HALLMARK - ICE AGE 21.1.2006 @ Helsinki

81 posts, 5 pages, 9,864 views

Encoder

Posts: 310

#61 • • Encoder Kofeinisti
Aika hiton mukava iltama oli, ärsyttävän tupakankatkuista vaan joka paikassa. Tune of the night mulle: Mode Hookers - Breathe (Sander van Doorn rmx)

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Miksan

Posts: 1,464

#62 • • Miksan

Josba, 23.1.2006 12:07:

Mun mielestä illan tosi *super* oli kuitenkin DSS-Heikki. Tietääko joku, oliko kaikki kuullut remixit (Unforgiven, Power, Fine Day, Sandstorm jne) DSS:n tekemiä, sillä ainakin kovasti siltä kuulostivat... *täh* DSS:n uudesta tavarasta tuli ainakin mukavasti jytisevä Higher.


Fine Daystä ainaki tulossa coveri uudella DSS albumilla mun tietojen mukaan.
nenna

Posts: 1,916

#63 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
video, sisältää: tönimistä, heilumista, pyöriskelyä..niin ja mielestäni pätkän aika kovasta biisistä.. *tanssittel*

..tosin loppuu pahasti kesken *justjoo*
pirpeli

Posts: 5,533

#64 • • pirpeli

nenna, 23.1.2006 13:51:
video, sisältää: tönimistä, heilumista, pyöriskelyä..niin ja mielestäni pätkän aika kovasta biisistä.. *tanssittel*

..tosin loppuu pahasti kesken *justjoo*



Kävi huimaamaan toi kameran pyöritys*nauru*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Aune-mummo

Posts: 543

#65 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

vanhus, 22.1.2006 12:35:
ei ollut mikään kovin kummaliset kinkeri oli pikkasen tylsää olis voinnut jäädä nukkumaan booooriiiig




Ainahan sieltä voi lähtä kesken illan pois , jos ei maistu ; D
C-1

Posts: 1

#66 • • C-1 Talliurpo
Ögy hyvät kinkerit oli, ite heräsin "vasta" kyllä fiilikseen kun TABi alkoi soittaan. Seuraaviin kemuihin taas tullaan.

--
Puheet on puheita, teot on ne jotka määräävät.

KimmoKoo

Posts: 249

#67 • • KimmoKoo

Josba, 23.1.2006 12:07:

Mun mielestä illan tosi oli kuitenkin DSS-Heikki. Tietääko joku, oliko kaikki kuullut remixit (Unforgiven, Power, Fine Day, Sandstorm jne) DSS:n tekemiä, sillä ainakin kovasti siltä kuulostivat... DSS:n uudesta tavarasta tuli ainakin mukavasti jytisevä Higher.



Toi remiksi Snapin The Powerista on eric prydzin tekemä, olisko 2003
vuodelta.

Helvetin hyvä remiksi :)
Samu81

Posts: 1,224

#68 • • Samu81 kokolihaa

nenna, 23.1.2006 13:51:
video, sisältää: tönimistä, heilumista, pyöriskelyä..niin ja mielestäni pätkän aika kovasta biisistä.. *tanssittel*

..tosin loppuu pahasti kesken *justjoo*



Millä kameralla kuvattu? Tuntuu tarkentavan aika hyvin liikkeestäkin, tollanen vois olla kiva *hymy*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

z

Posts: 1,146

#69 • • z
muutamat ekat tullutkin missattua. ensikertalaisen vaikutelmia :

- toimiva tila
- hyvä meno
- halpa lippu
- kortti kävi ovella
- jonottamatta sisään
- mukava narikka
- ei vessajonoja
- ei lasia/tahmaa lattialla
- tiskit veti
- batterykoju jee
- alakerta laitettu teeman mukaan
- muuta ei sitten ollutkaan teeman mukaan
- kevyesti dekottu
- toimivasti dekottu
- alakerta oli aika tyhjä
- alakerta oli aika kylmä
- alakerta olisi musiikin puolesta kiinnostanut
- dss soitti kivaa
- kameramiehet valvoi
- lattialla sopivan tilavaa
- lattialla sopivan ahdasta
- ääni jees
- me turistit oltiin asiallisesti
- muutkin oli aika nätisti
Miksan

Posts: 1,464

#70 • • Miksan

miikkah, 23.1.2006 20:43:
- toimiva tila
- jonottamatta sisään
- tiskit veti
- lattialla sopivan tilavaa
- muutkin oli aika nätisti


Noi on kyllä semmosia jotka ei yleensä päde.
Varmaanki pakkasesta johtuen oli nyt halluissa kyl tosi väljää ja rauhallisti useimpiin iltoihin verrattuna.
vanhus

Posts: 889

#74 • • vanhus

SANNULI, 23.1.2006 16:01:
---
vanhus, 22.1.2006 12:35:
ei ollut mikään kovin kummaliset kinkeri oli pikkasen tylsää olis voinnut jäädä nukkumaan booooriiiig

---



Ainahan sieltä voi lähtä kesken illan pois , jos ei maistu ; D




no onnex se dallaspulla ei ole ens kerralla soittamassa sielä *joo**nauru* *pahis*
Oliwer

Posts: 799

#75 • • Oliwer
Liekö kireän pakkasen aiheuttamaa, mutta väkeä oli just sopivasti ja meininki & musa muutenkin mainiota. Hyvin viihtyi! *hihu*
ambivalence

Posts: 1

#76 • • Edited ambivalence
Hyvä pippalot olivat, kyllä.

Mutta olinko minä ainoa, jonka silmäkulmaa yritettiin mustata kyynärpäällä, silmää poltaa tupakalla ja jonka niskaan kaadettiin puolet kolmesta bissestä...

En tiedä johtuiko siitä, että olin ottanut nestemäistä liian vähän, mutta itse ainakin teki mieli tarttua parin ihmisen pilliin kiinni ja vähän rutistaa.*toktok*

Anteeksi, että avauduin. Yritän olla kohteliaampi seuraavan kerran. *lohduttel*
Mar6

Posts: 2,178

#77 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

ambivalence, 23.1.2006 22:53:
Hyvä pippalot olivat, kyllä.

Mutta olinko minä ainoa, jonka silmäkulmaa yritettiin mustata kyynärpäällä, silmää poltaa tupakalla ja jonka niskaan kaadettiin puolet kolmesta bissestä...

En tiedä johtuiko siitä, että olin ottanut nestemäistä liian vähän, mutta itse ainakin teki mieli tarttua parin ihmisen pilliin kiinni ja vähän rutistaa.*toktok*

Anteeksi, että avauduin. Yritän olla kohteliaampi seuraavan kerran. *lohduttel*



Tämä vaara on aina bileissä, eikä vähiten halluissa.. Tai sitten lause on muuten vain tuttu *hymy*
Mutta tuollaisten riskejen kanssa joutuu välillä elämään, nämä hallut eivät edes olleet mielestäni pahimmat tämän kannalta.

--
-Where there is house there is a home-

sapeli

Posts: 11,768

#78 • • sapeli jokukukamikä?

nenna, 23.1.2006 13:51:
video, sisältää: tönimistä, heilumista, pyöriskelyä..niin ja mielestäni pätkän aika kovasta biisistä.. *tanssittel*



Ihana! *plur* Pääsee tosi kivasti takas niihin samoihin fiiliksiin *jiihaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mar6

Posts: 2,178

#79 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

ambivalence, 23.1.2006 22:53:
Hyvä pippalot olivat, kyllä.

Mutta olinko minä ainoa, jonka silmäkulmaa yritettiin mustata kyynärpäällä, silmää poltaa tupakalla ja jonka niskaan kaadettiin puolet kolmesta bissestä...

En tiedä johtuiko siitä, että olin ottanut nestemäistä liian vähän, mutta itse ainakin teki mieli tarttua parin ihmisen pilliin kiinni ja vähän rutistaa.*toktok*

Anteeksi, että avauduin. Yritän olla kohteliaampi seuraavan kerran. *lohduttel*



Ei, älä pyydä anteeksi, on kivaa kun ihmiset avautuvat jos on asiaa, klubbarissakin..Itseasiassa kaikki nuo on halluissa koettua. Mutta kaikki muu koettu on onneksi tärkeämpää minulle *plur*

--
-Where there is house there is a home-

Hoitsu

Posts: 154

#80 • • Hoitsu HOITOTAKUU=)
Oli taas mukava tulla halluileen vaikka porukkaa (tuttuja) ei niin paljoa ollutkaan kuin olis odottanut mut mahtavan mugava oli meisinki ja tampattua tuli taas tunteella *plur* ja *hali* uusille/vanhoille kamuille ! hauskaa oli koko meitin jengillä *nauru*

--
Päivä ilman hymyä on hukkaan heitetty=)