382 posts, 20 pages, 85,178 views
boy-cut, 9.12.2005 10:30:
tresor on saanut kulttimaineensa siitä että tuoneet soundia amerikoista eurooppaan
suomessa siis siksi "myöhässä"
täällä on käynyt kovia detroit miehiä mutta onko ollut klubia (fyysisesti paikkana) joka järjestäen olisi perustettu vain siksi että tiettyä soundia saataisiin tänne kolkkaan (ei riitä asiakkaita pitämään paikkaa pystyssä)
tarkoitatko kenties renaissancen hybrid bileitä? (joita edelleen mainostetaan rinneradiota kokoonpanolla jota ei ole enää olemassa? )
ville, 9.12.2005 13:44:
---
En mä edelleenkään ymmärrä yhtään mistä sä puhut, mut en mä usko että se näin perjantaina mitään haittaa :)
viikonloppu tulossa
boy-cut, 9.12.2005 14:35:
sarkasmia, ville, sarkasmia että suomessa ollaan niin metsässä näissä jutuissa ja kaikki on niiiiin pientä verrattuna suureen maailmaan
odotan innolla bileitä ja tota musaa
ville, 9.12.2005 14:54:
Se että tämä maa on pieni ja että tällä ei kannata pitää 7/24 teknoklubia ei imo millään tavalla oo sama asia kuin et jengi olisi "metsässä". Pakko vaan elää realitettien mukaan :)
ville, 9.12.2005 14:54:
---
Mä en edelleenkään ymmärrä tota sun pointtia .... (mut kai se menee tän perjantain piikkiin)
Tää on kiertue, joka kiertää varmaan 50 mestaa. Yksi kiertuepaikka on suomi, mikä on aika jees juttu (tnx entropy). Se että jengi tätä hehkuttaa, ei imo osoita millään tavalla sitä miten metsässä jengi on. Jos jengi olisi metsässä ne ei tajuaisi koko juttua vaan olisi "wtf tresor, mikä se on??". Nyt päin vastoin tilanne on se, et mestoille vaeltaa tod näk satoja vanhoja partoja jotka tulee fiilistelemään niitä aikoja kun itse oltiin vielä nuoria ja berliinissä pistettiin jalalla korkeaksi. Siis sitä aikaa kun sinä tai minä ei tiedetty tresorista vielä mitään ....
Se että tämä maa on pieni ja että tällä ei kannata pitää 7/24 teknoklubia ei imo millään tavalla oo sama asia kuin et jengi olisi "metsässä". Pakko vaan elää realitettien mukaan :)
Vai onko se niin, et tää on topic jossa pitää alkaa kerämään skenepisteitä siitä kuka on käynyt eniten tresorilla, ollut kaatajaisissa, päässyt backstagelle ja ennenkaikkea kenellä on eniten lasipantteja ;) jos on niin mä luovutan suoraan, mä oon ollut tresorilla vaan kerran ja silloinkin mulla on _keltaista_ uv-geeliä päässä ... oon tosi kiksu ... :D
Ps hallibassoooooooooooo o/
boy-cut, 9.12.2005 16:16:
---
cut'n'clip
boy-cut, 10.12.2005 01:05:
ymmärtämättömille on sitten varmaan parempi että ootte täällä pienessä takapajuisessa suomessa laskemassa skenepisteitänne ja odottamassa että klubit tulevat kiertueella tai edes myyvät krääsäänsä tänne asti
Amnesia, 10.12.2005 03:46:
---
Vittu mikä älyn kalifi
Meidän "takapajuisten suomalaisten" ei todellakaan tarvitse kumarrella sinua sen takia, että herra asuu Berliinissä. Klubitukseen kirjoittavista huomattava osa on ollut Suomen ulkopuolella bileissä lukemattomia kertoja, ja varmaan about kaikki niistä jotka sanoivat että sinun pointtisi meni ohi. Esim. Saksan isommissa technobileissä on pirusti enemmän porukkaa ja staroja line-upissa, mutta se ei tee niistä automaattisesti mitenkään oleellisesti parempia kuin Suomen vastaavat, rakkaudesta techno-kulttuuriin järkätyt bileet. Samat kicksit irtoaa loppupeleissä molemmista, molemmissa on hyvät ja huonot puolensa (kokemusta on minullakin laidasta laitaan).
Se, että pointtisi menee kaikilta täysin ohi, johtuu ihan vaan siitä että suollat ruudulle vain jotain tajunnanvirtaasi apinasuomella.
boy-cut, 10.12.2005 10:28:
---
kenelleköhän puhut?
olin just berliinissä lomalla, siitä F'hain Berlin, nyt vaihdettu roba
tuutko ihan bileisiin asti mua herroittelemaan niin katsotaan kuinka kauan sitä tapahtuu naisten vessassa
[...]
boy-cut, 10.12.2005 10:28:
kenelleköhän puhut?
olit just berliinissä lomalla, siitä F'hain Berlin, nyt vaihdettu roba
tuutko ihan bileisiin asti mua herroittelemaan niin katsotaan kuinka kauan sitä tapahtuu naisten vessassa
kaikki tresor läpät on niiden nettisivuilta, käykää lukemassa vai onko klubitus netin ainoa paikka missä käytte?
tehdäänkö kaikki ihan treffit tonne bileisiin niin voin kädestä pitäen kertoa mikä tässä ekassa kommentissa on hauskaa ja sarkasmia, vähän niinkuin selittäisi kerrottuja vitsejä kun ette niitä näytä tajuavan
"tuleex tänne soittaa tres or ?
ni, ei tresor ollu berliinissä ku 14 vuotta ja nyt vasta tänne fiilistelybileet
suomes ollaan niin aikaa edellä
mut silti, näissä bileissä ollaan ihan varmasti
ellei sitten itse berliinissä lomilla..."