House Nation Voyage @ Kåren Turku 17.12.2005

152 posts, 8 pages, 34,315 views

Rocca

Posts: 3,064

#121 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

bates, 18.12.2005 18:16:
Toi Fugees tuli itse asiassa meikältä...parin vuoden takainen d'nb remiksi siis kyseessä.



Joo rupesin miettimään kanssa tossa ku kirjotin sitä et kummalta se oli... ku sä siinä kyll puikoissa olit. mut jäi sitten korjaamatta... odotin jos olis tullu lisäää, mut ei tullu... mut teknot rokkas *joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

enrg

Posts: 2,040

#122 • • enrg

Rocca, 18.12.2005 18:29:
---
bates, 18.12.2005 18:16:
Toi Fugees tuli itse asiassa meikältä...parin vuoden takainen d'nb remiksi siis kyseessä.

---


Joo rupesin miettimään kanssa tossa ku kirjotin sitä et kummalta se oli... ku sä siinä kyll puikoissa olit. mut jäi sitten korjaamatta... odotin jos olis tullu lisäää, mut ei tullu... mut teknot rokkas *joo*



Jep, Tomppahan sen soitti..

itselläni oli sikäli heikko tilanne että uudessa kodissa on vasta osa levyistä ja niistä piti sitten poimia ainekset kolmeen settiin. muutaman helmen puuttuminen ja osittain väärä selektio vähän kadutti.

Bileet oli kyllä mahtavat
Avatar
#123 • • Lep-1 Guest
Kyllähän nämä oli taas kerran aivan mahtavat lauantaitanssit*hymy**jiihaa**plur*
Jatkot jäi väsyn takia väliin. Mukavia ihmisiä oli runsaasti paikalla!!
Kiitos näistä!
Spanks

Posts: 789

#124 • • Spanks Löysä P***a

Specimen, 18.12.2005 17:30:
---
Spanks, 18.12.2005 13:48:
juu samin kuskina oltiin... hivenen hopulla sitten ajettiin yhdeksi helsinkii... hesast sitten himaan jo kahden jälkeen kun väsymys oli aivan hirveä... mutta turussa meininki oli katossa ja porukkaa liikkeellä ihan hyvin...

---


Vitut sä mikään kuski olit :D



sanoinkin että oltiin... olin apukuski... haha

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

ETJ

Posts: 1,229

#125 • • Edited ETJ Failed specimen

Spanks, 18.12.2005 19:17:
---
Specimen, 18.12.2005 17:30:
---
Spanks, 18.12.2005 13:48:
juu samin kuskina oltiin... hivenen hopulla sitten ajettiin yhdeksi helsinkii... hesast sitten himaan jo kahden jälkeen kun väsymys oli aivan hirveä... mutta turussa meininki oli katossa ja porukkaa liikkeellä ihan hyvin...

---


Vitut sä mikään kuski olit :D

---


sanoinkin että oltiin... olin apukuski... haha



Eipä sinusta paljoa apuakaan ollut, olit enemmän haitaksi,oikea hidaste.... kusimuna :D
Spanks

Posts: 789

#126 • • Spanks Löysä P***a

Specimen, 18.12.2005 19:20:
---
Spanks, 18.12.2005 19:17:
---
Specimen, 18.12.2005 17:30:
---
Spanks, 18.12.2005 13:48:
juu samin kuskina oltiin... hivenen hopulla sitten ajettiin yhdeksi helsinkii... hesast sitten himaan jo kahden jälkeen kun väsymys oli aivan hirveä... mutta turussa meininki oli katossa ja porukkaa liikkeellä ihan hyvin...

---


Vitut sä mikään kuski olit :D

---


sanoinkin että oltiin... olin apukuski... haha

---


Eipä sinusta paljoa apuakaan ollut, olit enemmän haitaksi,oikea hidaste.... kusimuna :D



voi voi vene sun kans... sori nyt menee ihan ohi topicin... anteeksi

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

jaydeearm

Posts: 16

#127 • • jaydeearm

Homegrove, 18.12.2005 17:26:
---
jaydee, 18.12.2005 12:29:
Jengi tosiaan oli vähän liian kännis et aika häiritsevii heilujoita tuli käytävillä vastaan, mut kyl siit sit selvittiin lopulta ohi.

---


Kyllä musta vanhana känniääliönä (nyt olin kyllä selvinpäin autolla) jengi oli ihan muissa kuin alkoholissa. Teki mieli teipata pari irtoleukaa jotka heilui turhan villinä ja hankkia parille aurinkolasit ettei ne lautassilmät pelottaneet niin paljoa.



Aijaa, no se voi toki olla. Itte en oo vielä ihan noin ansioitunu bongaamaan höyryisiä tyyppejä (tai sitten kävelen vaan joku levy naaman edes) mut liian sekasin kuitenki. Kiitos oikaisusta kuitenki. :)
AaKo

Posts: 637

#128 • • AaKo Tosi veivaaja
kyllä vanhaa ravesetää lämmitti angelinsetti todella paljon, sniisk tuli vanhat hyvät ajat mieleen *tippa linssis muisteloi*
eipä tarvinnut katua tänne lähtemistä *jiihaa*

--
En se mää ollut!!!

Dzad

Posts: 353

#129 • • Dzad Yks-kaks-RAX!

jos joku on löytänyt kyseisen punaisen lompakon, niin pyydän ottamaan yhteyttä. vien perketi vaikka ravintolaan kiitokseksi tjn.kiitos.



Hmm, mä löysin nokia-kännykän päähuoneen lattialta. Annoin sen päähuoneen baarihenkilökunnalle.
Siis, ei lompakkoa löytynyt. Mut, jos joku on kännykän hukannut, ota yhteyttä järjestäjille.

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

akiapina

Posts: 2,729

#130 • • akiapina apinaki
Tjoo, musa meni suurimmaksi osaksi vähän ohisektoriin, flaikku & cosmo soittivat pari kovaa kiksuklassikkoa, armin - communication *sydän* Poliisi oli vitun kova ja [reiv:]-huoneessa tuli paikkapaikoin suht hauskaa soundia :) Taisin olla suht humalassa *ding*
anis

Posts: 2,451

#131 • • Edited anis
Harmillisesti kyllä itselläni oli niin kamala viikko takana päin univelkoineen että enhän mä ois jaksanut ees vessassa käydä. Mutta jumalauta Angel*sydän* Ja tottakai Proteus soittivat hyvin. Ja Kåren on hyvä mesta.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

serotonot

Posts: 3,137

#132 • • serotonot Paul Easy

Dzad, 18.12.2005 22:34:

Hmm, mä löysin nokia-kännykän päähuoneen lattialta. Annoin sen päähuoneen baarihenkilökunnalle.
Siis, ei lompakkoa löytynyt. Mut, jos joku on kännykän hukannut, ota yhteyttä järjestäjille.



toi kännykän hukannut neitonen on saanut puhelimensa takaisin. Tuli sitä kyselemään ku bileet oli ohi. Jos siis kyseessä oli sellainen liukukantinen kamerakännykkä.

Hienoa muuten että veit kännykän henkilökunnalle, tuollaista tapahtuu ikävän harvoin. Ja omistaja oli kyllä ikionnellinen saadessaan puhelimensa takaisin :)
enrg

Posts: 2,040

#133 • • enrg
heti alkuillasta löysimme pääsalista visa-electron kortin, joka toimitettiin myös pääsalin baarihenkilökunnalle. Taisi olla kymmentä vaille 22..
Hitchhiker

Posts: 1,754

#134 • • Edited Hitchhiker
Oli ihan jees meno, paitti sitä tapahtumaa lukuun ottamatta kun joku tyylimylly käsien heilutuksellaan onnístui heittämään oman juomani oman itseni päälle ja jonkun nais ihmisen josta minä sain syyt niskoilleni *igor* (onnistuneiden selitysten myötä sain pyydettyä omasta puolesta anteeksi ja toivottavasti kyseiselle henkilölle ei jäänyt paska fiilis)
Ja joku onnistui polttamaan käteeni kiitettävän vesikellon savukkeellaan, onneks ei satu *jiihaa*

Oli ihan kiva nähdä paljon tuttui naamoi, valitettavasti joidenkin sen hetkinen ymmärtämys tila taisi olla kolmannessa ulottuvuudessa kun ei tuntuneet tajuavan kuusta tai edes maasta mitään...Mistäköhän tuokin mahtoi johtua, mutta oisi ihan kiva jos ymmärtäisivät mitä puhutaan *whaat*

Mutta muuten kyllä oli hauskaa ja aika kului ihan törkeää vauhtia, ennen kuin huomasikaan niin Protsku jo veteli settiään ja jalat tuli tampattua mukavaan kuntoon taasen *pahis*

Ja Kåren taas lunasti oman paikkansa muistoissa (ei ollu kauhee sauna täl kertaa)....Kivaa oli ja isot repsit kaikille järjestäjille.
(kuvat tulee nettiin taas kunhan saa vaan kameran takaisin kaverin luota)
or_neon

Posts: 598

#135 • • or_neon mr2090
Ai että!!*plur* Miks ei aina voi olla 17.12 -05?*nyyh*

Oli kyllä hemmetin hyvät karkelot sitten piiitkään aikaan*iloinen*

Suuri kiitos kaikille kavereille ketä näin paikan päällä.. Oli mukava nähdä teitäkin pitkästä aikaa!*hali*

SashaF aloitti mun illan ainaki ihan täysin ja hymyissä suin tanssin koko sen setin. Proteuksen se badgerbadger mushroom-biisi kyl pisti naurattaa*nauru*ja se oli kyl sairaan hyvä!*hih* Sitten alhaalla se fugeessin Ready or not -junkka mixi oli ihan sairaan hyvä! Angeliltakin*enkeli*tuli muutama hyvä klassikkobiisi mikä nosti mielentilan taas ihan huippuun!

ja POLIISI*plur**sydän* Sen setti oli kerrassaan mahtava vaik en koko settiä siellä ollutkaan, mut ne biisit, mitä kuulin, ni ei hitto!*tanssittel*

Jopa minunkin kåren neitsyys tuli vietyä ja paikkahan toimi aivan vallan mainiosti!*jiihaa* Näitä lisää!*joo**iloinen*

Ens housenationeita odotellessa sitten marushan tahtiin treellä!*aplodit*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Rocca

Posts: 3,064

#136 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

enrg, 19.12.2005 09:04:
heti alkuillasta löysimme pääsalista visa-electron kortin, joka toimitettiin myös pääsalin baarihenkilökunnalle. Taisi olla kymmentä vaille 22..



Kaveri hukkas *känni*... ja sai takaisin... kiitos palauttamisesta *piis**hihu*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Hitchhiker

Posts: 1,754

#137 • • Edited Hitchhiker
Ja ne jotka niitä korvatulppia kaipailivat niitä olisi ollut myynnissä oven vieressä olevalla rahastus pisteellä, ainakin itse sain sieltä ostaa niitä *aplodit*
Etsivä löytää kuuluu vanha sanaparsi
Dzad

Posts: 353

#138 • • Dzad Yks-kaks-RAX!

serotonot, 19.12.2005 02:12


toi kännykän hukannut neitonen on saanut puhelimensa takaisin. Tuli sitä kyselemään ku bileet oli ohi. Jos siis kyseessä oli sellainen liukukantinen kamerakännykkä.

Hienoa muuten että veit kännykän henkilökunnalle, tuollaista tapahtuu ikävän harvoin. Ja omistaja oli kyllä ikionnellinen saadessaan puhelimensa takaisin :)



Joo, olen aika varma että oli liukukantien kännykkä.
No, erittäin hieno että omistaja sai sen takaisin!

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

meklr

Posts: 206

#139 • • meklr Kun hiiret on poissa, niin kissat hyppii seinille.
oli kyl bileet... *hih*
angel *plur* ja poliisi jatkot*jiihaa*

no nyt o nähty turunkin menoo... oli kiva tutustuu uusiin ihmisiin q muistais vaan klubari tunnukset *ding*
Tom_Cruel

Posts: 126

#140 • • Tom_Cruel
Omalta osaltani jäi aika huono maku suuhun saattaa kenties osaltaan johtua vanhoista hyvistä ajoista joita vietetty paljon kårenilla.

-hirveä lipun hinta ovelta! Tähän hintaan pitäis nähdä joku super UK dj.
-röökiä sai mukamas polttaa vain alhaalla *dissaa*
-old school rave ei iskenyt enää kuin ainostaan muutaman biisin osalta.
-päälavan volume oli lievästi sanottuna kovalla.

--
Club Violenz