kiva
zAo, 23.1.2006 21:26:
HALLMARK - ICE AGE - valokuvia :)
SANNULI, 23.1.2006 16:01:
---
vanhus, 22.1.2006 12:35:
ei ollut mikään kovin kummaliset kinkeri oli pikkasen tylsää olis voinnut jäädä nukkumaan booooriiiig
---
Ainahan sieltä voi lähtä kesken illan pois , jos ei maistu ; D
ambivalence, 23.1.2006 22:53:
Hyvä pippalot olivat, kyllä.
Mutta olinko minä ainoa, jonka silmäkulmaa yritettiin mustata kyynärpäällä, silmää poltaa tupakalla ja jonka niskaan kaadettiin puolet kolmesta bissestä...
En tiedä johtuiko siitä, että olin ottanut nestemäistä liian vähän, mutta itse ainakin teki mieli tarttua parin ihmisen pilliin kiinni ja vähän rutistaa.
Anteeksi, että avauduin. Yritän olla kohteliaampi seuraavan kerran.
ambivalence, 23.1.2006 22:53:
Hyvä pippalot olivat, kyllä.
Mutta olinko minä ainoa, jonka silmäkulmaa yritettiin mustata kyynärpäällä, silmää poltaa tupakalla ja jonka niskaan kaadettiin puolet kolmesta bissestä...
En tiedä johtuiko siitä, että olin ottanut nestemäistä liian vähän, mutta itse ainakin teki mieli tarttua parin ihmisen pilliin kiinni ja vähän rutistaa.
Anteeksi, että avauduin. Yritän olla kohteliaampi seuraavan kerran.