ZEN: Psy 22.12.2005 @ helsinki

76 posts, 4 pages, 6,807 views

Mumuli

Posts: 28

#41 • • Mumuli UG-///
kiitos kaikille, oli erittäin mukavaa *sydän*

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Kalle

Posts: 479

#42 • • Kalle Kiusankappale
Sääli vain että oma lähtöni meni vähän pitkäksi ja kerkesin mukaan vasta joskus 1.30 -aikoihin.

Täytyy todeta että meno oli hyvää ja jengi hyvin mukana. Tän tyyppiset torstai-iltamat on mukavan leppoisia häppeninkejä, kannattaa siis kaikkien harkita tulevansa tulevilla kerroilla mukaan *hymy*.
sts

Posts: 7,969

#43 • • sts Sama pyynti aitta!
huhu mitä settii puistikselta!
sgh-

Posts: 4

#44 • • sgh-
Olipa mukavaa meininkiä taas kerran :) Tosin nyt on kohtuu nihkeä fiilis töissä 3h yöunien jälkeen..
Prime Number

Posts: 2,705

#45 • • Prime Number UG-///

sgh-, 23.12.2005 10:13:
Olipa mukavaa meininkiä taas kerran :) Tosin nyt on kohtuu nihkeä fiilis töissä 3h yöunien jälkeen..



Muhhah, mä kerkesin nukkua 2 tuntia.

Oli aika retee meisinki, enpä olekkaan noin paljon ihmisiä nähnyt torstai iltana voluumissa, tanssilattiallekkin asti niitä oli kertynyt kunnon katras.
Setti meni nauhalle(luulen) ja laittelen jakoon tossa jossain välissä.
Osiin pätkittynä tosin.

--
Repikää siitä

Hippo

Posts: 221

#46 • • Hippo At the edge of sanity but not insanity

sgh-, 23.12.2005 10:13:
Olipa mukavaa meininkiä taas kerran :) Tosin nyt on kohtuu nihkeä fiilis töissä 3h yöunien jälkeen..



Hah, 3h on yllättävän paljon unta. Se on just sopiva määrä siihen, että herää virkeänä ja "hyvin nukkuneena". Yllättäviä koomaushetkiä voi olla tiedossa, mutta sehän on vaan plussaa näin psykeilyn merkeissä.

Sen sijaan bileistä suoraan töihin menemin tuottaa jo hieman ongelmia. Onneksi tällä kertaa ei tarvinnut.

--
Lets pump ourself full of magic monkey juice and take a trip to spacelab!

Hippo

Posts: 221

#47 • • Edited Hippo At the edge of sanity but not insanity

Puistokemisti, 23.12.2005 10:31:
---

Setti meni nauhalle(luulen) ja laittelen jakoon tossa jossain välissä.
Osiin pätkittynä tosin.



Nice one brother! I said, NICE ONE! Tätä odotellessa voi pluristella perjantaipäivää kaupalla duunissa. *hymy*

--
Lets pump ourself full of magic monkey juice and take a trip to spacelab!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#48 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Kuka muuten soitti sen tripteaserin (??) biisin joka kuulostaa vähän vanhalta tietokonepeliltä *nauru* mikä ko. biisin nimi on?

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hippo

Posts: 221

#49 • • Hippo At the edge of sanity but not insanity

Hyzenthlay, 23.12.2005 10:40:
Kuka muuten soitti sen tripteaserin (??) biisin joka kuulostaa vähän vanhalta tietokonepeliltä *nauru* mikä ko. biisin nimi on?



Tripteaser - Games in Trance ja Puistokemistihän sen tais soittaa.

--
Lets pump ourself full of magic monkey juice and take a trip to spacelab!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#50 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Haa kiitos *pepsodent*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Kirtar

Posts: 771

#51 • • Kirtar

Hyzenthlay, 23.12.2005 10:51:
Haa kiitos *pepsodent*




etpä sä sillä tiedolla paljoa tee *nauru* Sitä kun et netistä voi WARETTAA *nauru*


Btw kiitti viel Puistokemistille kulu työpäivä rattoisasti tänään Games in Trancea hyräillen *hihu*

--
asdaf?

Kirtar

Posts: 771

#52 • • Kirtar

Puistokemisti, 23.12.2005 10:31:
---
sgh-, 23.12.2005 10:13:
Olipa mukavaa meininkiä taas kerran :) Tosin nyt on kohtuu nihkeä fiilis töissä 3h yöunien jälkeen..

---


Muhhah, mä kerkesin nukkua 2 tuntia.

Oli aika retee meisinki, enpä olekkaan noin paljon ihmisiä nähnyt torstai iltana voluumissa, tanssilattiallekkin asti niitä oli kertynyt kunnon katras.
Setti meni nauhalle(luulen) ja laittelen jakoon tossa jossain välissä.
Osiin pätkittynä tosin.




YATTAAA~ tuli kyllä ikimuistoinen setti *hihu*

--
asdaf?

sgh-

Posts: 4

#56 • • sgh-
Oih toi biisi! Paras joululahja tähän mennessä!'
Ja joo, kyllä niillä 3 tunnin yöunillakin selvii ihan mainiosti (not). Ruhtinaallista :)
Mosh

Posts: 137

#57 • • Mosh Adonis
Tää on niiiiin sairaan hyvä <3<3

Oon ihan täpinöis. Kuten sgh- yöunet jäi kolmeen tuntiin, ja nyt venailen lentoa tääl Tukholman kentällä 5 tuntia ;D Voin sanoo ettei parempaa piristysruisketta vois olla, tulee ihan eiliset tamppaukset mieleen *sydän*

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

Prime Number

Posts: 2,705

#59 • • Prime Number UG-///

Hippo, 23.12.2005 10:39:
---
Puistokemisti, 23.12.2005 10:31:
---

Setti meni nauhalle(luulen) ja laittelen jakoon tossa jossain välissä.
Osiin pätkittynä tosin.

---


Nice one brother! I said, NICE ONE! Tätä odotellessa voi pluristella perjantaipäivää kaupalla duunissa. *hymy*




Shoot me right here right now.*poks*


Nauhotukset meni sitten jälleen kerran vituiksi. Sääröö niin saamaristi ettei saa mitään selvää oikein ja kuuluukin vain vasemman puoleisesta kanavasta.


Löytyyks keltään kirouksen karkoittajaa?

--
Repikää siitä

Alimieli

Posts: 207

#60 • • Alimieli Älä oo tommonen, oo tämmönen.
Aah Triptiisa!

Juu, kiitos hyvistä pippaloista kaikille tasapuolisesti *jiihaa*
Rentoa tosiaankin tulla torstai-iltana keskelle tuommoista. Terveisiä myös sille kaverille, jonka tanssityyliin kuului heilutella sekaisen oloisena nyrkkejänsä lähellä naamaani *böö* *pepsodent*
No sen siitä saa, kun menee köyhän miehen psytrancebileisiin *iloinen* Tähän tilanteeseen siis mitä mainioimmat, kaikki rahat meni ja 10 eurolla viisi kaljaa ja hyvää musaa. Kelpas *joo*