Kaiken kaikkiaan todella loistavat kekkerit, henkilökohtaisesti parhaat Pacifiquet tähän mennessä.
Ensimmäistä kertaa oltiin Pacifiquessa siten, että ei ollut minkäänlaisia nakkeja illan aikana. Ja kun pääsi nyt ihan vapaasti kiertämään ja touhuamaan omaan tahtiinsa, ehti bileidenkin tunnelmaa aistia ihan eri tavalla. Varsinkin pääareenan allasosastolla tuli tanssittua pitkään ja hartaasti - jopa niin pitkään, että polvet alkoivat sanoa vastalauseita. Mukava feature bileissä oli, että tällaiset vanhat niveliään potevat tädit voivat mennä fysiojumppaamaan musiikin tahtiin veteen - tuntuu paljon paremmalta kuin kuivalla maalla.
Pääareena oli todella upean näköinen. Kerta kerralta sali muuttuu yhä klubimaisemmaksi tilaksi. Se lavarakennelma oli kaiken kaikkiaan todella upean näköinen, ja iso peilipallo altaan päällä kuin piste iin päällä. Äänentoistoakin oli lisää viime vuoteen nähden. Ainakin elacineilla äänenlaatu oli ihan ok, ehkä tosin keskialueen äänet vähän hukkui muiden alle.
Pääsalin musiikista parhaimman setin veti Mr.A. Sopivan letkeetä mutta kuitenkin groovea. Myös alkuillan setit kuulostivat hyvältä (olisiko ollut Jay Mellin?). Loppuillan musiikkiin olisi ehkä kaivannut enemmän upliftingia. Kun katseli sitä loppuillan back-2-back soittelua, niin yleensä parhaimmat ja tunnelmaansopivimmat biisivalinnat teki Tapsa.
Missasin kokonaan Nexuksien rengasesityksen altaan päällä, olisi ollut kiva nähdä myöhemmin illan aikana uusintana. Toivottavasti se jonkun ääliön häirintä esityksen aikana ei johtanut siihen, että loput esitykset jätettiin väliin... Siihen olisi varmaan tarvinnut jonkun järjestysmiehen vartioimaan. :(
Itse vältyin kokonaan kaikelta häirinnältä. Yhtään perseenpuristelua tai edes sanallista provokaatiota en saanut, yksi kosketus vyötärölle ryysiksessä taisi olla pahin lähentely. :D Ehkä mä olen vaan onnekas. Tai niin sikaruma että säästyn moiselta. :D
Summa summarum: kiitos järjestäjille, oli upeat puitteet kemuille! Mun puolesta ensi vuonna voisi ottaa sen seuraavan askeleen ja panostaa pääpuolen soittolistaan vähän sitä ekstraa. Pacifique on kuitenkin bileenä sen verran spesiaali jo maailmankin mittakaavassa, että kyllä tota kehtaisi ulkomaalaisillekin näyttää. *vink vink*