P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @

1,602 posts, 81 pages, 335,096 views

AlexS

Posts: 1,389

#1421 • • AlexS kummasetä

LooPy, 7.3.2006 15:56:

Lisäoptiona, jos on alle 50 skenepistettä, niin otsaan lyödään "noob"-leima. Kannatusta anyone=



Mulla menee miinuksen puolelle, enkä halua olla n00b :(

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

tuisku

Posts: 256

#1423 • • tuisku tomboy girleygirl

LooPy, 7.3.2006 15:56:
---
[Nuclear], 7.3.2006 14:03:
Ens vuonna sisään vaan klubbarin/muun foorumin käyttäjiä ja ovella laitetaan leimasimella otsaan nimimerkki eli jos törttöilee niin saa kuulla kunniansa jälkeenpäin ja julkisesti. UGH. *plur*

---



Päinvastoin. Jos ei ole jonkin foorumin aktiivi, niin otsaan lyödään "turisti"-leima.

Eipähän tulis enää väärinkäsityksiä.



Kannatan!! *pepsodent* *piis*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

Dementation

Posts: 2,892

#1424 • • Edited Dementation wednesday?
Jokaiselle sisääntulijalle vedenpitävällä tussilla otsaan järjestysnumero, monentenako tuli sisälle, niin sit on helppo sanoa vaikkapa, että "numero 847 ahdisteli mua, eikä lopettanut vaikka pyysin..."

Koska nyt tapahtuman suurimmaksi ongelmaksi valittaa ahdistelijoista on ilmennyt jengin määrä, portsarin kaukanaolo, sekä tuntomerkkien ongelma... Tälleen vois sit etsintäkuuluuttaa kaikille vahdeille, että "Jos näette numeron 847, ottakaa talteen ja tuokaa haastateltavaksi."

Mut yhä näkisin parhaana ideana alkoholittomuuden... Täytyykö todella saada jotain alkoholia pitääkseen kivaa?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

-P

Posts: 4,972

#1425 • • -P

Dementation, 7.3.2006 18:00:

-klips-



tommosen typerän totalitaristisen järjestelmän sijan, voitais vaan kieltää se viinamyynti. en itse rehellisesti haluaisi olla merkittävänä jonain numeroina ja tuskinpa kovin moni muukaan. älytöntä vitsailla edes moisesta

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Turan Palloseura

Posts: 562

#1426 • • Edited Turan Palloseura LU

salaisinko?, 7.3.2006 18:18:
---
voitais vaan kieltää se viinamyynti.



hulluutta!

ja asiaan liittyen pahoittelut kaikilta, joiden kehoista löytyi puremajälkiä! tiedätte keitä te olette, itse en asiasta ole niinkään varma. *pepsodent* toisaalta suurin osa saa syyttää kyllä osittain itseään, kun antoivat luvan upottaa hampaat mehukkaisiin käsivarsiinsa.
Caro²

Posts: 5,301

#1427 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Kun kaikki on niin perseestä, ni ehdotetaan, että järjestetään pacifique 10 ihmisen sisäpiiritapahtumana kaverin porealtaassa.
Dementation

Posts: 2,892

#1428 • • Dementation wednesday?

salaisinko?, 7.3.2006 18:18:
tommosen typerän totalitaristisen järjestelmän sijan, voitais vaan kieltää se viinamyynti. en itse rehellisesti haluaisi olla merkittävänä jonain numeroina ja tuskinpa kovin moni muukaan. älytöntä vitsailla edes moisesta



Se oli lähinnä jatketta noille leimasin keskusteluille, mutta joo kieltolaki on oikeesti hyvä vaihtoehto ja siitä on puhunut täällä jo tosi monet, eli sillä vois olla kannatusta...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

-P

Posts: 4,972

#1429 • • -P

turan, 7.3.2006 18:20:


hulluutta!



etköhän sä yhdet bileet dokaamatta kestä ;). säästyisi moni puremisilta \\\\o/

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Individual

Posts: 10,942

#1430 • • Edited Individual HYPNO!

Dementation, 7.3.2006 18:27:
---
salaisinko?, 7.3.2006 18:18:
tommosen typerän totalitaristisen järjestelmän sijan, voitais vaan kieltää se viinamyynti. en itse rehellisesti haluaisi olla merkittävänä jonain numeroina ja tuskinpa kovin moni muukaan. älytöntä vitsailla edes moisesta

---


Se oli lähinnä jatketta noille leimasin keskusteluille, mutta joo kieltolaki on oikeesti hyvä vaihtoehto ja siitä on puhunut täällä jo tosi monet, eli sillä vois olla kannatusta...


Sittenhän ikärajankin vois kerralla laskea vaikka k-16 tai ainakin k-18 asti, en nimittäin jaksais uskoa, että ihan nuorimmat olisivat kykeneväisiä raiskausyrityksiin sun muihin toisen koskemattomuuden loukkauksiin tai mistä minä tiedän.
Dementation

Posts: 2,892

#1431 • • Dementation wednesday?

Caro², 7.3.2006 18:25:
Kun kaikki on niin perseestä, ni ehdotetaan, että järjestetään pacifique 10 ihmisen sisäpiiritapahtumana kaverin porealtaassa.



En muista kenenkään vielä kirjoittaneen tänne, että olis ollut paska reissu. Monilla on ollut negatiivista sanomista, mutta yleensä niissä myös lukee, että "kaiken kaikkiaan silti mahtava reissu" tai "ensi vuonna uudestaan" tms... Eli eipä olla noin herkkiä *piis*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#1432 • • Dementation wednesday?

Individual, 7.3.2006 18:29:
Sittenhän ikärajankin vois kerralla laskea vaikka k-16 tai ainakin k-18 asti.



Niin no... Miksi?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

zstone

Posts: 15

#1433 • • zstone

Individual, 7.3.2006 18:29:
---
Dementation, 7.3.2006 18:27:
---
salaisinko?, 7.3.2006 18:18:
tommosen typerän totalitaristisen järjestelmän sijan, voitais vaan kieltää se viinamyynti. en itse rehellisesti haluaisi olla merkittävänä jonain numeroina ja tuskinpa kovin moni muukaan. älytöntä vitsailla edes moisesta

---


Se oli lähinnä jatketta noille leimasin keskusteluille, mutta joo kieltolaki on oikeesti hyvä vaihtoehto ja siitä on puhunut täällä jo tosi monet, eli sillä vois olla kannatusta...

---

Sittenhän ikärajankin vois kerralla laskea vaikka k-16 tai ainakin k-18 asti.



Sehän tuon kähmimisen varmasti rajoittaisikin? Ei sitä varmaan tuosta tapahtumasta enää pysty kitkemään pois..
Oliwer

Posts: 799

#1435 • • Oliwer

Dementation, 7.3.2006 18:00:

Mut yhä näkisin parhaana ideana alkoholittomuuden... Täytyykö todella saada jotain alkoholia pitääkseen kivaa?



Hauskan pitäminen ilman viinaa.. no sehän on teeskentelyä! ;D

No ei toki, mutta kyllä kun hauskaa lähdetään pitämään raskaan arjen jälkeen, niin onhan se nyt niin keleen epäreilua, jos ei aikuinen ihminen voi drinkkiä tai muutamaa nauttia, joidenkin idioottien huonon viinapään ja siitä johtuvan käytöksen takia *toktok* *kippis*
Caro²

Posts: 5,301

#1436 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Dementation, 7.3.2006 18:29:
---
Caro², 7.3.2006 18:25:
Kun kaikki on niin perseestä, ni ehdotetaan, että järjestetään pacifique 10 ihmisen sisäpiiritapahtumana kaverin porealtaassa.
---
En muista kenenkään vielä kirjoittaneen tänne, että olis ollut paska reissu. Monilla on ollut negatiivista sanomista, mutta yleensä niissä myös lukee, että "kaiken kaikkiaan silti mahtava reissu" tai "ensi vuonna uudestaan" tms... Eli eipä olla noin herkkiä *piis*


No tää oliki tällänen sarkastinen huomautus kaikesta offtopik-valittamisesta, sekä yksi lisäys muiden typerien ehdotusten joukkoon *hihu*
zstone

Posts: 15

#1437 • • zstone
Ensi vuonna kaikki kähmijät heitetään uikkarit jalassa ulos ? *pahis*
Individual

Posts: 10,942

#1438 • • Individual HYPNO!
En tiedä olisiko yksi keino sitten jonkinlainen vain kutsulla sisään- periaate ja en kyl tiedä sitäkään, että päästäisiinkö sillä menetelmällä siihen asiakasmäärään, että tuollaisen tapahtuman järjestäminen on kannattavaa.
sts

Posts: 7,969

#1439 • • sts Sama pyynti aitta!

Individual, 7.3.2006 18:38:
En tiedä olisiko yksi keino sitten jonkinlainen vain kutsulla sisään- periaate ja en kyl tiedä sitäkään, että päästäisiinkö sillä menetelmällä siihen asiakasmäärään, että tuollaisen tapahtuman järjestäminen on kannattavaa.



Ei päästä, Ei toimi, Ei karsi häiriköitä.
Individual

Posts: 10,942

#1440 • • Individual HYPNO!

sts, 7.3.2006 18:41:
---
Individual, 7.3.2006 18:38:
En tiedä olisiko yksi keino sitten jonkinlainen vain kutsulla sisään- periaate ja en kyl tiedä sitäkään, että päästäisiinkö sillä menetelmällä siihen asiakasmäärään, että tuollaisen tapahtuman järjestäminen on kannattavaa.

---


Ei päästä, Ei toimi, Ei karsi häiriköitä.


No paskaako tässä sitten enää ehdottelemaan mitään, niih. *pepsodent*