Keksintö mitä ilman et voi elää?

127 posts, 7 pages, 42,993 views

Kuukunen

Posts: 244

#61 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Tietokone, tietokone, tietokone. Mun on vaikea elää päivääkään ilman tietokonetta nettiyhteydellä. Mitä tahansa muuta laitetta ilman tulisin kyllä toimeen...

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

twistedsushi

Posts: 211

#62 • • twistedsushi Nihil declaro
musiikki *tanssittel*

--
Itse valitset puolesi.

Amuck

Posts: 2,396

#63 • • Amuck dub-i-dub

Salla, 30.1.2006 13:27:
vastasin tietokone, koska töitten takia ja koulujuttujen takia se on välttämätön, mutta toisaalta töitten, niiden runsauden takia välttämätön laite kotona taas on tallentava digiboksi



:D Ihan käsittämätöntä. a) ei ole edes telkkaria b) kaksikin kanavaa varmaan riittäisi c) ja että vielä tallentaisi? Ei kai se ihan niiiin tärkeää ole. Mutta makuasioistahan ei sovi kiistellä.

Kyllä siihen televisiottomaan elämään todella äkkiä tottui, tulipa lähdettyä useammin kylään. Kännykkä on näppärä kun lähtee yöhön ja haluaa tavoittaa kaverinsa ympäri kaupunkia, muuten sillä ei juuri ole niin väliä. Tietokonekin riittäisi töissä tai koulussa, iltaisin se on pelkkä (petollinen) ajanviete (enkä toki ole internetriippuvainen, en). Mikroaaltouuni on aika turha jos hella löytyy. Ja mökilläkin on niin kivaa vaikkei vesivessaa olekaan, ja vaikka vettä tuleekin vain jääkylmänä, saahan sen saunassa lämmitettyä.

Vastaisin tähän näkö = piilarit/silmälasit (kohta vastaan laserleikkaus ^_^). Ja jääkaappi.

Olisi niin hienoa asua jonkin aikaa jossain hippiheimon keskuudessa, pestä vaatteensa joessa ja lakata murehtimasta onko hiukset hyvin. Oppisi arvostamaan näitä elämän perusasioita... Tulitikut ottaisin mukaan kyllä. Ja hyvän puukon ja pari astiaa, ehkä hulavanteen. Naisellisia hygieniatarvikkeita :(. Mitä muuta? Ilman musiikkiakaan ei tarvitsisi elää, hakkaa vaan kookospähkinöitä yhteen ja laulaa.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Elsil

Posts: 63

#64 • • Elsil

Amokk, 21.3.2006 10:59:
---
Salla, 30.1.2006 13:27:
vastasin tietokone, koska töitten takia ja koulujuttujen takia se on välttämätön, mutta toisaalta töitten, niiden runsauden takia välttämätön laite kotona taas on tallentava digiboksi

---


:D Ihan käsittämätöntä. a) ei ole edes telkkaria b) kaksikin kanavaa varmaan riittäisi c) ja että vielä tallentaisi? Ei kai se ihan niiiin tärkeää ole. Mutta makuasioistahan ei sovi kiistellä.

Kyllä siihen televisiottomaan elämään todella äkkiä tottui, tulipa lähdettyä useammin kylään. Kännykkä on näppärä kun lähtee yöhön ja haluaa tavoittaa kaverinsa ympäri kaupunkia, muuten sillä ei juuri ole niin väliä. Tietokonekin riittäisi töissä tai koulussa, iltaisin se on pelkkä (petollinen) ajanviete (enkä toki ole internetriippuvainen, en). Mikroaaltouuni on aika turha jos hella löytyy. Ja mökilläkin on niin kivaa vaikkei vesivessaa olekaan, ja vaikka vettä tuleekin vain jääkylmänä, saahan sen saunassa lämmitettyä.

Vastaisin tähän näkö = piilarit/silmälasit (kohta vastaan laserleikkaus ^_^). Ja jääkaappi.

Olisi niin hienoa asua jonkin aikaa jossain hippiheimon keskuudessa, pestä vaatteensa joessa ja lakata murehtimasta onko hiukset hyvin. Oppisi arvostamaan näitä elämän perusasioita... Tulitikut ottaisin mukaan kyllä. Ja hyvän puukon ja pari astiaa, ehkä hulavanteen. Naisellisia hygieniatarvikkeita :(. Mitä muuta? Ilman musiikkiakaan ei tarvitsisi elää, hakkaa vaan kookospähkinöitä yhteen ja laulaa.



Olen aivan samaa mieltä sun kanssa *iloinen*

Kaikkea ilman voi elää, kunhan siihen vain tottuu. Se sitten onkin vaikeampaa*pepsodent* Onhan ne meidän esi-esi-isätkin selvinneet hengissä ilman sen kummempiä. Toisaalta kai ihmisillä on tarvetta kaikkeen siihen mitä on joskus keksitty, eihän muuten kenellekään tulisi mielenkään keksiä yhtään mitään... ja elättäis joissakin luolissa ja toivois että saisi tulen ylläpidettyä...

Jännin keksintö on mielestäni tuorekelmu. Kiinnostaisi kovasti kuka ja miten oli sen keksinyt. En ole ajatellut asiaa sen enempää, kun se tuli mieleen juuri kun näin tämän keksusteluun. Ilman sitä voi toki elää *hymy*

--
*pupu*

Jutu

Posts: 3,054

#65 • • Jutu Blondi
Tuli, koska mä olen niin neiti, että vaadin pesuvedekseni lämmintä vettä. Muulla ei oo niin väliä, mutta ajatuskin kylmästä vedestä saa mut tärisemään. Lämmin vesi *joo*, kylmä vesi *eiei*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Amuck

Posts: 2,396

#66 • • Amuck dub-i-dub
Keksin vielä yhden varsin tarpeellisen kapistuksen: viinipullonavaaja.

Tosin tuolla hippimaassa silläkään ei olisi käyttöä, hammasharjalla sen sijaan olisi. Oral-B CrossAction <3 ja tavalliseen ei ole enää paluuta :D

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Displacer

Posts: 1,828

#67 • • Displacer

Jutu, 21.3.2006 11:36:
Tuli, koska mä olen niin neiti, että vaadin pesuvedekseni lämmintä vettä. Muulla ei oo niin väliä, mutta ajatuskin kylmästä vedestä saa mut tärisemään. Lämmin vesi *joo*, kylmä vesi *eiei*



kyllä sen veden voi lämmittää ilman tultakin...
Jutu

Posts: 3,054

#68 • • Jutu Blondi

Displacer, 21.3.2006 13:22:
kyllä sen veden voi lämmittää ilman tultakin...


Kuten? Toi nyt oli eka joka tuli mieleen.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Jutu

Posts: 3,054

#70 • • Jutu Blondi

CM, 21.3.2006 13:50:
Sähkö? *nauru*


*igor* Mä nyt lähinnä ajattelin, jos sähköä ei olis. Ette vaan tajuu mua :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Zarabel

Posts: 83

#71 • • Zarabel Kultasiipi
Tällähetkellä kännykkä on se jota ilman en osaisi olla. Ja hyvänä kakkosena tulee tietokone nettiyhteydellä. Kun ei ole kovin montaa tuttua&turvallista ihmistä niin lähellä että pystyisi kasvotusten juttelemaan, niin nämä keksinnöt auttavat kovasti asiaan.
Ja sitten yksi minulle tärkeä keksintö on rannekello. Jotenkin siihen vaan on niin kiintynyt että vaikka kännykässä on kello (ja aika monessa muussa paikassa) niin se ei ole yhtään sama asia. Muutaman kerran olen poistunut kodistani ja huomannut hetken päästä olevani ilman kelloa -voi sitä ahdistuksen määrää! *hihu*

--
Hymyily on toiseksi paras asia mitä huulilla voi tehdä.

..kaunis hymy vie jokaiselta jalat alta..

NextAce

Posts: 2,505

#72 • • NextAce Alienated
Smith & Wesson

--
-Alienation-

-----

soulsaw

Posts: 444

#73 • • soulsaw 1.0
Tietokone :P

--
_____

Dana

Posts: 647

#74 • • Dana
voih.. koettakaas kuulkaa elää ilman jääkaappia!! ihan hemmetin rasittavaa, ei mitään paikkaa mihin laittaa ruuat, et voi ostaa mitään valmiiksi. kaikki mitä ostat täytyy syödä kaikki, eli ei voi kokata rauhassa. *toktok* mulla sähköt poissa ja kaverilla jääkaappi paskana*grr*
Inferno@Tre

Posts: 678

#75 • • Edited Inferno@Tre Hervanta UG
Kyl talvella selviäis vaikka ilmanki jääkaappii muutaman päivän, mut ilman tietokonetta olis jo vaikeempaa ;)

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

placiq

Posts: 1,260

#76 • • placiq Jorkki
Ehdottomasti silmälasit, vois olla elämä melko ikävää ilman *hih*
Noista vaihtoehdoista taitaisin kallistua tietokoneeseen.
Sallakat

Posts: 2,220

#77 • • Sallakat jungle, baby !

Amokk, 21.3.2006 10:59:
---
Salla, 30.1.2006 13:27:
tallentava digiboksi

---

:D Ihan käsittämätöntä.



Niin, seuraan aktiivisesti kahta sarjaa, joten kun en ole kotona, on ne kiva silti saada katsottua.
Valintasi televisiottomasta elämästä on omasi, minä mielellään kyllä viihdytän itseäni discovery dokkareilla ynnä muilla yleishyödyllisillä ohjelmilla, eikä siinä mielestäni ole mitään käsittämätöntä.
Amuck

Posts: 2,396

#78 • • Amuck dub-i-dub

Salla, 23.3.2006 10:30:
---
Amokk, 21.3.2006 10:59:

*valikoitua lainausta*
Makuasioistahan ei sovi kiistellä.

---

Niin, seuraan aktiivisesti kahta sarjaa, joten kun en ole kotona, on ne kiva silti saada katsottua.
Valintasi televisiottomasta elämästä on omasi, minä mielellään kyllä viihdytän itseäni discovery dokkareilla ynnä muilla yleishyödyllisillä ohjelmilla, eikä siinä mielestäni ole mitään käsittämätöntä.



Hei hei hei heiii! En minä missään vaiheessa sanonut, että se olisi väärin omistaa televisio, seurata sarjoja ja tallentaa yleishyödyllisiä ohjelmia! Tuntui vaan itselleni niin kaukaiselta idealta ostaa tallentava digiboksi... Totta kyllä, ei kaikki mikä televisiosta tulee ole roskaa.
Peace :D

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Avernian

Posts: 7,451

#79 • • Avernian Kerettiläinen
Ketkähän 12 täällä on äänestänyt etteivät voi elää ilman autotallissa humisevaa hiukkaskiihdytintä? *hih*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

Fakiiri

Posts: 462

#80 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Kaukosäädin.

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.