Junkkabileistä

90 posts, 5 pages, 18,109 views

jaywink

Posts: 1,668

#81 • • jaywink bass warrior
täytyy sanoo että ite oon kyllä noiden isojen salien puolella. mutta se tietenkin olettaen että paikalla on jengiä täyttämässä se sali täyteen *hymy* mitä enemmän porukkaa sen parempi.

ja valoja ja dekoja vaan mun mielest niin paljon kuin hyvällä maulla ja tyylillä jaksaa upottaa - ei kait siinä nyt mitään pahaakaan voi olla jos mesta on laitettu tyylikkääksi?

kyllä se on aika selvä ero esim. rose garden junkka illalla ja jossain isoissa bileissä (=sali, halli, varasto, whatever ei-klubitila). henk koht suosisin jälkimmäistä, jos pitäisi valita, kun noita ensimmäisiä on kuitenkin aina enemmän tarjolla *hymy* onneksi aika harvoi sattuu samalle illalle kahdet junkkabileet tässä maassa *nauru*
tomii

Posts: 3,594

#82 • • Edited tomii kallion herttua
Joo kuten tosta Nuancen heittämästä kuvasta näkyy, niin vähän isommatkin salit toimii aivan helvetin hyvin, kun homma on laitettu toimimaan ja maustettu asiallisella deejii-kaartilla ja yhtä asiallisella junglistilaumalla... niin ja tietty BASSOLLA! *vink*
(heh... spottasin kuvasta jopa itsenikin eturivistä vääntämässä tunteella *hih*)

Niin ja onhan se ihan kivan kokoinen aina ollut se Koneiston junkkahuonekin/teltta(Turussa) ja voiko kukaan ikinä paikalla ollut rehellisesti sanoa, että se ei olisi ikinä toiminut? *vink*
Mutta ei siinä... kaikilla omat mielipiteet ja maut.

--
reivaan kunnes kuolen

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#83 • • Aziz Combat Fighter
Ja kyl saatana oli aikamoinen meininki ku Bad Company soitti makasiineilla.. Ei ollu hirveen tyhjänä lattia, ei.
hrdkvr

Posts: 3,929

#84 • • hrdkvr KURGO

tomii, 4.1.2006 17:39:

Niin ja onhan se ihan kivan kokoinen aina ollut se Koneiston junkkahuonekin/teltta(Turussa) ja voiko kukaan ikinä paikalla ollut rehellisesti sanoa, että se ei olisi ikinä toiminut? *vink*
Mutta ei siinä... kaikilla omat mielipiteet ja maut.



kyl mä voin rehelllisesti sanoo..

koneiston junkkahuone on aina ollu ihan tukossa ja se luo ainakin mulle tunnelmaa.. ja kun läpötila on noussut tanssioiden hiestä sinne 45 asteeseen ja sataa päälle niin siinä se kirkonpolttofiilis vasta saa gasoo liekkiin

--
-keep it hard-

hrdkvr

Posts: 3,929

#85 • • hrdkvr KURGO

Ana-5000, 4.1.2006 17:44:
Ja kyl saatana oli aikamoinen meininki ku Bad Company soitti makasiineilla.. Ei ollu hirveen tyhjänä lattia, ei.



oliko vähä kovat bileet muuten.. yhet parhaista ikinä

--
-keep it hard-

tomii

Posts: 3,594

#86 • • tomii kallion herttua

Ana-5000, 4.1.2006 17:44:
Ja kyl saatana oli aikamoinen meininki ku Bad Company soitti makasiineilla.. Ei ollu hirveen tyhjänä lattia, ei.



Joo ja oli kyl Tavastiakin ihan fyllaaden aikoinaan ja meininki taivaissa, kun Grooverider ja SS (ja tais muuten olla Mufflerkin) liekitti sen mestan tanssilattiaa. Ite perkele missasin Bad Companyn duunin takia *uuh*
Mut joo iso lattiakin toimii, eiköhän nää kommentit todistaneet sen...

--
reivaan kunnes kuolen

hrdkvr

Posts: 3,929

#87 • • hrdkvr KURGO
nää nyt on taas tällaisia mielipidejuttuja ..

toiset diggaa isoista ja toiset pienistä tisseistä.

--
-keep it hard-

jaywink

Posts: 1,668

#88 • • jaywink bass warrior
kaiken tämän opetus on varmaan siis;
jos et saa porukkaa mestoille niin älä järkkää isoja bileitä vaan pienemmät klubibileet *vink*
tomii

Posts: 3,594

#89 • • tomii kallion herttua

hardikaveri, 4.1.2006 17:45:
---
tomii, 4.1.2006 17:39:

---


kyl mä voin rehelllisesti sanoo..

koneiston junkkahuone on aina ollu ihan tukossa ja se luo ainakin mulle tunnelmaa.. ja kun läpötila on noussut tanssioiden hiestä sinne 45 asteeseen ja sataa päälle niin siinä se kirkonpolttofiilis vasta saa gasoo liekkiin



Jep.. amen ja samat sanat! Toi on ollut ihan sama fiilis mullakin, kun vääntää siellä tropiikkisavussa strobot silmiä särkien ilman paitaa hiessä kuin Joulupukki Cooperin testissä. *vink*

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#90 • • tomii kallion herttua

jaywink, 4.1.2006 17:53:
kaiken tämän opetus on varmaan siis;
jos et saa porukkaa mestoille niin älä järkkää isoja bileitä vaan pienemmät klubibileet *vink*



No joo tässähän tää on lähinnä kiteytetty koko pointti (kaikkien bileiden osalta). *joo*

--
reivaan kunnes kuolen