Mitkä asiat kiinnittää huomiosi ja kiinnostuksesi naiseen / mieheen!?

107 posts, 6 pages, 40,644 views

martina

#21 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
spontaanius, kiinnostus musiikkiin on aina iso plussa, samallainen huumorintaju ja tietty jos heppu on jhonny depp klooni, niin tää mimmi on sulaa vahaa. *pepsodent**nauru*

mä ihastun tosi harvoin mut tiedän heti jos haluan jotain.
Katja Mau

#22 • • Katja Mau
Karisma, mitä on oikeestaan vaikee tarkemmin kuvailla, sitä joko on tai ei oo, aitous ja asenne elämää kohtaan, arvomaailma ja spontaanius.. herkät runopojat saa helpommin polvet tutiseen ja perhosia mahan pohjaan kuin itseään liikaa esille tuovat pellet. Huumorintaju ja tilannetaju on kans kovin tärkeitä..
Sankari

#23 • • Sankari
Silmät&Luonne
hallucinogen

#24 • • hallucinogen Edain

Juhgu, 7.12.2005 21:44:
Isovarvas.

Missä mielessä? mitä isompi sitä parempi? vai tykkääks pienistä? vai onko muoto tärkeä? kenties se millainen kynsi siinä on? vai hotsittaako pitkät varvaskarvat?

--
pikku-*possu*

pirpeli

#25 • • Edited pirpeli
Luonne&muut featuret-->
- pitää olla sellanen, joka joskus ees sanoo,et nyt asia on NÄIN! Kuitenkin ystävällisesti.
- kiltteys on plussaa, paitsi joskus sängyssä
- huumori ei saa olla liian kuivaa
- hemmottelutaito+
- Rehellinen, keskustelutaitonen, välillä täys toope*nauru*
- Osaa bilettää, mutta viihtyy myös kotona. (tykkäis samanlaisesta musasta..)
- spontaani, mutta ei uhkarohkea

Naama&jatkeet-->
- söpö/miehekäs, tää yhdistelmä*sydän*
- tukkaa joko aika paljon (ruuhkis*tirsk*/rastat) tai sitte nada, lyhyt kivan siistikin käy.
- pienimunasta en huoli
- partaa saa olla, sellanen suun ympärillä siististi, ei pakko
- mua pidempi..mielellään..eli yli 172 cm
- ei kaljamahaa, mut päkki ei oo pakollinen

--- kokonaisuus...pienet viat tekee miehestäkin ihan inhimillisen...

Ai niin, mun huomion kiinnittää kiva persaus, silmät ja hymy.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Juhgu

#26 • • Juhgu Virnistelijä

hallucinogen, 7.12.2005 21:46:
---
Missä mielessä? mitä isompi sitä parempi? vai tykkääks pienistä?

Ei niinkään se koko, vaan miten nainen varpaansa kantaa! Mutta tietysti onhan aina plussaa, jos varpaat ovat kiinteät ja käteen sopivat, eivätkä liian löysästi jalkapöydän alapuolella roikkuvat.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

hallucinogen

#27 • • hallucinogen Edain

pirpeli, 7.12.2005 22:17:
- pienimunasta en huoli

Se on sit ekoilla treffeillä sentit pöydälle ja katsotaan onko suhteella mahdollisuuksia? ;D

--
pikku-*possu*

hallucinogen

#28 • • hallucinogen Edain
Kylläpäs naisilla on listaa *nauru* Ainakin osille miehistä riittää et sillä on pottuvaras ja yks on vähän vaativampi et siltä pitää löytyä silmät ja jonkinlainen luonne *nauru*

--
pikku-*possu*

Exlex

#29 • • Exlex
TISSIT JA PERSE

(anteeksi oli vaan pakko :)
Inso

#30 • • Inso Smee again.
Vaikuttaisi olevan ruskeat silmät.

Vähän vaikea sanoa, kun en moista asiaa erikseen katso, mutta aika monella on kyllä sellaiset olleet, kun on joskus sattunut vilkaisemaan. Vai johtuuko se vain ruskeiden silmien yleisyydestä satunnaisotannassa?
Riku

#31 • • Edited Riku The Little Prince

hallucinogen, 7.12.2005 23:29:
Kylläpäs naisilla on listaa *nauru* Ainakin osille miehistä riittää et sillä on pottuvaras ja yks on vähän vaativampi et siltä pitää löytyä silmät ja jonkinlainen luonne *nauru*

Ootko ikinä huomannu et nää samat naiset päätyy ettimään sitä Herra Oikeaa sinne keski-iän paremmalle puolelle ,) Kyl ne vaatimukset sit karisee kun ne tajuu ettei tollasia miehiä ole olemassakaan, ja jos on, niin on pelkkiä playboyta niin kauan kun ulkonäkö vaan siihen riittää, tai muutenvaan luonteeltaan niin ei-ihania. There just aren't that MANY that PERFECT men in the world. Ja ainahan on sitten mahdollista että se nainen ei täytäkään sen miehen mielettömiä laatuvaatimuksia.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Inso

#32 • • Inso Smee again.

zaps, 8.12.2005 02:36:
---
Inso, 8.12.2005 00:06:
Vaikuttaisi olevan ruskeat silmät.

Vähän vaikea sanoa, kun en moista asiaa erikseen katso, mutta aika monella on kyllä sellaiset olleet, kun on joskus sattunut vilkaisemaan. Vai johtuuko se vain ruskeiden silmien yleisyydestä satunnaisotannassa?

---

Se johtuu siitä että sä kiinnität niihin paremmin huomiota*nauru*

Se voi myös olla, mutta silti niitä esiintyy liian usein. Salaliitto, sanokaa minun sanoneen.
pirpeli

#33 • • Edited pirpeli

hallucinogen, 7.12.2005 23:17:
---
pirpeli, 7.12.2005 22:17:
- pienimunasta en huoli

---

Se on sit ekoilla treffeillä sentit pöydälle ja katsotaan onko suhteella mahdollisuuksia? ;D

Naah, sit vähä myöhemmin, katos...*nauru*
(Tää on oikeesti valitettavan raaka peli..Kun eihän sitä aluksi tiedä, jotta millanen peli sieltä löytyy..Mutta pettymys on, JOS se paljastuu pieneksi. Varmaan pitää sitte katsoo tilanteen mukaan. Ei oo vielä kohdalle sattunu niin miniä, että sen takia pitäs suhde lopettaa..)Eipä se muna tosin kuitenkaan pääasia oo..Pää on :)

(Mitä mä selitän.. Valehtelisin, jos sanoisin, että koolla ei ole väliä.)

--
-Albert Camus-

hallucinogen

#34 • • hallucinogen Edain

pirpeli, 8.12.2005 07:42:

Mä en käsite miten suurin osa naisista muka voi väittää ettei koolla ole mitään väliä :D Siis kyllä mä sen ymmärrän jos joku ei siitä piittaa onko 15 tai 25 mutta jos jollain on jäykkänä puntissa alle 5cm niin luulis et vois olla hivenen ongelmia =D
Voidaanko tästä päätellä, että suurin osa naisista on valehtelijoita? =D

--
pikku-*possu*

pirpeli

#35 • • pirpeli

hallucinogen, 8.12.2005 08:44:
---
pirpeli, 8.12.2005 07:42:

---

Mä en käsite miten suurin osa naisista muka voi väittää ettei koolla ole mitään väliä :D Siis kyllä mä sen ymmärrän jos joku ei siitä piittaa onko 15 tai 25 mutta jos jollain on jäykkänä puntissa alle 5cm niin luulis et vois olla hivenen ongelmia =D
Voidaanko tästä päätellä, että suurin osa naisista on valehtelijoita? =D

Jos nainen väittää, että koolla ei ole väliä, voisin melkein sanoo, et se valehtelee. Tai sitte sillä itellä on niin pieni pinppi, että pienikin menee. Kirjaimellisesti. Ja tietty joskus pienipimppiset tykkää isommastakin. MISTÄ MÄ TIIÄN?!?!*nauru* Kunhan nyt mietiskelen ääneen..

--
-Albert Camus-

hallucinogen

#36 • • hallucinogen Edain

pirpeli, 8.12.2005 09:23:
Jos nainen väittää, että koolla ei ole väliä, voisin melkein sanoo, et se valehtelee. Tai sitte sillä itellä on niin pieni pinppi, että pienikin menee. Kirjaimellisesti. Ja tietty joskus pienipimppiset tykkää isommastakin. MISTÄ MÄ TIIÄN?!?!*nauru* Kunhan nyt mietiskelen ääneen..

No mut kyllähän sitä pituutta pitää sen verran olla et saa ees ineen :D paksuus sit eri asia ;D Jollakin 10x synnyttäneelle ei varmaan riitä ees ron jeremy kun se ois sama kun heiluttais pesäpallomailaa jäähallissa ;) Tai mistä minä tiedän kun ei oo niin iso kun ronilla eikä oo tullu lestadiolaismammoja viel kammarin puolelle =D

--
pikku-*possu*

illuusia

#37 • • Edited illuusia tuikku
Tää onkin paljon vaikeempi kun se käänteinen topicci..
(moni tärkeä saattaa jäädä) mutta:

Sosiaalisuus
Itsevarmuus
Pilke silmäkulmassa
Tanssitaito
Konemusiikin diggailu
Voimakas tarvii olla (ainakin 50kg pitää nousta.. siis meitsi *nauru*)
tatuoidut kundit on hot

edit: joopajoo en ihan keijukainen sentään ole *hih*
Avernian

#38 • • Avernian Kerettiläinen

illuusia, 8.12.2005 18:40:
(ainakin 50g pitää nousta.. siis meitsi *nauru*)

grammaa? Aikasta kevyt oot!

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

hallucinogen

#40 • • hallucinogen Edain

Avernian, 8.12.2005 19:45:
---
illuusia, 8.12.2005 18:40:
(ainakin 50g pitää nousta.. siis meitsi *nauru*)

---

grammaa? Aikasta kevyt oot!

Meitsi punttaa 10x ton verran joka perjantai alakerran kapakissa + tuoppi tieteski,) nyt on kevyttä reeniä kun nousee vaan 330g + pullo

--
pikku-*possu*