DiscoDottie, 7.3.2006 11:27:
---
domi, 6.3.2006 22:58:
---
Oliwer, 6.3.2006 22:46:
---
sts, 6.3.2006 20:21:
--- yhtä ongelmallisia kuin testobodarit.
---
Tää sisälsi kyllä taas turhaa yleistystä. Tuosta saa nyt taas sen käsityksen, että kaikki kehonrakentajat olis jotenkin potentiaalisia riehujia *huoh*
Jos sä oletkin todistanut joskus jonkun vähän isomman ja salilla käyvän riehumista, ei silti kaikki "bodarit" ole samaa maata.
[pieni]..missäköhän bileissä mä oon ravannu, kun yleensä näkemäni riehujat on aina ollu jotain tavallisia "ruikkukukkoja" ja "karttakeppejä"?[/pieni]
---
Mitä enemmän kreatiinia ja testoja menee, sitä pienemmäksi laskee kynnys muuttua aggressiiviseksi lihakasaksi, mikä jyrää ilman mitään omaa tahtoa siitä mistä aita on matalin. Olen todistanut tilannetta niin monta kertaa, että ennakkoluulot kaappeja vastaan ovat tulleet (ikävä kyllä), ja ne eivät hevillä lähde. Mun mielestä sellaisten kannattaisi pysyä siellä pakkotoisto-foorumilla, ja keskittää aggressiot sinne punttisalille ja nostaa niin kauan sitä kahtasataa kiloa että vitutus lähtee.
---
WTF????? Kreatiinilla ei kyllä ole mitään tekemistä agressiivisuuden kanssa!!!sattuu olemaan lisäravinne EI HORMONI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ottaisit ensin selvää mistä puhut....kiitos!
kreatiini on elimistön oma aminohappo..
klipz..
Kreatiini on elimistön oma aine, aminohappo, jota normaalisti syntyy ihmisen aineenvaihdunnassa arginiinista, glysiinista ja metioniinista. Aikuisessa ihmisessä on noin 120 grammaa kreatiinia, josta 95 prosenttia on luurankolihaksissa. Lihaksiston kreatiinista noin 60% on fosfokreatiinina ja loput 40% vapaana kreatiinina. Sydänlihas, aivot, verkkokalvot ja SIITTIÖT sisältävät runsaasti kreatiinia. Sitä erittyy myös äidinmaitoon.
eli ei kun blow jobii vaan niin tulee halvaksi