Mikä on ammattisi/mille alalle opiskelet?

449 posts, 23 pages, 187,643 views

Jupe

#321 • • Jupe

Laura, 29.12.2006 19:46:
Ihmisläheistä, eli lähihoitajaksi ja lastenhoitajaksi*sydän*Oon niin happy et oon löytäny oikeen alan*plur*

Paska duunia paskalla palkalla , tai näin on joku "viisas" hoitsu joskus sanonut. En väitä ettei olisi mielenkiintoista ja muutenkin kuin rahallisesti palkitsevaa.. Itsekkin tykkään tehdä jotain josta on oikeasti jollekkin hyötyä.

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

#322 • • astaroth Guest

Cloud, 29.12.2006 16:32:
Palkkakaan käsitykseni mukaan ei ole hullumpi =P.

sanotaan, että osaavan tekijän standardiliksoilla tulisin toimeen oikein hyvin :)
-V-

#323 • • -V-

RedEyeYeti, 29.12.2006 19:58:
---
Ihmisläheistä, eli lähihoitajaksi ja lastenhoitajaksi*sydän*Oon niin happy et oon löytäny oikeen alan*plur*

---

Paska duunia paskalla palkalla , tai näin on joku "viisas" hoitsu joskus sanonut. En väitä ettei olisi mielenkiintoista ja muutenkin kuin rahallisesti palkitsevaa.. Itsekkin tykkään tehdä jotain josta on oikeasti jollekkin hyötyä.

Palkka voisi ehkä olla parempi, mutta muuten "paska duuni -kommentista" olen erimieltä. Nautin erittäin paljon työstäni sairaanhoitajana lastenosastolla. Työ on vaativaa, mutta ERITTÄIN palkitsevaa. Kaikki tyylillään... *hih*
Caro²

#324 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Toistaiseksi olen vielä teknisellä alalla lpr:ssa, energiatekniikka LTY:ssä. Ensivuodella linja vaihtunee - kaksi vaihtoehtoa löytyy johon lähden tällä hetkellä hakemaan, TAIK helsingissä ja joku kultasepän linja Lahdessa. Kahtotaan mihin maailma kuljettaa *hihu*
Cremo

#325 • • Cremo sinkku
Elintarvikemyyjä Prsimassa, mutta tarkoitus ei olisi jäädä alalle vaan opiskella medianomiksi. Kuitenkin tehny äänentoistoa vuodesta 2001 lähtien, eli miksannu bändejä eri konserteissa yms. prokiksissa. Medianomitutkinto suuntautuisikin joko äänentoiston puolelle tai sitten valokuvaamisen puolelle jota olen harrastanu vuodesta -95 lähtien aktiivisesti.
Mimir

#326 • • Mimir Rouva Yninä

violet_angel, 30.12.2006 16:01:
--sairaanhoitajana lastenosastolla--

Oot hienon ammatin valinnu, toivottavasti tuo on sit se minunkin tulevaisuus. Tai siis hoitsuhan musta tuleekin mut nimenomaan et lastenosastolle. *hihu*

--
[Wings are growing on her.]

GsusRocks

#327 • • GsusRocks
Opiskelen apoteekki alaa..Eli siis proviisoriksi yliopistolla *hihu* Valmistumiseen tosin viel muutama vuosi,mut apteekis siis oon duunis *hih*

--
*nuotti* Without love
Theres no way i could be
Without you
Deep in my heart youll see *sydän*
Sin-Plomo- Its u

Hyzenthlay

#328 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

GsusRocks, 30.12.2006 22:26:
Opiskelen apoteekki alaa..Eli siis proviisoriksi yliopistolla *hihu* Valmistumiseen tosin viel muutama vuosi,mut apteekis siis oon duunis *hih*

Opiskellaan samas paikassa.. *hymy* monetta vuotta opiskelet? Oon siis 1. vuoden farmaseuttiopiskelija ^__^

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Kit^

#329 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Helsingin kauppakorkee :)

vuoden opiskelun jälkee yliopistolla tein täyskäännöksen: kasvatustieteestä kauppatieteisiin. päätös, jota en oo hetkeekää katunu. Tuntuu siltä, että oon tullu kotii. Kuulostaa sinänsä ehkä hassulta, mutta oon varma siitä, että oon nyt oikeessa koulussa. Ja edessä toivon mukaan hieno ura kaupallisella alalla. *hih*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

kilobitti

#330 • • kilobitti 1-2-3 techno

Kit^, 30.12.2006 23:03:
Helsingin kauppakorkee :)

vuoden opiskelun jälkee yliopistolla tein täyskäännöksen: kasvatustieteestä kauppatieteisiin. päätös, jota en oo hetkeekää katunu. Tuntuu siltä, että oon tullu kotii. Kuulostaa sinänsä ehkä hassulta, mutta oon varma siitä, että oon nyt oikeessa koulussa.

Hah, opiskelin kadun toisella puolen, ja olin suurimman osan ajasta varma, että en ollut kotonani. Mutta sainpa tehtyä; koulumme kirjastossa on nyt mun gradu, jonka vikoilla sivuilla lukee rivien välissä If you're reading this you have no life.

No mut, duunissa on ihan jees, mut voi silti olla että haen vielä opiskelemaan. Paikat joihin haen on vaan niin vaikeita ettei sen varaan voi laskea mitään, enkä rehellisesti sanottuna tiedä vielä yhtään missä olen 3v kuluttua. Mielenkiintoista tää tulee varmasti olemaan*iloinen*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

RainChild

#331 • • RainChild
Pääsin opiskelemaan logopediaa :). Tähän mennessä on tuntunut kiinnostavalta eikä ahdista tieto siitä, että vähintään 4 ja puol vuotta on viel valmistumiseen. Niin ja siis laillistetun puheterapeutin nimikettä siis tavoittelen :)

Anyone else?

--
Rainchild is back home

GsusRocks

#332 • • GsusRocks

Hyzenthlay, 30.12.2006 22:42:

Opiskellaan samas paikassa.. *hymy* monetta vuotta opiskelet? Oon siis 1. vuoden farmaseuttiopiskelija ^__^

Opiskelen tokaa vuotta *nauru* Nähään sit varmaan koulus joku päivä! Mites sulla on opiskelut on lähteny käyntiin? *hihu*

--
*nuotti* Without love
Theres no way i could be
Without you
Deep in my heart youll see *sydän*
Sin-Plomo- Its u

Maago

#333 • • Maago
Rakennusinsinööri... opinnot ja työt päällekkäin
Humppabeibi

#334 • • Humppabeibi Söpöilijä
Isona oon sit sairaanhoitajatar *sars*

--
"Pienenä kuvittelin että maailmassa kaikki rakastais mua"

Stonewoman

#335 • • Stonewoman
Opiskelen Helsingin yliopistossa neljättä vuotta maatalous-metsätieteellisessä tiedekunnassa. Pääaineeksi päädyin ottamaan mehiläistalouden ^^ gradun teon aloitan ensi kesänä ja aiheena on biologinen torjunta... mehiläisten avustamana.
Siitä sitten jatkamaan tohtoriksi :)
ericmeister

#336 • • ericmeister
(Tietojenkäsittely) Tradenomi.

Joskus voisi jatkaa esim. ahkeroimalla ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon (johon vaaditaan väh. 3 vuoden työkokemus) tai suorittaa KTM:n paperit muuntokoulutuksella yliopiston tietojenkäsittelytieteissä. Tai sit voisi harkita myös kokonaan ihan jotain muuta alaa. Mutta nyt saa kuitenkin opiskelut jäädä ainakin hetkeksi kun sain vakkariduuninkin, pitää katsella jos joskus myöhemmin nappaa.
-V-

#337 • • -V-

RedEyeYeti, 31.12.2006 17:05:
---
violet_angel, 30.12.2006 16:01:
---
RedEyeYeti, 29.12.2006 19:58:
---

---

---

Palkka voisi ehkä olla parempi, mutta muuten "paska duuni -kommentista" olen erimieltä. Nautin erittäin paljon työstäni sairaanhoitajana lastenosastolla. Työ on vaativaa, mutta ERITTÄIN palkitsevaa. Kaikki tyylillään... *hih*

---

Jotkut on lastenosastolla, jotkut polilla, jotkut taas pyyhkii mammojen paskasia perseitä.. Itse nautin myös työstäni ja parempaa duunipaikkaa en vois toivoa, mutta silti liian vähän arvostettu ala. MT-hoitajana suljetulla eli kansankielellä hullujenhuoneella.

Nii no, samaa mieltä oon, et enempiki voitais tätä arvostaa. Mut enempi mulle merkkaa se et tykkään ite työstäni ku se et mitä muut aattelee siitä. Tai no kyllähän ihmislähtösessä työssä aina muittenki mielipiteellä on jotain merkitystä, mut näin niinku tässä arvostusmielessä... Enempi palkaa tosin olis kiva saada *lmao*
Juggis

#339 • • Juggis helsinki project ( what a fuck??)
Helsingin valtsikassa, valtio-oppi pääaineena
#340 • • Equalizer Guest
Pääsiski ees sinne opiskelee joskus*pepsodent*