Entropy presents: TRESOR - IT'S NOT OVER 18.2.2006 @ Helsinki

382 posts, 20 pages, 85,168 views

Elias

#41 • • Elias Elias
Tänne *jiihaa*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

#42 • • ville olen oikeasti ujo

boy-cut, 9.12.2005 10:30:

tresor on saanut kulttimaineensa siitä että tuoneet soundia amerikoista eurooppaan
suomessa siis siksi "myöhässä"
täällä on käynyt kovia detroit miehiä mutta onko ollut klubia (fyysisesti paikkana) joka järjestäen olisi perustettu vain siksi että tiettyä soundia saataisiin tänne kolkkaan (ei riitä asiakkaita pitämään paikkaa pystyssä)

tarkoitatko kenties renaissancen hybrid bileitä? (joita edelleen mainostetaan rinneradiota kokoonpanolla jota ei ole enää olemassa? *ding*)

En mä edelleenkään ymmärrä yhtään mistä sä puhut, mut en mä usko että se näin perjantaina mitään haittaa :)

viikonloppu tulossa *jiihaa*
littlebig

#43 • • littlebig aaat-chi kung

ville, 9.12.2005 13:44:
---
En mä edelleenkään ymmärrä yhtään mistä sä puhut, mut en mä usko että se näin perjantaina mitään haittaa :)

viikonloppu tulossa *jiihaa*

eipä haitane, mutta tässä hieman selvennystä:
tresor fyysisenä klubina on berliinissä soittanut tiettyä soundia jo 14 vuotta, mikään klubi suomessa ei ole niin tehnyt
konsepti on ollut mitä loistavin ja tresorilla on myös n.200 julkaistua levyä, oma vaatemerkki yms yms (sekä lasipantit tresor logolla joita parit omistan:D)
nyt kun klubi on ilman osoitetta, tekee kiertueita ja tulee suomeen niin ihmiset hehkuttaa
sarkasmia, ville, sarkasmia että suomessa ollaan niin metsässä näissä jutuissa ja kaikki on niiiiin pientä verrattuna suureen maailmaan

odotan innolla bileitä ja tota musaa *joo*

--
straight ______

gay ^______^

#44 • • Edited ville olen oikeasti ujo

boy-cut, 9.12.2005 14:35:
sarkasmia, ville, sarkasmia että suomessa ollaan niin metsässä näissä jutuissa ja kaikki on niiiiin pientä verrattuna suureen maailmaan

odotan innolla bileitä ja tota musaa *joo*

Mä en edelleenkään ymmärrä tota sun pointtia .... (mut kai se menee tän perjantain piikkiin)

Tää on kiertue, joka kiertää varmaan 50 mestaa. Yksi kiertuepaikka on suomi, mikä on aika jees juttu (tnx entropy). Se että jengi tätä hehkuttaa, ei imo osoita millään tavalla sitä miten metsässä jengi on. Jos jengi olisi metsässä ne ei tajuaisi koko juttua vaan olisi "wtf tresor, mikä se on??". Nyt päin vastoin tilanne on se, et mestoille vaeltaa tod näk satoja vanhoja partoja jotka tulee fiilistelemään niitä aikoja kun itse oltiin vielä nuoria ja berliinissä pistettiin jalalla korkeaksi. Siis sitä aikaa kun sinä tai minä ei tiedetty tresorista vielä mitään ....

Se että tämä maa on pieni ja että tällä ei kannata pitää 7/24 teknoklubia ei imo millään tavalla oo sama asia kuin et jengi olisi "metsässä". Pakko vaan elää realitettien mukaan :)

Vai onko se niin, et tää on topic jossa pitää alkaa kerämään skenepisteitä siitä kuka on käynyt eniten tresorilla, ollut kaatajaisissa, päässyt backstagelle ja ennenkaikkea kenellä on eniten lasipantteja ;) jos on niin mä luovutan suoraan, mä oon ollut tresorilla vaan kerran ja silloinkin mulla on _keltaista_ uv-geeliä päässä ... oon tosi kiksu ... :D

Ps hallibassoooooooooooo o/
vaavu

#45 • • vaavu vara-vana

ville, 9.12.2005 14:54:
Se että tämä maa on pieni ja että tällä ei kannata pitää 7/24 teknoklubia ei imo millään tavalla oo sama asia kuin et jengi olisi "metsässä". Pakko vaan elää realitettien mukaan :)

Itse asiassa Suomen skenen pienuus on omalla tavallaan ollut myös eduksi. Vaikka kaupalliset realiteetit onkin estäneet kunnon liiketoiminnan Suomessa, on kolikon kääntöpuolena tullut annos tiettyä epäkaupallisuutta. Marginaali on ollut oikeasti marginaalia täällä. Se että bileiden järjestäminen on ollut taloudellisesti haastavaa, on suojannut Suomen bileitä ulkopuolisilta bisneksentekijöiltä. Ilman tätä taloudellista kannattamattomuutta meillä olisi jo varmaan ollut Helsinki täynnä Sedu Koskisen järjestämiä tesnobileitä. ;)

Usean vuoden ajan ainoa tapa järjestää vähänkään marginaalisemman musatyylin bileitä oli pitää homma maan alla. Jotain ehkä kertoo sekin Suomen meiningistä, että nämä Helsingin Tresor-bileet ovat kiertuelistasta päätellen ainoat ei-julkiset bileet.
Jinx

#46 • • Jinx Superfeminine
Kyllä tänne on tultava! *iloinen*

--
Pyllykkä

littlebig

#47 • • littlebig aaat-chi kung

ville, 9.12.2005 14:54:
---

Mä en edelleenkään ymmärrä tota sun pointtia .... (mut kai se menee tän perjantain piikkiin)

Tää on kiertue, joka kiertää varmaan 50 mestaa. Yksi kiertuepaikka on suomi, mikä on aika jees juttu (tnx entropy). Se että jengi tätä hehkuttaa, ei imo osoita millään tavalla sitä miten metsässä jengi on. Jos jengi olisi metsässä ne ei tajuaisi koko juttua vaan olisi "wtf tresor, mikä se on??". Nyt päin vastoin tilanne on se, et mestoille vaeltaa tod näk satoja vanhoja partoja jotka tulee fiilistelemään niitä aikoja kun itse oltiin vielä nuoria ja berliinissä pistettiin jalalla korkeaksi. Siis sitä aikaa kun sinä tai minä ei tiedetty tresorista vielä mitään ....

Vai onko se niin, et tää on topic jossa pitää alkaa kerämään skenepisteitä siitä kuka on käynyt eniten tresorilla, ollut kaatajaisissa, päässyt backstagelle ja ennenkaikkea kenellä on eniten lasipantteja ;) jos on niin mä luovutan suoraan, mä oon ollut tresorilla vaan kerran ja silloinkin mulla on _keltaista_ uv-geeliä päässä ... oon tosi kiksu ... :D

Ps hallibassoooooooooooo o/

jos et tajuu ni ei voi mitään
turha yrittää alkaa vetää keskustelua skene pisteisiin kun puhe on tresor tavaramerkistä (että on jopa omat lasipantit!)
vaavu näytti hiffaavan että pieni ug suomi ja ei-kaupalliset bileet, kysy siltä
end of discussion

--
straight ______

gay ^______^

Lauri

#48 • • Lauri Devoted

boy-cut, 9.12.2005 16:16:
---
cut'n'clip

Täytyy kyl sanoa, että en ymmärtänyt yhtä ainutta pointtia sun teksteistä mitkä Villellä olisi ristiriidassa ylipäänsä mihinkään? Enkä ymmärtänyt ylipäänsä sun tekstien pointtia viitaten aiheeseen mitenkään. Selkeesti olen vain niin yksinkertainen...

Tapahtuman puolesta taas järjettömän siistiä, että entropy tekee taas huippuduunia
vähän isommalla kädellä! Harmi vain, että ajankohta on niinkin ruuhkainen.
Ja toivottavasti näissä kekkereissä panostetaan äänentoistoon tresor-mentaliteetin
mukaisesti. ;)
UzU

#49 • • Edited UzU [33100]

boy-cut, 9.12.2005 16:16:
---
cut'n'clip

---

En ymmärrä minäkään mistä puhut mut ei se mitään.
rec

#50 • • rec
Taitaapi olla niin, että paikalle on saavuttava.

Mutta mitähän helvettiä porukka huutelee gheton toiselta puolelta? Tresor on bändi? Tresor on tavaramerkki (kaukaa haettu kyllä onkin, muttei käsittääkseni suoranaisesti!).

Niin no.. enkait mä tiiä sitten mistä puhun?!?!!010101*iloinen*
wammi

#51 • • wammi
aijai..<3
littlebig

#52 • • littlebig aaat-chi kung
ymmärtämättömille on sitten varmaan parempi että ootte täällä pienessä takapajuisessa suomessa laskemassa skenepisteitänne ja odottamassa että klubit tulevat kiertueella tai edes myyvät krääsäänsä tänne asti *nauru**nauru*

--
straight ______

gay ^______^

Amnesia

#53 • • Amnesia

boy-cut, 10.12.2005 01:05:
ymmärtämättömille on sitten varmaan parempi että ootte täällä pienessä takapajuisessa suomessa laskemassa skenepisteitänne ja odottamassa että klubit tulevat kiertueella tai edes myyvät krääsäänsä tänne asti *nauru**nauru*

Vittu mikä älyn kalifi *nauru*
Meidän "takapajuisten suomalaisten" ei todellakaan tarvitse kumarrella sinua sen takia, että herra asuu Berliinissä. Klubitukseen kirjoittavista huomattava osa on ollut Suomen ulkopuolella bileissä lukemattomia kertoja, ja varmaan about kaikki niistä jotka sanoivat että sinun pointtisi meni ohi. Esim. Saksan isommissa technobileissä on pirusti enemmän porukkaa ja staroja line-upissa, mutta se ei tee niistä automaattisesti mitenkään oleellisesti parempia kuin Suomen vastaavat, rakkaudesta techno-kulttuuriin järkätyt bileet. Samat kicksit irtoaa loppupeleissä molemmista, molemmissa on hyvät ja huonot puolensa (kokemusta on minullakin laidasta laitaan).
Se, että pointtisi menee kaikilta täysin ohi, johtuu ihan vaan siitä että suollat ruudulle vain jotain tajunnanvirtaasi apinasuomella.
littlebig

#55 • • littlebig aaat-chi kung

Amnesia, 10.12.2005 03:46:
---
Vittu mikä älyn kalifi *nauru*
Meidän "takapajuisten suomalaisten" ei todellakaan tarvitse kumarrella sinua sen takia, että herra asuu Berliinissä. Klubitukseen kirjoittavista huomattava osa on ollut Suomen ulkopuolella bileissä lukemattomia kertoja, ja varmaan about kaikki niistä jotka sanoivat että sinun pointtisi meni ohi. Esim. Saksan isommissa technobileissä on pirusti enemmän porukkaa ja staroja line-upissa, mutta se ei tee niistä automaattisesti mitenkään oleellisesti parempia kuin Suomen vastaavat, rakkaudesta techno-kulttuuriin järkätyt bileet. Samat kicksit irtoaa loppupeleissä molemmista, molemmissa on hyvät ja huonot puolensa (kokemusta on minullakin laidasta laitaan).
Se, että pointtisi menee kaikilta täysin ohi, johtuu ihan vaan siitä että suollat ruudulle vain jotain tajunnanvirtaasi apinasuomella.

kenelleköhän puhut?
olit just berliinissä lomalla, siitä F'hain Berlin, nyt vaihdettu roba
tuutko ihan bileisiin asti mua herroittelemaan niin katsotaan kuinka kauan sitä tapahtuu naisten vessassa
kaikki tresor läpät on niiden nettisivuilta, käykää lukemassa vai onko klubitus netin ainoa paikka missä käytte?
tehdäänkö kaikki ihan treffit tonne bileisiin niin voin kädestä pitäen kertoa mikä tässä ekassa kommentissa on hauskaa ja sarkasmia, vähän niinkuin selittäisi kerrottuja vitsejä kun ette niitä näytä tajuavan

"tuleex tänne soittaa tres or ?

ni, ei tresor ollu berliinissä ku 14 vuotta ja nyt vasta tänne fiilistelybileet
suomes ollaan niin aikaa edellä

mut silti, näissä bileissä ollaan ihan varmasti
ellei sitten itse berliinissä lomilla..."

--
straight ______

gay ^______^

JR Ewing

#56 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Muistakaa ottaa omat homeet mukaan!! Homeen haju kuului aina vakiovarusteeseen siellä kellarissa. Vai hommaako Entropy ne?
Amnesia

#57 • • Amnesia

boy-cut, 10.12.2005 10:28:
---

kenelleköhän puhut?
olin just berliinissä lomalla, siitä F'hain Berlin, nyt vaihdettu roba
tuutko ihan bileisiin asti mua herroittelemaan niin katsotaan kuinka kauan sitä tapahtuu naisten vessassa
[...]

No, eipä asiaa kai tämän enempää tarvitse vatvoa, jatketaan topicissa mieluummin itse aiheesta. Pidä hauskaa bileissä, Surgeon on kova sana *hih*
Gnizhak

#58 • • Gnizhak iku

boy-cut, 10.12.2005 10:28:

kenelleköhän puhut?
olit just berliinissä lomalla, siitä F'hain Berlin, nyt vaihdettu roba
kaikki tresor läpät on niiden nettisivuilta, käykää lukemassa vai onko klubitus netin ainoa paikka missä käytte?
tehdäänkö kaikki ihan treffit tonne bileisiin niin voin kädestä pitäen kertoa mikä tässä ekassa kommentissa on hauskaa ja sarkasmia, vähän niinkuin selittäisi kerrottuja vitsejä kun ette niitä näytä tajuavan

"tuleex tänne soittaa tres or ?

ni, ei tresor ollu berliinissä ku 14 vuotta ja nyt vasta tänne fiilistelybileet
suomes ollaan niin aikaa edellä

mut silti, näissä bileissä ollaan ihan varmasti
ellei sitten itse berliinissä lomilla..."

Vähemmän happoa/piriä ni noista aivotuksesta ottas joku muuki selvää.

--
Don&#039;t Just Stand There

A-E

#60 • • Edited A-E Detroit Techno Militia
Jollain lähtenyt taas se mopo käsistä? Pakko lesottaa klubbarissa kuinka on käynyt sen kaksi kertaa Berliinissä ja Tresorissa etc. Ihan vitun sama, koska niin varmaan aika moni muukin klubbarissa joita nämä kyseiset Tresor bileet kiinnostaa.

On se kanssa hirveä harmi kun, Tresoria ei enää ole ja se nyt joutuu jotain sekunda maita ja kaupunkeja omalla brändillään kiertämään. Kun eihän ton Tresorin idea ole koskaan ollut levittää technon ilosanomaan muualle kun saksalaisille, jotka ovat ne ainoat jotka sitä technoa ymmärtää ja saa niitä Tresor t-paitoja ostella....

Hei oikeesti eikö tämä topic voitaisiin pitää ihan vapaana tosta vitun lapsellisesta purismista ja ns. skenepätemisestä kun ei toi kahden/kolmen ihmisen lapsellinen kinastelu ketään hyödytä tai kiinnosta.

Edit: Joo löytyy multakin tota Tresor paskaa.Kuten kolme t-paitaa,kaksi hupparia,yksi levylaukku,levymatot,avaimenperä,juliste,vinyylejä,cd-levyjä ja jopa sellainen kultainen Tresor membercard ja ekaa kertaa olin Tresorissa jo 1998 Loveparadessa kun Väth soitti sunnuntaina levy siinä Tresorin "takapihalla"....Sori oli vaan pakko pätee tohon loppuun....

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May