Pitkä (lento)matka - miten tappaa aikaa?

148 posts, 8 pages, 58,853 views

Fyrisch

#61 • • Fyrisch

Samu, 19.11.2005 13:43:
Yks juttu: iPod

word up ngga!

Tolla saa ajan kuluu parhaiten (imo)

Toki myös cd-soitin, md-soitin tai jokin muu mp3-soitin käy (mut iPod jos haluut olla skenes, GBook, iPod + pipo = da shiat)
#62 • • Annakins Guest
Mulla ei ole koskaan ollut ongelmaa tilan suhteen lentokoneessa, mutta mun jalat onkin aika lyhkäset. Koomisin tilanne sattu joulukuun alussa kun kävelin Finskin MD-11:sta sisään ja totesin paikkani olevan juuri sillä rivillä, jolla on aivan sairaasti jalkatilaa (siel on 2 riviä joita käytetään takasintulomatkalla henkilökunnan lepopaikkoina). Tilaa oli siis todellakin niin paljon, etteivät mun jalat yltäneet edessä olevan penkin selkänojaan. Oli aika tyhmä olo siinä sit istua. No kahdelle edelliselle riville tuli sitten 2 pariskuntaa joista toisella oli paljon tilaa ja toisella ei ja kummatin äijät n. 190cm. Mä tarjouduin vaihtamaan paikkaa kun mahdun vallan loistavasti siihen normipenkkiinkin, eikä mun vieressä istunu ketään ni sais relailla ihan rauhassa. Voitte kuvitella, että olivat aika iloisia asiasta ja mulla ei ollut ahdistunut olo siitä liiasta tilasta *hymy*

Ja kyllä mä oon saanu sekä huonoa että hyvää palvelua kaikilla käyttämilläni yhtiöillä, olivat sitten suomalaisia tai eivät. Nyt ainakin Helsinki - Nykki - Helsinki lennoilla Finskillä palvelu pelas tosi hyvin. Sit taas ku lensin Nykistä San Diegoon ja takas, oli JetBluella eri meininki. Emännillä ei ollut yhtenäistä työasua, mikä oli itseasiassa aika häiritsevää, ja palvelu oli mitä sattui, mut se onkin halpayhtiö. Tosin ei mua (varsinkin mennessä) enää kiinnostanu mikään muu ku perille pääsy. Niin, ja sit mua vitutti ihan sikana ku emäntä puhutteli mua koko ajan sweetie -nimittelyllä...
Claquesous

#63 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Hyviä tapoja tappaa aikaa pitkän lennon aikana:

1. Yritä soittaa puhelimella ja valita vierustoverille, ettei puhelin soita.

2. Juo v*****i viinaa, ja joko a) sammu, b) oksenna vierustoverisi syliin tai c) sammu ja oksenna vierustoverisi syliin (valitsemassasi järjestyksessä).

3. Yritä pokaa lentoemäntää, stuerttia tai molempia.

4. Jupise itseksesi (kuitenkin tarpeeksi kovaa ja selkeästi, jotta vierustoverisi varmasti kuulee), ettet halua sytyttää tulipaloa lentokoneen vessaan. Jatka jupinaa.

5. Yritä avata lentokoneen luukkua, jotta pääset tupakalle.

6. Huuda lujaa "Allah'u Akbar!" ja käyttäydy uhkaavasti.

7. Nuku.

8. Katso lennon aikana näytettäviä elokuvia.

--
32. of December

Amma

#64 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

josh, 20.12.2005 21:51:
Lennäpä vaikka Finnairin lomalennolla (B757) Phuketiin..
Saattaisi tulla ikävä Air Francen jumboja. *hih*

Ehkä jonain päivänä... Tää oli toka kerta Air Francen jumbossa Kuubaan ja takas. Ehkä kolmas kerta toden sanoo eli ens kerralla vois kokeilla jotain muuta yhtiötä - jos ja toivottavasti kun sinne päin tulee taas lähdettyä. Vaihtoehtoisesti vois harkita Business-luokkaa. (Toivossa on toki hyvä elää, ettei muilla yhtiöillä ole ainakaan huonompia koneita kuin Air Francella. Muuten vois jo vituttaa ja rankasti.)

--
*etsiskel*

evvk

#65 • • Edited evvk
1. Kaappaa lentokone ja pakota lentäjät lentämään nopeammin.

2. Pelaa kännykällä jotain peliä.

3. Yritä säveltää oma soittoääni känykkääsi.
#66 • • Annakins Guest
TIEDOKSI KAIKILLE LONTOOSEEN MATKUSTAVILLE:

British Airways advised all passengers that they would not be permitted to carry any hand baggage on board any aircraft departing from any airport in the country.
Passengers will be allowed to take only travel documents, eyeglasses and a handful of other items through airport security.
Passengers were also advised that no electrical or battery powered items including laptops and mobile phones could be carried into the cabin.

Anny

#67 • • Anny Hurricane-Munster

Annakins, 10.8.2006 10:46:

---
British Airways advised all passengers that they would not be permitted to carry any hand baggage on board any aircraft departing from any airport in the country.
Passengers will be allowed to take only travel documents, eyeglasses and a handful of other items through airport security.
Passengers were also advised that no electrical or battery powered items including laptops and mobile phones could be carried into the cabin.

---

*whaat*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Android

#68 • • Android
Itselläni edessä noin 12h lentomatka NYC:iin ens pe. Tällä hetkellä muuten myös USA:ssa on "alert level red" lentokentillä ja lentokoneissa noiden suunniteltujen terroristi-iskujen takia. Varmaankin aika tiukat turvatarkastukset edessä.
Android

#69 • • Android

Anny, 10.8.2006 10:49:
*whaat*

No onko tuo nyt niin kummallista, jos käy ilmi että 20 lentokonetta on suunniteltu räjäytettävän matkalla Briteistä USA:han...
#70 • • Annakins Guest

---
Annakins, 10.8.2006 10:46:

---

---

---

*whaat*

Ilmeisesti liittyy tuohon UK/USA -välisten lentojen räjäytysuhkaan. Koskee siis myös Lontoon kautta muualle lentäviä.
hrdkvr

#71 • • hrdkvr KURGO
psp

--
-keep it hard-

Anny

#72 • • Anny Hurricane-Munster

Android, 10.8.2006 10:51:
---
*whaat*

---

No onko tuo nyt niin kummallista, jos käy ilmi että 20 lentokonetta on suunniteltu räjäytettävän matkalla Briteistä USA:han...

Mutta jos lentääkin väliä suomi-UK...

Myönnän olen totaalisessa uutispimennossa *toktok*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

La Petite

#73 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Jeps,

Nyt onkin sit paaaljon tylsää aikaa lennolla. Käsimatkatavaraa ei saa enää Briteis ottaa ollenkaan, kai se tulee kohta myös tänne tuo määräys..

Täs parit lainaukset BBC:ltä

For those travelling with an infant: baby food, milk (the contents of each bottle must be tasted by the accompanying passenger) and sanitary items sufficient and essential for the flight (nappies, wipes, creams and nappy disposal bags)

Spectacles and sunglasses, without cases

Contact lens holders, without bottles of solution

niin ja siis kaikki kaikki pitää olla läpinäkyvässä muovi pussissa. *pökr*

--
Rem tene, verba seqventur

lohikarme

#74 • • lohikarme RitariVittupää
kolme kirjainta: PSP

--
Qualis artifex pereo

vinsku

#75 • • vinsku huba huba
Hihi, mulla on nintendo ds ton yhen hölmön ansiosta ja pari kivaa peliä siihen *lmao* tsuippaduippa.. *tirsk*

Kerran oon edes-takas lentäny Saksaan, eikä se lento kestäny kun 1,5h, mut voisin kuvitella kuluttavani aikaa pelaamalla, lukemalla, syömällä (se ruoka oli HYVÄÄ!), katselemalla ikkunasta, juttelemalla (jos on kaveri tai äippä tai poikaystäväkin vaikka siinä vieressä) tai jopa kutomalla! Tosin kutimia sinne ei varmaankaan saa viedä. *uuh*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Mark

#76 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
ipod & hyvä kirja *joo*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

daffy

#77 • • daffy duck and cover

La Petite, 10.8.2006 11:00:
Nyt onkin sit paaaljon tylsää aikaa lennolla. Käsimatkatavaraa ei saa enää Briteis ottaa ollenkaan, kai se tulee kohta myös tänne tuo määräys..

Joo, ja Heathrow on suljettu kokonaan saapuvilta lennoilta ja Lufthansa, SAS ja Olympic Airlines peruneet toistaiseksi kaikki Britanniaan suuntautuvat lennot... Eli hyvä jos pääsee lennolle lainkaan. *pepsodent*

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

villelope

#78 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Edellinen junareissu (1,5h) meni kyl ihan hetkessä.

Ainesosat:
Läppäri: Apple iBook G4 12"
Softa: Ableton Live 5.2
Kuulokkeet: Sony MDR-7506

Oi jessus kun toi reissu rokkaili :)
yana

#79 • • Edited yana That Rules from the Centre of the Ultraworld
pari hyvaa kirjaa. niilla evailla meni 46 tuntia bussissa ja 24h lentokoneessa joutoisasti

eika kannata unohtaa puhallettavaa niskatyynya, korvatulppia ja silmille laput jos alkaa nukuttaa.
1ncarnation

#80 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
mä nukun :)
Nimittäin sitten ku olen perillä mulla on enemmän aikaa nauttia paikasta :) eikä tarvitsee nukkua :)

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising