Mitkä asiat kiinnittää huomiosi ja kiinnostuksesi naiseen / mieheen!?

107 posts, 6 pages, 40,599 views

aivomassa

#83 • • aivomassa are you ready to lose control ?
kädet , silmät ,hiukset , elekieli , kulmat (älkää kysykö) :DD , ääni , persoona, aitous ja mielenkiinnon kohteet.

--
Dont expect us to be quiet !

Mai

#84 • • Edited Mai Villikisu
- Itsestään huolta pitävä, sporttisuus
- Vahvat kasvon piirteet (Justin Timberlakenassut yms. ei viehätä :D)
- Puheliaisuus
- Rehellisyys
- Mies ei saa olla peukalo keskellä kämmentä-tyyppiä jos jokin menee rikki tms. eli osaa korjata sekä ratkaista ongelmia ja toimia erilaisissa tilanteissa. Eli ongelmanratkaisutaito ja action.
- Lisäksi Action sitten vielä makuuhuoneen puolella pitää olla tajunnan räjäyttävää, eli seksukemiat pelata.

Ei muuta. *pepsodent*
ValaX

#85 • • ValaX
Urheilullisuus, miehekkyys ja ulkonäöstä huolehtiminen, sekä saako vastakaikua silmäpelissä. Mielenkiinto kyllä lopahtaa siinä vaiheessa kun selviää että miehellä on tyttöystävä tai vaimo, vaikka nuo aikaisemmat kriteerit täyttyisivätkin.
Vertigo

#86 • • Vertigo
SOPIVASTI LUTKAMAINEN JA SELLANE KETÄ IMEE KULLII HYVIN!
Neko

#87 • • Neko No äläpä kerro enempää
No hymy esimerkiksi. Hymy sopii yleensä kaikkien kasvoille, ja saa näyttämään ne miellyttäviltä. Suosittelen :)
Cloud

#88 • • Cloud Game Freak
raha

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Quakey

#89 • • Quakey
- että miehellä on itteä lyhyemmät hiukset ;P
SamHard

#90 • • SamHard
LUONNE! Avoin, huumori, kaksimielisyys, äly, silmät
tilanneäly, ulkonäkö, vaatetus sosilaalisuus, elämäntavat,
Miltzu

#91 • • Miltzu

Replying to Mitkä asiat kiinnittää huomiosi ja kiinnostuksesi naiseen / mieheen!?:

HasaKuningas, 25.11.2009 20:07:
+++ oman ajan arvostus, ei tartte olla kokoajan kainalossa kiehnäämässä ja saa viettää aikaa omien kavereiden kanssa

*wink wink* päästäkää ne äijänköriläänne välillä ulos tuulettumaan *pepsodent*

Mä voisin sanoa miehille ihan samaa että *wink wink* jos sanon että mitä jos menisit kavereiden kanssa ulos se tarkottaa että haluan että meet kavereiden kanssa ulos etkä roiku 24/7 lahkeessa kiinni!

Käsittämätön määrä sellasia ihmisiä joiden mielestä parisuhde tarkottaa samaa kun että kaikki mahdollinen vapaa-aika pitää viettää max. puolen metrin päässä toisistaan. Tai siis sopii varmaan joillekin, ei siinä mitään.

- Itsenäinen (ks. yllä)
- Huumorintajuinen (tykkään nauraa itselleni, odotan sitä myös muilta)
- Kykenee keskustelemaan asioista kuin asioista ainakin jollain tasolla (oli topiccina sitten musiikki, politiikka tai autot)
- Musiikin pitää olla merkittävä asia elämässä. Samaa musiikkimakua ei tartte olla (toki se on plussaa jos voidaan käydä bileissä yhdessä) mutta jonkinlainen intohimo musiikkiin täytyy olla.
- Rento asenne elämään, ei pidä liikaa stressata ja jännittää :) Hauskaa pitää osata pitää ja joskus asioita voisi murehtia vasta huomenna...

Ulkonäkö, varallisuus yms asiat on toisarvoisia, ne on katoavaista...

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Snowie

#92 • • Snowie Ihku Hiutale
Tietynlainen hymy.
Ja sellanen hassu juttu, kun ennen en ikinä ajatellut, että arvostaisin sellasia "virallisempia" juttuja, mutta tossa pari päivää sitten kun olin miespuolisen kanssa syömässä ja se tarjos tuolin, otti takin ja ripusti, antoi mun tilata ensin yms. niin olin ihan myyty. *sydän*
inneah

#93 • • inneah ...Trust no one...
Itse olen ihan sulaa vahaa jos miehellä on ihanan möreä, miehekäs ääni <3 (esim Ismo Alanko as in nyt juuri maria!:ssa) Kyseisen miehen kibaleissa ei ääni kuulosta kyllä samalta kuin puhuessa, mut, u got the point!
Toi ääni vois vaik lukea mulle puhelinluetteloa ja pöksyt kastuis *blush*
Ja tietty silmiin katsominen ja sellanen tiytynlainen viekeä hymy ( jonka VAIN minulle suo).
Mut möreän äänen omaava saa aina 100+ pistettä *aplodit*

--
nahkalakanat

Goala

#95 • • Goala It is your own imagination!
-Hymy
-Katse
-Nauru

*hih*

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

$

#96 • • $ Destination weekend!
Näitä on kohdallani aika paljon, mutta tärkeimmät:

-Kulttuurien tuntemus ja laaja yleissivistys
-Ns. "särmä" eli vahvat, perustellut mielipiteet (hänelle) tärkeistä asioista
-Ilkikurinen luonne

Ulkoisista ominaisuuksista täytyy mainita kuvan hiustyyli. Riippumatta kampauksen kantajasta, meitsin pää kääntyy aina jos moisen kampauksen näkee.
epicuros

#97 • • epicuros

Replying to Mitkä asiat kiinnittää huomiosi ja kiinnostuksesi naiseen / mieheen!?:

$, 4.3.2010 00:11:
Näitä on kohdallani aika paljon, mutta tärkeimmät:

-Kulttuurien tuntemus ja laaja yleissivistys
-Ns. "särmä" eli vahvat, perustellut mielipiteet (hänelle) tärkeistä asioista
-Ilkikurinen luonne

Samat mullakin ja tietty itsevarmuus /-luottamus ja itsensä arvostaminen ovat aika pakollisia piirteitä, mitkä jaksaa ylläpitää kiinnostusta.

--
Valid criticism does you a favor.

anis

#98 • • anis
Itellä kiinnitti huomiota omassa miehessäni ne maailman söpöimmät tähtisilmät millasia ei vaan voi olla olemassa (paitsi hänellä:P) ja se yleinen hyväntahtoisuus mikä tästä ihmisestä huokuu. Eikä se lihaksikas kroppakaan kyl yhtään pahitteeks ollunna *kuolaa*!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Druma

#99 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
ittensä näköne pukeutumistyyli eikä näytä miltää tuoteikkunan tuotteelta.
samanlainen / samantyylinen musiikkimaku
mustat/punaiset/siniset jne hiukset / lyhyet hiukset
mah. lävistys kaks.
muutku farkut välil jalas. hyväksyn siis farkut mut siis, joskus muutaki ku farkkuja :P
huumorintaju
yleinen hyväksyntä mua kohtaan.

aijoo eikä sais olla liian ujo, koska jos kaks ujoa ihmistä kohtaan niin se onku kattos kahta etanaa kilpailemassa kilometrin pitusel tiel..
#100 • • Muussika Guest

inneah, 3.3.2010 22:17:

Itse olen ihan sulaa vahaa jos miehellä on ihanan möreä, miehekäs ääni <3

Mä kauan mietin, että olenko paha ihminen, jos toisen ihmisen äänellä on mulle suuri merkitys. Näin vain jostakin syystä on, ja nykyään hyväksyn moisen turhamaisuuden ja pinnallisuuden itsessäni. Mä olen auditiivisesti suuntautunut muutenkin (mm. oppimisessa ja nuottikorvani kanssa), niin tod näk auditiivisilla asioilla on sen vuoksi mulle suuri merkitys. :)

Äänen pitää olla miellyttävä, tai muuten ei tule mistään mitään. :P Oon välillä miettinyt, kuinka vähäpätöinen kyseinen seikka loppupeleissä on: jos kuuroutuisin, osaisin laitella asiat ihan uusiin mittasuhteisiin. Oh well, nyt on nyt, kuulevana pidän tietynlaisista äänistä. Jos toisen ihmisen ensivaikutelmassa jokin asia kovin ärsyttää, se todennäköisesti ärsyttää vielä enemmän myöhemmin. Siksi koen, että ensivaikutelman tulee olla positiivinen, myös äänen kohdalla. Mitään kovin tarkkoja ulkonäkömieltymyksiä mulla ei ole koskaan ollut eikä ole edelleenkään. Mä uskon, että jokaisella meistä on omat pinnalliset ja turhamaiset mörkömme, ja mulla tuo pinnallisuus kohdistuu sitten auditiiviseen puoleen enemmän kuin visuaaliseen, vaikka toki kiinnostava ihminen yleensä miellyttää myös silmää.

Miellyttävä ääni on tietysti vain yksi (turhamainen) juttu, astetta oleellisempia ja suurempia juttuja lienevät esim. seuraavat:

- ihminen on terveellä tavalla sinut itsensä kanssa
- aitous, ihmiseen saa aidon kontaktin
- huumorintaju
- kyky arvostaa pieniä, yksinkertaisiakin asioita
- ihmisellä on halu vanhemmuuteen
- vastuun kantaminen itsestään ja elämästään
- itsestään huolehtiminen (fyysisesti, psyykkisesti ja ulkoisesti)