Keksintö mitä ilman et voi elää?

127 posts, 7 pages, 43,002 views

Displacer

Posts: 1,828

#21 • • Displacer
Luulin etten voisi elää ilman mikroaaltouunia, mut täshän tää on menny kituutellessa.
iam

Posts: 3,085

#22 • • Edited iam Studying Inner Paths to Outer Space

Displacer, 29.11.2005 00:48:
Luulin etten voisi elää ilman mikroaaltouunia, mut täshän tää on menny kituutellessa.


Ihan joka maassa ei kai olekaan yhtä paljon mikroaaltouuneja asukkaita kohti kuin suomessa. Euroopan ja pohjois-amerikan ulkopuolella on käsitykseni mukaan paljon vähemmän noita vekottimia. Ainakin Singaporessa syötiin aina lämmintä, kokattua ruokaa enkä nähnyt mikroa kenenkään kotona. Riisinkeitin kyllä löytyy työmaakopistakin :)
Miksan

Posts: 1,464

#23 • • Miksan

Displacer, 29.11.2005 00:48:
Luulin etten voisi elää ilman mikroaaltouunia, mut täshän tää on menny kituutellessa.


Mulla ainaki meni hermo moneen otteeseen ku oli meiän mikro huollossa kolmisen viikkoa, mut mä oonki ihan kädetön keittiössä ja mikro on varmaanki yleisin (lue lähes ainoa) väline mitä keittiössä tulee käytettyä*nauru*
Mushi Mushi

Posts: 203

#25 • • Mushi Mushi Pipipää...

Miksan, 29.11.2005 01:48:
---
Displacer, 29.11.2005 00:48:
Luulin etten voisi elää ilman mikroaaltouunia, mut täshän tää on menny kituutellessa.

---

Mulla ainaki meni hermo moneen otteeseen ku oli meiän mikro huollossa kolmisen viikkoa, mut mä oonki ihan kädetön keittiössä ja mikro on varmaanki yleisin (lue lähes ainoa) väline mitä keittiössä tulee käytettyä*nauru*




Ei oo ollu mikroo nytten kohta kahteen kuukauteen ja nyt vasta olen tottunut siihen. Mutta paistinpannut ovat saaneet kyytiä pitkän illan jälkeen kun on ihan pakko sekoittaa sitä ruokaa haarukalla*iloinen*
UnityF

Posts: 15,721

#26 • • UnityF joo just se

Puistokemisti, 27.11.2005 08:47:
Pitkällisen mietinnän jälkeen joudun vastaamaan: En tiedä.

Telkkua ei o tullu katottua aikoihin.
Kännykättäkin pärjää ihan hyvin, tosin muut ei tunnu pärjäävän ilman että saa mut kiinni tarvittaessa. Radiota tulee kuunneltua töissä, mutta hyvin pärjäs silloinkin ku se oli rikki.
Tietokone on ajantappo välineenä ehdoton huippu, mutta ei siltikään mikään must juttu.


Mutta vastaan tietokone, ilmankin voi elää mutta siitä luopuisen kaikkein epämieluiten.



samis *sydän*
AnssiV

Posts: 1,798

#27 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Musiikki, olisin tappanut itseni monta kertaa tylsyyteen jos ei olisi musiikkia mitä kuunnella*joo*
Caro²

Posts: 5,301

#28 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Ei tule kyllä oikeastaan mitään muuta mieleen, kuin vaatteet.
dubious

Posts: 158

#29 • • dubious ribidim
Piilarit! *nauru*
hemuz

Posts: 2,178

#30 • • hemuz kätevä emäntä
mp3-soitin. oon näitä ihmisiä, et pitää olla musaa melkee koko ajan tai muute hajoo pää. 2 päivää oon kyl sellasen omistanu mut niinku *plur*
Kate

Posts: 186

#31 • • Kate
Täytyy sanoa, että kyllä se on se jääkaappi. Missä mä sit pitäisin Coolerit kylmänä *vink*
wiwi

Posts: 1,575

#32 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Tää ei oo ollenkaan vaikee: HAMMASHARJA ehdottomasti. Niin yksinkertanen juttu mutta niiiin mahtava! Tosin mä oonkin kuulemma jotenkin outo kun omistan niitä kaheksan kappaletta*pepsodent*

Peitto on kanssa aika kova. Patja, tyyny yms. on plussaa mut peitto..ei sitä ilman vaan pärjäis.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

illuusia

Posts: 123

#33 • • illuusia tuikku
Jääkaappi olis muuten tärkein,
mutta kun siellä ei kuitenkaan ikinä mitään ole, niin vastasin kännykkä.
Vaikka tietokone alkaa syrjäyttämään sitä pikkuhiljaa..
Pauha

Posts: 515

#34 • • Pauha
Kyllä tietokone jättäisi suurimman aukon elämässä.

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

KeijoK

Posts: 1,495

#35 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Avain on osoittautunut kanssa matkan varrella aika verrattomaksi välineeksi. *hymy*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Muhvi-

Posts: 303

#36 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Niitä on kaksi ja vaikea valita. Mun rakas tietokone ja mun rakkaat rummut.

...Hymm..ei osaa päättää. *nyyh*

--
It was once my life - it was my life at one time.

Shaz

Posts: 324

#37 • • Shaz team Wittupäät
Kännykkä *sydän*
mekaanikko

Posts: 1,176

#38 • • mekaanikko don selecta
Elämäni olisi kovin toisenlaista jos painokonetta ei olisi keksitty. No itse asiassa montaa muutakin asiaa, mut toi nyt liittyy hyvin keskeisesti paitsi yleisellä tasolla kulttuuriimme myös spesifimmin mun duuniin.

Tietokoneet, kännykät yms., kyllähän niitä ilman muutama viikko ellei kuukausikin menis nikotellessa mutta aika nopeesti luultavasti tottuis. Tämä siis huolimatta siitä, että istun koneen ääressä nykyisellään varmaan keskimäärin 10-12 tuntia päivässä.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

evvk

Posts: 1,918

#39 • • evvk
Tietokone
ezzy

Posts: 8,060

#40 • • ezzy Droid-pappa
Ilman autoa on kyllä vitun ankeeta...toivottavasti tilanne muuttuu pian.
Tietokone on kyllä yksi myös ja kaikki äänentoistoon liittyvä eli musiikki noin yleisesti.