Pitkä (lento)matka - miten tappaa aikaa?

148 posts, 8 pages, 58,937 views

Freja

#121 • • Freja Sihteeri

Replying to Pitkä (lento)matka - miten tappaa aikaa?:

Mai, 31.3.2010 12:23:
Ellet sitten businessluokassa matkusta, miten ihmeessä voit laittaa penkin lähes vaakatasoon turistiluokan lennolla? Ellei sitten ole tyhjä paikka takana? Kyllä mä sanon että semivittumaista sille takana olevalle ihmiselle, itse en ainakaan kehdannut pahemmin laskea penkkiä..

Pitkillä yön yli kestävillä lennoilla 98% matkustajista se penkki on totaalisesti laskettu nii alas ku pystyy. Siinä ei ole mitään semivittumaista, vaan kaikki hakevat mukavuutta. Jokainen ymmärtää kanssamatkustajaa.
Kun aamiainen koittaa ja valot menee päälle, kaikki nostavat penkit pystyyn.
It's just how it goes.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mai

#122 • • Mai Villikisu

Freja, 31.3.2010 12:32:
---
Ellet sitten businessluokassa matkusta, miten ihmeessä voit laittaa penkin lähes vaakatasoon turistiluokan lennolla? Ellei sitten ole tyhjä paikka takana? Kyllä mä sanon että semivittumaista sille takana olevalle ihmiselle, itse en ainakaan kehdannut pahemmin laskea penkkiä..

---

Pitkillä yön yli kestävillä lennoilla 98% matkustajista se penkki on totaalisesti laskettu nii alas ku pystyy. Siinä ei ole mitään semivittumaista, vaan kaikki hakevat mukavuutta. Jokainen ymmärtää kanssamatkustajaa.
It's just how it goes.

Sitä ihmettelinkin, kun tuntu ettei meijän lennolla pahemmin jengi laskenut sitä..Siinä sitten köröteltiin 11h pystyssä. Olipa joo mukavaa.*igor*
Lyra

#123 • • Edited Lyra

Freja, 30.3.2010 12:23:
Nimenomaan! Penkin saa lähes vaakatasoon ja lämmin huopakin ja tyyny ja ja ja *sydän* Luksusta.

mä oon kans saanu pari kertaa syliin edessä istuvan penkin. en ite mitenkää kehtaa laittaa sitä itse niin tiukasti.

mut tosiaan jos kaikki laittaa alas ni pakkohan se on kaikkien laittaa se alas :D

Kerran thaimaan vip bussis eli niis isois bussein edessä istuva keskellä yötä laski sen istuimen rysäyksel niin alas kuin voi ja mulla jäi jalat jumiin, heräsin siihen rysäykseen ihan paniikis eikä tyyppi ees ottanu sitä takas :D ihan uskomatonta
ihania sillipurkkeja noi lentsikat >.<
Freja

#124 • • Freja Sihteeri

Lyra, 31.3.2010 12:38:
mä oon kans saanu pari kertaa syliin edessä istuvan penkin. en ite mitenkää kehtaa laittaa sitä itse niin tiukasti.

mut tosiaan jos kaikki laittaa alas ni pakkohan se on kaikkien laittaa se alas :D

Mulla tainnu siis käydä hyvä säkä edes istuvien kanssa :P Yleensä tullu rauhallisesti penkki alas et kerkee tajuun homman nimen :P *puuta koputtel*

En si tie Qantasin niistä jalkatiloista, oisko enemmän ku Finskillä? Lentäny muidenkin yhtiöiden lennoil mut niissä aina kätevästi saanu extra jalkatila-paikan, missä ei oo ollu edessä ku seinä johon on voinu laittaa si jalat muksasti ^^

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

#125 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

ezzy, 30.3.2010 15:58:
Olis vaan niin simppeliä hommata lennolle anestesialääkäri ja makuupaikkoja kone täyteen ja taju pois kaikilta.

Joo, sellaset makuusopet ja kaasut, kun 5th elementissä *hymy*

Mut joo, lentäminen on kivaa! Viimeisen vuoden sisällä lentänyt kahteen otteeseen Ameriikkaan itä- ja länsirannikolle. Menomatka pienessä pierussa, tulomatka leffoja katellen - siinä on mun resepti.
Steven Hoaks

#127 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mä ainakin Helsinki-HongKong-Sydney reissulla ryyppäsin koko matkan ilmasia oluita ja viinejä ja ehdin kattoo melkein kaikki leffat :D

Ps: Madagaskar 2 oli paska :(

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

MikiL

#128 • • MikiL
Mulle kylla menee hankintaan noi, kun seuraavan kerran pitaa pitka lentomatka tappaa aikaa. Tollaset LAsit ja paljon alkoholia niin ei varmasti kesta matka kauan. *nauru*
Umbala

#131 • • Edited Umbala d a n c e m a c h i n e s

ezzy, 1.4.2010 10:03:
---
MikiL, 31.3.2010 21:41:
Mulle kylla menee hankintaan noi, kun seuraavan kerran pitaa pitka lentomatka tappaa aikaa. Tollaset LAsit ja paljon alkoholia niin ei varmasti kesta matka kauan. *nauru*

---

Mistä ajattelit saada sisältöä ja virtaa noille 10h+ lennon ajaksi :)

Just oon fiilistellyt noita vekottimia, ja mietin samaa "ongelmaa".
16 Tunnin toisto kahdella AA Litiumparistolla, eikä noi AA patterit niin paljon paina, etteikö varapattereita sais kannettuu mukana.

Tosin, toi sisältö saattaakin olla isompi ongelma, ellei löydy soitinta jossa akun/pattereiden vaihto ois helpohkoa. Ipod nyt ei ainakaan jaksa kuvaa niin kauan aikaa pyörittää.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

juu-zo

#132 • • juu-zo *KoneHuone*

Umbala, 1.4.2010 10:12:
---
---

---

---

16 Tunnin toisto kahdella AA Litiumparistolla, eikä noi AA patterit niin paljon paina, etteikö varapattereita sais kannettuu mukana.

Tosin, toi sisältö saattaakin olla isompi ongelma, ellei löydy soitinta jossa akun/pattereiden vaihto ois helpohkoa. Ipod nyt ei ainakaan jaksa kuvaa niin kauan aikaa pyörittää.

Paristoilla toimivat usb laturitkaan ei paljoa paina joten niistä saa virtaa ipodillekin.

--
Respect is not given, it is taken

hrdkvr

#133 • • hrdkvr KURGO
nykyää koneissa on jo viihdekeskukset joissa, leffoja, sarjoja,pelejeä, radioo ja muita tallenteita

--
-keep it hard-

hrdkvr

#135 • • hrdkvr KURGO
paitsi lomalennoilla

niissä koneissa vielä kutuset pakkoleffat ja 5e kuulokemaksu

--
-keep it hard-

MikiL

#136 • • Edited MikiL

Umbala, 1.4.2010 10:12:
---
---

---

---

Tokiahan naa lasit vaati nakojaan lisavarusteita, mut ei Tallaisen lisavirtapalikan hankinta ole kovin kallis sijoitus. etsimalla loytyy sitten niita versioita missa voit tavallisella alkaliparistolla antaa lisavirtaa vaikka iPhoneen :)
duvin

#137 • • duvin Jay v/d Veen

hrdkvr, 1.4.2010 12:34:
paitsi lomalennoilla

Mä en vaan muista pitkän matkan lentoa mis EI olis "viihdekeskusta" leffoineen, musineen ja peleineen.

Nythän Finskiki pääsi eroon viimeisestä MD11:sta, joten niilläkin on kaikilla kaukolennoilla nuo pelit ja vehkeet. Ainoastaan Luftwaffella, Iberialla ja KLM:llä taitaa puuttua joistain koneista nuo.
aada

#138 • • aada
Kiusaamalla kanssamatkustajaa!
hrdkvr

#139 • • hrdkvr KURGO

duvin, 1.4.2010 13:41:
---
hrdkvr, 1.4.2010 12:34:
paitsi lomalennoilla

---

Mä en vaan muista pitkän matkan lentoa mis EI olis "viihdekeskusta" leffoineen, musineen ja peleineen.

Nythän Finskiki pääsi eroon viimeisestä MD11:sta, joten niilläkin on kaikilla kaukolennoilla nuo pelit ja vehkeet. Ainoastaan Luftwaffella, Iberialla ja KLM:llä taitaa puuttua joistain koneista nuo.

3kk sitte matka meksikoon kun otettiin jokerimatka aurinkomatkoilta pelkkien lentojen takia.

Kyseessä finskin lomalento ei siis reittilento

Siellä oli vielä katosta riippuvat näytöt, joista osa ei ees auennut. Olis jättänyt psp varaakutkin pois, kun olin tottunut mediyybermööpeleihin..ei auttanut kun nukkua.

--
-keep it hard-

ezzy

#140 • • ezzy Droid-pappa

Freja, 31.3.2010 12:32:
---

---

It's just how it goes.

En kyllä vittu arvostanut yhtään moista ku mulle jäi just ja just hengitystila...muutenki koivet käytävällä ja jossaki penkin alla solmussa.