Lost (tv-sarja)

490 posts, 25 pages, 153,140 views

Aamu

#141 • • Aamu you had me at hello
se näyttää ihan screen linnulta!!1

--
Do you think the expansion will make me fat?

zaler

#142 • • zaler e h k i s
hups..tas jäi yöunet lyhyeksi kun oli tarkotus kattoa vaan yks jakso, mutta katoinkin sitten 5 (taas kävi näin)... ei vaan pystynyt lopettamaan kun oli niin jännä :D nyt on sitten koko ensimmäinen tuotantokausi katottu, eikä mennyt kun reilu 2vk :) todella jees! argh, nyt vaan on semmonen ongelma että mä en voi odottaa vuotta että nään miten toi jatkuu! *ding*

--
let´s eat to the beat!

AndyE

#143 • • AndyE
uusin tullu viime yönä *drool*

illalla voi taas viettää laatuaikaa ja kattoo uusimman lostin *hihu*

--
It's not about the size of the dog in the
fight, it's about the size of the fight
in the dog.

joun

#144 • • joun People want to be needed
Tänään alkaa telkusta *hihu* Hesarissaki oli "vaan" viis mainosta... No mut ylihypetys ei kyl ollu turhaan, pirun hyvä. Kattonu jo ekat kuus jaksoo ja silti ajattelin tänään kattoo myös telkusta ton ekan *hih*

--
Im happy only when Im busy

typ0

#145 • • Edited typ0 syntax error

Jone, 10.1.2006 14:58:
Musta laadultaan paskan tai liian pienen kuvan tuijottaminen on todella piinallista. Efektimenoa tai ei, mutta oon katsonut läppärin ruudulta eläessäni vissiin muutaman jakson Ducktalesia darrassa enkä vastaisuudessakaan ole ajatellut moiseen liukua. Vastaavasti myöskään suttuista kuvanlaatua en todellakaan viitsi varsinkaan vapaa-ajallani katsoa.

älä ny se oli laatuhetki meidän elämässä ja myös historiallinen hetki saunaboysien historiassa xDDD

edit.miksei mun spoiler teksti toimi??????

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

#146 • • Yaminah Guest
VOi vitulis !! Mä missaan ensimmäisen Lostin, oon samaan aikaan leffassa kattomassa Mattia... hmm... tais olla huono veto... *igor*
TonySt

#147 • • TonySt mediamoguli

zaler, 19.1.2006 12:12:
hups..tas jäi yöunet lyhyeksi kun oli tarkotus kattoa vaan yks jakso, mutta katoinkin sitten 5 (taas kävi näin)... ei vaan pystynyt lopettamaan kun oli niin jännä :D nyt on sitten koko ensimmäinen tuotantokausi katottu, eikä mennyt kun reilu 2vk :) todella jees! argh, nyt vaan on semmonen ongelma että mä en voi odottaa vuotta että nään miten toi jatkuu! *ding*

2.seasonia löytyy kyllä jo netistä :)

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

UnityF

#148 • • UnityF joo just se
tänää se alkaa *aplodit*
zenny

#149 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

UnityF, 26.1.2006 16:10:
tänää se alkaa *aplodit*

Jep!!! *iloinen*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

iam

#150 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Huomasin että Free Record Shop myy ensimmäistä kautta DVD boksina hintaan 49. Mukana on suomenkieliset tekstit ja kaikki. Nyt jos haluis olla pieni ilkimys niin voisi mennä liimailemaan Freen tarroja bussipysäkkeihin Lost -mainoksien päälle *pepsodent*
ezzy

#151 • • ezzy Droid-pappa

sxx, 26.1.2006 16:21:
Huomasin että Free Record Shop myy ensimmäistä kautta DVD boksina hintaan 49. Mukana on suomenkieliset tekstit ja kaikki. Nyt jos haluis olla pieni ilkimys niin voisi mennä liimailemaan Freen tarroja bussipysäkkeihin Lost -mainoksien päälle *pepsodent*

niin tai jotain iskeviä lausahduksia "sejase kuolee siinä ja siinä kohdassa" *pepsodent*
#152 • • Sunshine^82 Guest

Yaminah, 26.1.2006 11:09:
VOi vitulis !! Mä missaan ensimmäisen Lostin, oon samaan aikaan leffassa kattomassa Mattia... hmm... tais olla huono veto... *igor*

olin kattomas matin eilen.. onneks! muistin vasta tänää et lost alkaa. *vink*
ezzy

#153 • • Edited ezzy Droid-pappa

Jone, 10.1.2006 06:47:
Haluaako joku selittää mulle uutuussarjojen webistä etukäteen lataamisen ihanuuden kun täälläkin niin monet kokevat ilmeisesti puolen homman hienoudesta piilevän siinä?

Mä en vaan tajua tota. Kyllä mullakin on joidenkin sarjojen kohdalla kipaissut mielessä hakea seuraava jakso webistä tai edes lukaista storylineä jonkin verran eteenpäin, mutta enpä sit oo kuitenkaan taipunut tekemään niin, koska musta merkittävä osa kokemusta hyvien sarjojen kohdalla on jänskäillä sen viikon verran et mitähän sitä seuraavaksi lähteekään tapahtumaan tai mitä tietystä käänteestä tarinassa seuraakaan. Jos sarja on pirun hyvä, niin keskustelen siitä myöskin mielelläni ystävieni kanssa sitä mukaa kuin hommat etenee ja jotenkin musta tuntuis jälkeenjääneeltä bissen äärellä sanoa niille läpänheiton sijaan et "Joo, season 6 episode 12 menossa - ei toi Suomen telkkarissa tulossa oleva season kakkonen oo vielä oikein mistään kokoisiin." Itseasiassa mun frendit varmaan katsoivat mua virallisella "vittu mikä daiju"-ilmeellä tollasista lausahduksista.

Niin siis hienous piilee siinä, että saa katsoa jaksoja:
a) Niitä sarjoja mitä haluaa katsoa eli saatavuus Suomessa = 0
b) ja VAIN niitä sarjoja mitä haluaa eli ei MAINOKSIA ei SALKKAREITA vahingossakaan tai muuta RAPAA.
c) Silloin kun haluaa
d) Siinä tahdissa kuin haluaa (paitsi jos ottaa ihan tuoreita sarjoja kerran viikossa tms)
e) HDTV-laadulla (tai lähes) ja 5.1 äänillä
f) Tykillä olkkarissa, ei 20v vanhalla 25" TV:llä makkarissa paskoilla äänillä jne
g) Tuoreeltaan ennen kuin kukaan spoilaa niitä

ja mitä tulee kavereiden kanssa keskusteluun, niin aikalailla kaikki tutut katsovat kaikki sarjat netistä. Enkä kyllä itseasiassa pahemmin edes katso sarjoja joiden tapahtumista jaksaisi edes katsomisen jälkeen keskustella...enkä oikeastaan keksi ainuttakaan sarjaa josta jaksais keskustella. "omg lol se meni sinne ja sit ne pussas ja sit se kuoli ja voi että ku se on niin ihku se nönnönnöö..." shoot me now, plz *pepsodent*

RSS-feed softassa kertoo tv-ohjelmalehtisen tavoin mitä jaksoja on saatavilla mistäkin sarjoista ja tuplaklikkaus siirtää ne kovalevylle n. viidessä minuutissa.
anniini

#154 • • anniini a-double n-double i-n-a
Uih. Tänään odotus palkitaan. Muutaman jakson nähtyäni vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta. Iltasauna ja hyvää viihdettä. <3

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

*Jonne*

#155 • • *Jonne* rataprinssi
Koht alkaa.....*hih* Klubbari kii....

--
se mikä ei tapa vahvistaa......

#156 • • infiana Guest
Mäpä kerronki mitä tapahtuu... Jack kuolee jo viidennessä jaksossa, ja se saari ei ookkaan oikeesti saari!
Spock

#157 • • Spock
Witun Hywä!!!*super*
Exlex

#158 • • Exlex
Tuon ekan jakson juonihan oli ihan suoraan William Goldingin Kärpästen herrasta! *hmph*

Ja nuo kaikki epäloogisuudet menee varmaan scifi-elementtien piikkiin. No, pitää nyt kuitenkin katella jatkossakin.
zenny

#159 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
No joo... olihan toi ihan hyvä.. ois vaan kivempi kattoo ku ei ois yksin himas.. tosin et eipä ois ketää munkaa kyl kattomassaka...*ding* *uuh*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

rainy

#160 • • rainy
Ekan jakson jälkeen pitää kyllä katsoa tulevatkin! *tirsk*