Haluaako joku selittää mulle uutuussarjojen webistä etukäteen lataamisen ihanuuden kun täälläkin niin monet kokevat ilmeisesti puolen homman hienoudesta piilevän siinä?
Mä en vaan tajua tota. Kyllä mullakin on joidenkin sarjojen kohdalla kipaissut mielessä hakea seuraava jakso webistä tai edes lukaista storylineä jonkin verran eteenpäin, mutta enpä sit oo kuitenkaan taipunut tekemään niin, koska musta merkittävä osa kokemusta hyvien sarjojen kohdalla on jänskäillä sen viikon verran et mitähän sitä seuraavaksi lähteekään tapahtumaan tai mitä tietystä käänteestä tarinassa seuraakaan. Jos sarja on pirun hyvä, niin keskustelen siitä myöskin mielelläni ystävieni kanssa sitä mukaa kuin hommat etenee ja jotenkin musta tuntuis jälkeenjääneeltä bissen äärellä sanoa niille läpänheiton sijaan et "Joo, season 6 episode 12 menossa - ei toi Suomen telkkarissa tulossa oleva season kakkonen oo vielä oikein mistään kokoisiin." Itseasiassa mun frendit varmaan katsoivat mua virallisella "vittu mikä daiju"-ilmeellä tollasista lausahduksista.
zeuzz, 24.11.2005 02:54:
Ensimmäiset 4-5 jaksoa olivat aika koukuttajia, jääkarhujen löytyminen saarelta aiheutti ihmetystä ja varoitusviestistä sai sellaisia kylmänväreitä että oksat pois.
...ja sit spoilauksista rupeiskin jo niitä tuoppeja ihan vahingossa kaatumaan päälle.