490 posts, 25 pages, 153,140 views
Jone, 10.1.2006 14:58:
Musta laadultaan paskan tai liian pienen kuvan tuijottaminen on todella piinallista. Efektimenoa tai ei, mutta oon katsonut läppärin ruudulta eläessäni vissiin muutaman jakson Ducktalesia darrassa enkä vastaisuudessakaan ole ajatellut moiseen liukua. Vastaavasti myöskään suttuista kuvanlaatua en todellakaan viitsi varsinkaan vapaa-ajallani katsoa.
zaler, 19.1.2006 12:12:
hups..tas jäi yöunet lyhyeksi kun oli tarkotus kattoa vaan yks jakso, mutta katoinkin sitten 5 (taas kävi näin)... ei vaan pystynyt lopettamaan kun oli niin jännä :D nyt on sitten koko ensimmäinen tuotantokausi katottu, eikä mennyt kun reilu 2vk :) todella jees! argh, nyt vaan on semmonen ongelma että mä en voi odottaa vuotta että nään miten toi jatkuu!
sxx, 26.1.2006 16:21:
Huomasin että Free Record Shop myy ensimmäistä kautta DVD boksina hintaan 49. Mukana on suomenkieliset tekstit ja kaikki. Nyt jos haluis olla pieni ilkimys niin voisi mennä liimailemaan Freen tarroja bussipysäkkeihin Lost -mainoksien päälle
Yaminah, 26.1.2006 11:09:
VOi vitulis !! Mä missaan ensimmäisen Lostin, oon samaan aikaan leffassa kattomassa Mattia... hmm... tais olla huono veto...
Jone, 10.1.2006 06:47:
Haluaako joku selittää mulle uutuussarjojen webistä etukäteen lataamisen ihanuuden kun täälläkin niin monet kokevat ilmeisesti puolen homman hienoudesta piilevän siinä?
Mä en vaan tajua tota. Kyllä mullakin on joidenkin sarjojen kohdalla kipaissut mielessä hakea seuraava jakso webistä tai edes lukaista storylineä jonkin verran eteenpäin, mutta enpä sit oo kuitenkaan taipunut tekemään niin, koska musta merkittävä osa kokemusta hyvien sarjojen kohdalla on jänskäillä sen viikon verran et mitähän sitä seuraavaksi lähteekään tapahtumaan tai mitä tietystä käänteestä tarinassa seuraakaan. Jos sarja on pirun hyvä, niin keskustelen siitä myöskin mielelläni ystävieni kanssa sitä mukaa kuin hommat etenee ja jotenkin musta tuntuis jälkeenjääneeltä bissen äärellä sanoa niille läpänheiton sijaan et "Joo, season 6 episode 12 menossa - ei toi Suomen telkkarissa tulossa oleva season kakkonen oo vielä oikein mistään kokoisiin." Itseasiassa mun frendit varmaan katsoivat mua virallisella "vittu mikä daiju"-ilmeellä tollasista lausahduksista.