152 posts, 8 pages, 43,785 views
Mikä fiilis näin nyt niin en kamalasti tykännyt menosta. Oli kivaa kyl törmäillä tuttuihin ja moikkailla!
Mut en ois kyllä 13e maksanu jos oisin tienny millasta meno on sit. Ehkä olis kaivannu jotai istumapaikkoja vähän enemmän ku ite en jaksa tanssia kokoajan. Muutenkaan biisit ei kamalast sytyttänyt vaikka sitäkin tuli kokeiltua. Ehkä oma fiilis oli sitten vaan niin huono ettei näistä tullu mittää.
Kyl oon sitä mieltä et pienemmät bileet roks! Ei tartte olla kokoana eksyksissä ja huoneistaki ois kiva löytää ulos.
Spanks, 18.12.2005 13:48:
juu samin kuskina oltiin... hivenen hopulla sitten ajettiin yhdeksi helsinkii... hesast sitten himaan jo kahden jälkeen kun väsymys oli aivan hirveä... mutta turussa meininki oli katossa ja porukkaa liikkeellä ihan hyvin...

toinen miinus kyllä tulee siitä että jengi oli niin hiton sekaisin, mikä ihme siinä on että pitää ton verran vetää nappeja kaaliin että voi olla kemuissa? no eipä mua silleen haitannut..
)
no oli sitten syötävä kokonainen "hieno ravintola-annos" .. syönnin jälkeen matka jatkui, jossain vaiheessa matkaa joku hemmo pomppi keskellä katua, oli kai ajanut autonsa ojaan, mulla oli vaan siin vaihees jo vähä kuuppa jumissa etten oikee tajunnut pysähtyä auttamaan (onneks auto näytti olevan ihan hyvässä kunnossa ettei mitään kolaria tms ollut tapahtunut) .. loppumatka olikin sitten taistelua unta vastaan, mutta hyvin selvittiin pienellä happihyppelyllä lahteen asti ja nuukumaan..
myös alun flaikun ja cosmon soitanto sai jalan vipattamaan ihan kunnolla. Kiitosta järjestäjille. Kåren 
Olipahan taas kerran polcat.Jalat huutaa hoosiannaa
Illan ehdottomasti parasta antia oli Proteuksen setti ja Angel lunasti odotukset ja soitti kanssa mielettömän vedon.Hyvällä fiiliksellä seuraavaa House Nation:a odotteleen...
Jarier, 18.12.2005 03:49:
blaah
ha?!

paikalle saavuttiin noin puolta tuntia ennen settiä ja heti miten pitikin astua jo dekkien ääreen. nelos stagen soittimet osoittautuivat tällä kertaa murheen kryyniksi, mutta järjestävän tahon ripeä toiminta pelasti setin täydelliseltä katastrofilta. tiskijukkana pitäs myös tietää että subwoofer ei ole oikea paikka säilyttää tuoppeja sekä levyjä, kaikki valmiiksi katsotut uudet biisit jäi sitten soittamattta ku huomasin että kaikki uusimmat kiekot uiskenteli noin sentin syvyisessä siideri / bisse lammikossa jonka olin itse onnistunut ajattelemattomuudellani aiheuttamaan...
muuuten jengi oli hyvin mukana, vaikka kaikki eivät ilmeisesti edes mahtuneet tanssimaan ko. tilassa setin aikana... kiitokset kaikille paikalle saapuneille ja etenkin järjestävälle taholle hyvästä ja ripeästä toiminnasta. viina oli hyvää ja sitä oli riittävästi

happosepi, 18.12.2005 15:47:
Valittamista löytyy pääsalin äänenvoimakkuduudesta, miksi ihmeessä pitää aina soittaa niin vitun kovalla, onko äänitarkkailjat kuuroja vai häh. No tietyt dj:t ainakin on, se on tiedossa ;) No, oma vikani kai sitten kun unohdin ottaa ne tulpat mukaan.
itse en tulppia käytä ja sen kyllä huomaa... mitä???
jaydee, 18.12.2005 12:29:
Jengi tosiaan oli vähän liian kännis et aika häiritsevii heilujoita tuli käytävillä vastaan, mut kyl siit sit selvittiin lopulta ohi.
Spanks, 18.12.2005 13:48:
juu samin kuskina oltiin... hivenen hopulla sitten ajettiin yhdeksi helsinkii... hesast sitten himaan jo kahden jälkeen kun väsymys oli aivan hirveä... mutta turussa meininki oli katossa ja porukkaa liikkeellä ihan hyvin...
Rocca, 18.12.2005 05:49:
Aivan mahtavaa. Bates ja E-Nrg soitteli hyvää menoo alussa pääarenalla... sit siirryttiinki alakertaa missä tulikin sitten kaks semmosta piisiä mitä ei olis odottanu kuulevas... E-Nrg:ltä Fugees - Ready or Not joku junkka rmx ja sitten Rx:ltä Prodigy - Voodoo people (Pendulum rmx)...