Lost (tv-sarja)

490 posts, 25 pages, 152,908 views

JustinSan

#61 • • JustinSan Nullius in verba

hallucinogen, 17.11.2005 19:19:
---

Silloin vastako stargatet ja BSG alkaa? :( Tuntuu et ois jo miljoona vuotta sit kun eka puolisko tästä tuotantokaudesta tuli :/

Edit: Mä kyllä tykkään enemmän stargatesta, tosin viimosin jakso BSG:stä jäi kyllä hävyttömän hyvään kohtaan =)

Yup, tammikuun kuudes.

---

In other news; BSG renewed for a third season -- Can I get a "Hell yeah!"? *jiihaa* umpappaa

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

z

#62 • • Edited z

ezzy, 17.11.2005 19:06:
---
Josefina,
Tukekaamme kaikki piratismia!*hymy* Koska sitähän toi on, eikö niin*ding*

---
Lataaminen intterwebistä taitaa vieläkin olla kyllä laillista, eikä rangaistavaa.

niin, mutta siellä toisessa päässä joku jakelee. ja miksi jakais, jos kukaan ei koskaan latais, eli sikäli kyse on tukemisesta. mutta ei se nyt ole niin vakavaa. *hymy* ja riippuu tietty vielä, että missä päin maailmaa se piraatti seilailee, että onko homma laitonta laisinkaan.

mutta näin kai se menee. kuka ostaa lostia dvd:llä ja kuka lataa ilmaiseksi.
tyhmäähän se kai on kaupassakaan mistään on maksaa, kun kerran ilmaiseksikin saa, eikä kiinni jää. *pahis*

sarjaan: itseäni hieman häiritsee se, kun ne kaikki on niin viimeisen päälle nättejä. ja sit yksi pakollinen 'kiintiöläski'. missä ovat kiljuvat kakarat, äkäiset tädit, lihavat valkoiset pukuäijät, eläkeläispariskunnat, punaniskaturistit, kiimaiset finninaamateinit ja nelikymppiset lentoemot, eli ns. normaalit ihmiset?! milloin niillä loppuu meikit? milloin ne palaa karrelle aurinko- ja kosteusvoiteen puutteessa? kertokaa joku, kuka on katsonut pidemmälle. *hih*
Yrjösen Pirre

#63 • • Yrjösen Pirre R A K S A

Ant, 17.11.2005 10:09:
Eka tuotantokausi läpi kahdessa päivässä...... SAIRASTA (sairaana) *nauru*

-a-

Höh, mulla meni kolme. Noh, mä kävinkin koulussa pyörähtämässä välillä. *hih* Kyllä oli kaiken sen valvomisen arvoista. Lost on mielestäni paras sarja, joka muutaman vuoden sisään on tullut. Puutteensa sillä toki on, mutta ei haittaa!

Josh Holloway a.k.a. Sawyer! <
*pihkassa**kuolaa**sydän*

Niin ja itsekin mietin sitä meikki asiaa, mutta päättelin sitten että kyllähän sieltä koneen rungosta naisten matkalaukuista on sen verran meikkejä löytynyt, että Shannon ja Kate saavat kasvonsa maalattua vielä monen kuukauden ajan *tirsk*

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

A-E

#64 • • Edited A-E Detroit Techno Militia
Lost on kyllä sitten alkamassa myös Suomen telkusta Nelosella elokuussa 2005 muistaakseni,mutta musta valitettavasti liian myöhään kun silloin alkaa jo suunnilleen se kolmas season jenkkilässä Lostista.

Ja se mitä tulee tohon laadukkaista tv-ohjelmista maksamiseen on esim. mulla himassa perus Welhon kaapelikanavien lisäks toi noin 30 euroa maksava Canal+ paketti. Itse kyllä maksan tuon 30 ekee kuukaudessa mielelläni,koska sillä edes saan rahoilleni jotain vastinetta tosin kun tv-lupamaksulla. Esim. nytkin Canalilta tulee laadukkaita sarjoja,mitä et muualta näe tai et aikanaan ennen nähnyt kuten House,Entourage,Weeds,Carnivàle,Monk ja The Shield. Se on vaan paskahomma kun Suomi on niin helvetin takapajula,että täällä telkkuun asti päätyy harvat hyvät sarjat kun kanavat eivät uskalla ottaa riskejä ja luottavat vanhoihin perus paska sarjoihin ja niiden uusintoihin. Ainostaan suuret megaluokan jenkki tv hitit päätyvät Suomessa näemmä ei maksullisille kanaville kuten OC ja Desperate Housewives,mutta pienempiä ihmismääriä viihdyttävät sarjat kuten Prison Break,Surface, Threshold,Rome,Battlestar Galactica,Stargate Atlantis ja Deadwood tuskin tulevat koskaan näkymään Suomessa tv:ssä. Eikä edes näitä ohjelmia ole mahdollista Suomessa saada näkymään edes maksamalla rahaa kun on niin helvetin huono tarjonta noissa maksullisissa kanavissakin.

Ja yksi asia mua kanssa pistää ihmettymään suomalaisten tv kanavien ja varsinkin Subtv:n toiminassa on se,että ne ostaa tv sarjoja jenkeistä vaikka niitä ei ole edes tehty yhtä tuotantokautta loppuun ennen sarjan lopettamista aivan kuten John Doe ja Point Pleasant (Pahan Tytär).Eikö tämä ole hieman katsojalle vituilua kun ostetaan tollasta paskaa jota ei ole mitään järkeä edes alkaa seuraamaan kun koko sarja jää ihan tyystin kesken?

Mutta eipä tosta mun avautumisesta ole mitään hyötyä kuitenkaan kun tietää sen,että ihmiset Suomessa haluaa vaan chattejä,big brotheria,O.C:ta,Salkkareita ja jne. skeidaa ja kaikki laatu viihteen ystävät joutuu kuluttamaan isoja summia rahaa hankkiakseen suosikki sarjansa joko dvd:nä ulkomailta tai riskeeraamalla piratisimin rajoja käyttämällä p2p ohjelmia.

BTW:Myös Torrentilla jaettavat tiedoston osat ovat tekijänoikeus loukkauksia vaikka et ihan koko tiedostoa jakaisikaan.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

phanatic

#65 • • phanatic

A-E, 18.11.2005 02:11:
Lost on kyllä sitten alkamassa myös Suomen telkusta Nelosella elokuussa 2005 muistaakseni

Elokuu 2005 taisi mennä jo, mutta oikeasti se alkaa tammikuun lopussa 2006. Itse olen seurannut sarjaa abt siitä asti kun se alkoi jenkkilässä pyöriä ja ekan kauden olen lisäksi katsonut parin päivän maratonina uudelleen. Toisella katsomisella korostui typerä venyttäminen ja viivyttely juonenkuljetuksessa sekä jakson loppujen cliffhangerit jotka eivät koskaan jatkuneet seuraavissa jaksoissa (esim. jakson Deus ex Machina -loppu (paras lost-jakso ja jakson loppukohtaus on mieleenpainuvin kohtaus lostissa)). Hiton hyvä sarja joka tapauksessa, paras vuosiin, ja ymmärtäähän tuon h-i-t-a-a-n pääjuonen kuljetuksen kun koko sarjan vetovoima perustuu saaren mysteerille. Eli sitä ei voi paljastaa ennen viimeistä jaksoa, joka saattaa olla vielä 4-5 kauden päässä. Takaumajaksoissa alkaa selkeästi loppumaan vähätkin ideat kesken, ne ovat pääsääntöisesti melko turhaa saippuaa, poislukien vaikkapa Locken taustatarina. Hauska idea kuitenkin, jota ei ole ennen tv-sarjassa nähty.

Lempihahmoni on tietysti Locke.
A-E

#66 • • A-E Detroit Techno Militia
Joo eli siis tosiaan 2006 eikä 2005.Sorry my bad.

--

-- Derrick May

sts

#67 • • sts Sama pyynti aitta!
Kaikki jaksot jota oon kattonu ei vaan iskeny muhun... Kivan erillainen kyllä, mut ei vaan mun juttu :)
r0n

#68 • • Edited r0n d a n c e m a c h i n e s

A-E,
...Deadwood tuskin tulevat koskaan näkymään Suomessa tv:ssä...

Kyllä nähdään.
Sarja alkaa nelosella huhtikuussa 06 *hihu*
Ja on muuten perkeleen kova, 2 kautta oon nyt kattonu.

--
6er reihe

ezzy

#69 • • ezzy Droid-pappa
Eniten tuossa itseasiassa vituttaa alun 10min kertaus edellisistä jaksoista ja lopun 10minuuttia paikallaantahkoamista ja seuraavan jakson puffaamista, jotka on molemmat pois itse jakson pituudesta...hajottavaa.
Texx

#70 • • Edited Texx ^_^
ezzy, 18.11.2005 10:36:
Eniten tuossa itseasiassa vituttaa alun 10min kertaus edellisistä jaksoista.

Jep. Totta, ärsyttää muo kanssa.

Oon koittanu nyt katella sitä ekaa tuotantokautta aika pitkään, mut en vaan oo hirveesti edistyny, tykkään tosi paljon sarjasta, mut jotenki ois vaan helpompi kattoa telkkarista kerran viikossa :D
Ehkä noi pitäis kattoa putkeen niinku joskus kattelin carnivalen :)

Kuulemma kakkos tuotantokaus on viel parempi joten ootanki et pääsen siihen käsiks jossain vaiheessa :)

--
*piis*

#71 • • infiana Guest
Eka tuotantokausi katsottu, ja helvetti et loppu ärsyttävään kohtaan... murrrr.
tomppi

#73 • • tomppi thzombie ™
Katsonut toisen kauden jaksoja Ruotsin neloskanavalta. Tylsä sarja mun mielestä. *haukottel*

--
My fellow Americans. I&#039;m pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

zeuzz

#74 • • Edited zeuzz digital punk
...katsonu kaikki jaksot tähän mennessä. Ekan kauden tahkosin läpi muutamassa päivässä viime keväänä, koko kesän sai odotella toisen kauden alkamista *hymy*
Ensimmäiset 4-5 jaksoa olivat aika koukuttajia, jääkarhujen löytyminen saarelta aiheutti ihmetystä ja varoitusviestistä sai sellaisia kylmänväreitä että oksat pois. Sen jälkeen sarja tuntui keskittyvän enemmän päähenkilöiden ongelmiin ja heidän välisiin suhteisiin. Vasta kauden päätösjaksot palauttivat kiinnostuksen takaisin ja nyt odotankin jo milloin pääsen näkemään seuraavan jakson.
Aikaisemmin odotin, että jaksolle olisi olemassa julkaistuna tekstitykset englanniksi vähintään, mutta nyt olen niistäkin luopunut. Pärjää näköjään hyvin ilmankin.

Lostin ohella seuraan E-ringiä, Jerry Bruckheimerin viimeisintä (?) viihde- ja propagandahuttua ameriikoista *nauru* välillä menee niin patrioottien itkettämiseksi koko touhu, että hävettää katsoa.
alpha_

#75 • • alpha_

zeuzz, 24.11.2005 02:54:
Aikaisemmin odotin, että jaksolle olisi olemassa julkaistuna tekstitykset englanniksi vähintään, mutta nyt olen niistäkin luopunut. Pärjää näköjään hyvin ilmankin.

siis kyllähän tohon löytyy divxfinlandista tekstit. en kyllä tiedä millä viiveellä ne tulee noihin uusimpiin jaksoihin, itse oon vasta ekan kauden puolivälissä.

hyvä sarja toi kyllä on. ihan ekat jaksot ei niin napannu mutta kun katsoi vähän pidemmälle niin jäin ihan koukkuun.
hiski

#76 • • hiski Screen/Further

JustinSan, 17.11.2005 19:00:
Kaikki ilmestyneet jaksot lostia (pl. viimeisin l. 0207) on tullut kateltua, ekan siisonin katoin käytännössä parissa päivässä putkeen. ..

(eli siis faktahan on, että BSG on parasta mitä teeveellä on tällä hetkellä tarjota <3)

02x07 oli huonoin jakso koko sarjassa so far, että et oo missannut mitään. Eilen tuli 2x08, jota en oo vielä ehtinyt katsoa. Muuten pelkkiä ruusuja sarjalle. Mutta kuten muutkin jo maininnut täällä, niin bsg <3<3<3 Ihan jotain käsittämätöntä. Hyviä uutisia, että SciFi osti just 3. tuotantokauden bsg:hen ja kaikki näyttelijät tuli mukaan. Toivottavasti tätä nannaa jatkuu pitkään.. Muita tutustumisen arvoisia imo. threshold (vähän hölmö, mutta ok) ja invasion.
Tv-sarja keskustelua (mm. Lost:lla ja BSG:llä omat foorumit) ihan bränärillä foorumilla kans:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=46548
TonySt

#77 • • TonySt mediamoguli

,mutta pienempiä ihmismääriä viihdyttävät sarjat kuten Prison Break,Surface, Threshold,Rome,Battlestar Galactica,Stargate Atlantis ja Deadwood tuskin tulevat koskaan näkymään Suomessa tv:ssä. Eikä edes näitä ohjelmia ole mahdollista Suomessa saada näkymään edes maksamalla rahaa kun on niin helvetin huono tarjonta noissa maksullisissa kanavissakin.

Itse asiassa Nelosen ensi vuoden ohjelmistoon kuuluvat noista ainakin Deadwood ja Rome.
Lost:kin alkaa Nelosella jo alkuvuodesta.

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

des

#78 • • des

zeuzz, 24.11.2005 02:54:

http://www.forom.com/
Tuolta löytyy englanninkieliset subit parin päivän viiveellä.
A-E

#79 • • A-E Detroit Techno Militia

TonySt, 30.11.2005 21:57:
---
,mutta pienempiä ihmismääriä viihdyttävät sarjat kuten Prison Break,Surface, Threshold,Rome,Battlestar Galactica,Stargate Atlantis ja Deadwood tuskin tulevat koskaan näkymään Suomessa tv:ssä. Eikä edes näitä ohjelmia ole mahdollista Suomessa saada näkymään edes maksamalla rahaa kun on niin helvetin huono tarjonta noissa maksullisissa kanavissakin.

---

Itse asiassa Nelosen ensi vuoden ohjelmistoon kuuluvat noista ainakin Deadwood ja Rome.
Lost:kin alkaa Nelosella jo alkuvuodesta.

No Canal+ alkaa Rome jo tammikuussa.

--

-- Derrick May

Avernian

#80 • • Avernian Kerettiläinen
Galactica, TUF ja Rome on "mun sarjoja" *hih*
Romesta vaan 1x10 on jumahtanut eikä suostu tulemaan koneelle. Muista kaikki jaksot katsottu.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*