Junkkabileistä

90 posts, 5 pages, 18,111 views

keisha

Posts: 1,394

#21 • • keisha bullet with butterfly wings
Mä äänestän tota pienempää intiimimpää meininkiä, tosin Goldie laturissa oli kyllä ihan vitun kova. Mulle uppoo paremmin se nössöjunkka, puukkojunkka taas ei oikein, tulee siitä jotenki häiriintynyt ja levoton olo, kuten kaikesta rankemmasta musasta. Freeformitkin siirtyy kohta lauantaille, mikä on iso plussa, tulee lisäämään ainakin mun käyntiä siellä reilusti =)

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Lumpy

Posts: 873

#22 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Junkka on hyvää joka tilanteessa!*jiihaa* Toimii niin isoissa kuin pienissäkin bileissä
oddi

Posts: 75

#23 • • oddi
Junkka on mun mielestä tilan puolesta kuten tekno eli aika vaatimaton, koristelematon tila, tarpeeksi tilaa tanssia ja savua ja räiskyviä valoja niin pääsee jo pitkälle, hyviä just kaapelin tilat, gloria (miksei täällä oo enempää bileitä?!), tavastia. Mulle tai kaveripiirille ei kovastikaan kolise neuro- tai hooverijunkka, mielummin vähän monimutkaisempia rytmejä, "painetta" ja rullausta. Junkassa tosin pystyy mielestäni helpommin soittamaan erilaista soundia illan aikana, ois loistavaa kun tietäis et illan aikana olisi tulossa ragga/dubikolinaa, deeppiä photekkii yms, rullausta ja suoraviivaisempaa takomistakin! Stealthit Makasiineilla ja back 2 bass alahuoneella oli kaks erilaista konseptia jotka toimi! Mut tilausta varmaankin olisi kovastikin tolle rankalle osastolle esim polkkabileet joissa junkkaa toisella puolella eivät välttis ois mahdoton ajatus. Itseäni ei toisin kiinnostaisi. *hih*
Nauskiss

Posts: 532

#24 • • Nauskiss

oddi, 7.12.2005 21:48:
Junkka on mun mielestä tilan puolesta kuten tekno eli aika vaatimaton, koristelematon tila, tarpeeksi tilaa tanssia ja savua ja räiskyviä valoja niin pääsee jo pitkälle...



Juu, noita junkka-valoja + decoja tai decottomuutta mietin viimeks Entropyn kekkereissä. Mä koin sen ´koristelun´ (valot ja visuaalit) ehkä vähän turhan makeeks ja pirtsakaks. Tila sinänsä oli kyllä aikas mainion väljä.

[Käytän nyt noita bileitä vain esimerkkinä, kun ovat tuoreessa muistissa monella.]

Hyvät puitteet junkalle: Tilaa, ei turhaa koreilua, yksinkertaset valot + mieluusti aika darkit visuaalit. [Ei pinkkejä pilviä ja leikkiviä pupujusseja. <- Ööö... No, just tollasia visuaaleja en kyl oo onneks missään junkkabileissä nähny.]

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#25 • • Mao & Taikahattu UG-///

xybo, 7.12.2005 14:20:
- Tarvitaan iso tanssilattia
- Tarvitaan menevää junkkaa (ei linnunlaulua ja jazzhumppaa)
- Ei missään mielessä mitään klubimenoa, tappaa fiiliksen täysin
- Ei Rose Gardenia
- Ei Hesaria

-- xybo



Juuri näin! *joo*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

alke

Posts: 29

#29 • • alke is history.
vähintäänkin mielenkiintoista verrata decompressionia koneiston kokoluokkaan.

nice one.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#30 • • Aziz Combat Fighter
Kyl parhaat bileet on ollu Stealthit joskus gloriassa aikoinaan. Itte en lämpee niin hirveesti mihinkään 50 hengen käsi kädessä-fiilistelyyn.
Burma

Posts: 297

#31 • • Burma
ooksä timppa monetkin bileet järkänny?
mitä tarkalleen ottaen sä tarkoitatkaan järkkäämisellä?
ihan vaan kokemuspohjalta neuvoisin sua unohtamaan jotkut isot bileet, mikäli meinaat ne rahoittaa omasta pussistas. se ei meinaan ole kovin viisasta.

monet HELVETIN HIENOT ja onnistuneet bileet on loppupeleistä osoittautuneet tappiollisiks, välillä enemmän, välillä taas vähemmän.

entropy järkkäs kuulemma (en päässyt valitettavasti, olin omia bileitä purkamassa aamukuuteen) hienot bileet, ottivat ison riskin järkkäämällä pelkästään junkkakemut, ja onnistuivat. täytyy kuitenkin muistaa, että entropyllä on vuosien kokemus hommasta ja ehtymätön järkkääjäreservi.mainostus UG-bileinä ja kutsulla sisään + halpa keitto futas tällä kertaa!

me ollaan järkätty vastaavankokoiset bileet (maailmanloppu kaapelitehtaalla) hyvin pitkälti kahdestaan alen kanssa, ja pakko myöntää että välillä meinas loppua huumori kesken. jotkut laserit on oikeesti sen kokoluokan bileitä järkätessä just tasan tarkkaan viimeinen asia mitä aletaan miettiä.

nyt sun kirjoituksestas sai aika lailla semmosen kuvan että kukaan muu ei järjestä mitään.
tänä vuonna ISOMPIA junkkabileitä:

-lähes kaikki alkuvuoden formit
-midnight sun & large amount of soul presents spree @ gloria
-umf kårenilla
-koneiston junkkahuone
-maailmanloppu @ hima ja sali
-dicen levynjulkkarit rose gardenissa
-decompression

toi koneistoon vertaaminen oli aika...hehehehe...hiukan särähti... :D:D

samu/muodikkaat.net/100n.org
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#32 • • Aziz Combat Fighter

mystik-burma, 8.12.2005 03:46:
toi koneistoon vertaaminen oli aika...hehehehe...hiukan särähti... :D:D

samu/muodikkaat.net/100n.org




alke, 8.12.2005 03:21:
vähintäänkin mielenkiintoista verrata decompressionia koneiston kokoluokkaan.

nice one.



Pojat pojat, silmä käteen - ei Timppa verrannu koneistoa decompressioniin tai toisinpäin, vaan antoi molemmat esimerkkeinä enemmän reivi- kuin klubihenkisistä junkkatapahtumista.
Quu

Posts: 334

#33 • • Quu Mole RAM!

nuance, 7.12.2005 15:30:
---
A-E, 7.12.2005 15:20:
Ainakin olisi kiva kuulla enemmän intelligentiä, liquid funkia ja jazz steppiä (eli siis tota xybon mukaan linnunlaulu jazzhumppaa) eikä aina vaan tota rankempaa neurofunk osastoa.

---


Käyppä Freeformeissa tai Soulfueleissa joskus, siellä sitä tulee. Neuro on imho jääny aikalailla paitsioon suomessa, varsinkin ottaen huomioon suosion tuossa etelänaapurissa. Siellä tylympi soundi vastaa suhteelliselta suosioltaan suunnilleen suomen nk. polkkaskeneä.



Mutta onko ihan mahdoton ajatus buukata yhtä miestä soittamaan johonkin väliin vähän vaihtelevampaa soundia? Enkä nyt tarkoita että pitäisi olla tissijunkkaa, vaan semmonen kaveri joka osaa tiputella eri junkkatyyleistä jotain kermaa päältä.

Oli lauantaina aika yleinen puheenaihe, että muuten musiikki on hyvää, mutta kun on joutunut kuuntelemaan samaa biisiä koko illan. :(
Nauskiss

Posts: 532

#34 • • Nauskiss

mystik-burma, 8.12.2005 03:46:
entropy järkkäs kuulemma (en päässyt valitettavasti, olin omia bileitä purkamassa aamukuuteen) hienot bileet...

me ollaan järkätty vastaavankokoiset bileet (maailmanloppu kaapelitehtaalla)...

nyt sun kirjoituksestas sai aika lailla semmosen kuvan että kukaan muu ei järjestä mitään.
tänä vuonna ISOMPIA junkkabileitä:

-lähes kaikki alkuvuoden formit
-midnight sun & large amount of soul presents spree @ gloria
-umf kårenilla
-koneiston junkkahuone
-maailmanloppu @ hima ja sali
-dicen levynjulkkarit rose gardenissa
-decompression



Sivustahuuteluahan tämä, koska viesti oli selkeesti osotettu Nuancelle, mutta pakko sanoo, että aika vaikee verrata Decompressionia ja Maailmanloppua suoranaisesti toisiinsa. Mun mielestä Entropy teki tällä kertaa asiat isommin JUNKKAsilmällä katsottuna - mm. buukkas nimenomaan JUNKKA-Dj:tä, joita ei täällä yleensä kuulla ja määritti bileisiin tiukan junkkalinjan alusta loppuun saakka.

[Tietysti varmasti vaihtelee henkilöstä toiseen, millaiset bileet kukin mieltää nimenomaan JUNKKAbileiksi ja millaiset enemmän johonkin muuhun genreen kuuluviksi. En väitä, etteikö Maailmanlopussa olisi kuultu junkkaa, mutta itse koin k.o. tapahtuman enemmän ei-niin-junkka-bileiksi, kuin Decompressionin. Mun mielestä Decompressionin kaltaisia bileitä ei juurikaan Suomessa ole. Koneiston ja UMF:n junkkameininki osuu ehkä mun mielestä tyylillisesti lähimmäksi. Koneisto tosin selkeesti isompaa kokoluokkaa, minkä varmaan käsittää abt jokainen.]

Hmm... Mä en kyllä tiedä meinasko Nuance alkuperäisellä viestillään sitä, että alkaa nyt ihan ypöyksin järkkäilemään jotain, vaiko kenties edelleen Entropyn siipien suojassa. Niin tai näin, niin ainakin mun mielestä on HIENOA, että järkkäysintoa löytyy! Vaikka riskien ennakoiminen ja niistä muistuttaminenkin ovat toki hyvä juttu, niin ei nyt aleta lannistamaan toinen toisiaan, eihän..?

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

nuance

Posts: 1,963

#37 • • nuance cov ops, combat, sunrise

mystik-burma, 8.12.2005 03:46:
ooksä timppa monetkin bileet järkänny?
mitä tarkalleen ottaen sä tarkoitatkaan järkkäämisellä?
ihan vaan kokemuspohjalta neuvoisin sua unohtamaan jotkut isot bileet, mikäli meinaat ne rahoittaa omasta pussistas. se ei meinaan ole kovin viisasta.

monet HELVETIN HIENOT ja onnistuneet bileet on loppupeleistä osoittautuneet tappiollisiks, välillä enemmän, välillä taas vähemmän.

entropy järkkäs kuulemma (en päässyt valitettavasti, olin omia bileitä purkamassa aamukuuteen) hienot bileet, ottivat ison riskin järkkäämällä pelkästään junkkakemut, ja onnistuivat. täytyy kuitenkin muistaa, että entropyllä on vuosien kokemus hommasta ja ehtymätön järkkääjäreservi.mainostus UG-bileinä ja kutsulla sisään + halpa keitto futas tällä kertaa!

me ollaan järkätty vastaavankokoiset bileet (maailmanloppu kaapelitehtaalla) hyvin pitkälti kahdestaan alen kanssa, ja pakko myöntää että välillä meinas loppua huumori kesken. jotkut laserit on oikeesti sen kokoluokan bileitä järkätessä just tasan tarkkaan viimeinen asia mitä aletaan miettiä.

nyt sun kirjoituksestas sai aika lailla semmosen kuvan että kukaan muu ei järjestä mitään.
tänä vuonna ISOMPIA junkkabileitä:

-lähes kaikki alkuvuoden formit
-midnight sun & large amount of soul presents spree @ gloria
-umf kårenilla
-koneiston junkkahuone
-maailmanloppu @ hima ja sali
-dicen levynjulkkarit rose gardenissa
-decompression

toi koneistoon vertaaminen oli aika...hehehehe...hiukan särähti... :D:D

samu/muodikkaat.net/100n.org



WOW. Sisälukutaitoa, parahin Samu. Mä en oo missään kohtaa edes houraissut sellaista etteikö kukaan järkkäis mitään. Se, mitä mä tarkoitin isommilla junkkabileillä, viittas enemmänkin erilaisiin puitteisiin kun esim. Rose Garden. Tein jaon klubimeiningin ja reivimeiningin välille.

En myöskään näkis, että Maailmanloppu ois ollu junkkabile, vaan enemmänkin crossgenrehäppeninki, ja sellaisena ihan hyvä. Mä en oo myöskään missään vaiheessa paukutellut mitenkään henkseleitä millään järkkäyskokemuksella (päinvastoin, alleviivasin sitä, et mun havainnot on enempi toisen käden kautta), että vähän vois hillitä tota hyökkäävää avausta.

Järkkäyskokemukseksi lasken jonkin sortin päätösvaltaisen touhuamisen bileiden aikaansaamiseks. Ts. esim Decompression on konseptina alunperin mun ideoima, mä buukkasin artistit, tilan ja toimin muutenkin järkkäyshommassa diktaattorina (kts. Entropy-slangi). Toki hommassa oli konsultoimassa monia Entropyn kokeneita bilejärkkääjiä ja siitä suurkiitokset heille.

Decompression oli menestys jokaiselta kantilta katsottuna, ja mä yritän nyt tässä vaan selvittää, että oliko se joku tilastollinen oikku vai onko tuon TYYLISILLE bileille oikeasti kysyntää.

Kuten jo monta kertaa sanottu, mä vertasin Koneiston junkkahuonetta ja Decompressioneita siinä mielessä, että molemmilla oli samankaltaiset puitteet.
Avatar
#38 • • Edited ALIEN Guest
lounge-jazz-ltj bukem -meininki jossai tyylikkäässä paikassa olis mun juttu.

Junkka sit taas vaan pelattaessa :D
nuance

Posts: 1,963

#39 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Quu, 8.12.2005 05:08:
Mutta onko ihan mahdoton ajatus buukata yhtä miestä soittamaan johonkin väliin vähän vaihtelevampaa soundia? Enkä nyt tarkoita että pitäisi olla tissijunkkaa, vaan semmonen kaveri joka osaa tiputella eri junkkatyyleistä jotain kermaa päältä.

Oli lauantaina aika yleinen puheenaihe, että muuten musiikki on hyvää, mutta kun on joutunut kuuntelemaan samaa biisiä koko illan. :(



Ei suinkaan mahdoton ajatus, ja muistaakseni resound tais tipautellakin jonkun verran jotain diipimpiäkin raitoja.
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#40 • • Edited Gilgamint.com Making questions

mystik-burma, 8.12.2005 03:46:
ooksä timppa monetkin bileet järkänny?
mitä tarkalleen ottaen sä tarkoitatkaan järkkäämisellä?
ihan vaan kokemuspohjalta neuvoisin sua unohtamaan jotkut isot bileet, mikäli meinaat ne rahoittaa omasta pussistas. se ei meinaan ole kovin viisasta.

monet HELVETIN HIENOT ja onnistuneet bileet on loppupeleistä osoittautuneet tappiollisiks, välillä enemmän, välillä taas vähemmän.

entropy järkkäs kuulemma (en päässyt valitettavasti, olin omia bileitä purkamassa aamukuuteen) hienot bileet, ottivat ison riskin järkkäämällä pelkästään junkkakemut, ja onnistuivat. täytyy kuitenkin muistaa, että entropyllä on vuosien kokemus hommasta ja ehtymätön järkkääjäreservi.mainostus UG-bileinä ja kutsulla sisään + halpa keitto futas tällä kertaa!

me ollaan järkätty vastaavankokoiset bileet (maailmanloppu kaapelitehtaalla) hyvin pitkälti kahdestaan alen kanssa, ja pakko myöntää että välillä meinas loppua huumori kesken. jotkut laserit on oikeesti sen kokoluokan bileitä järkätessä just tasan tarkkaan viimeinen asia mitä aletaan miettiä.

nyt sun kirjoituksestas sai aika lailla semmosen kuvan että kukaan muu ei järjestä mitään.
tänä vuonna ISOMPIA junkkabileitä:

-lähes kaikki alkuvuoden formit
-midnight sun & large amount of soul presents spree @ gloria
-umf kårenilla
-koneiston junkkahuone
-maailmanloppu @ hima ja sali
-dicen levynjulkkarit rose gardenissa
-decompression

toi koneistoon vertaaminen oli aika...hehehehe...hiukan särähti... :D:D

samu/muodikkaat.net/100n.org


ai me... haha tein ite joku 85 % roitto 10%... ja sä ehkä 5% =D jos totta puhutaa. isoja käsiä meni kans ollin, pangon + friends...