72 posts, 4 pages, 18,757 views
AndyE, 16.12.2005 19:04:
tuun heti ku saan tukan hyvin!
eli joskus puolilta öin.
täällä nähään nyt juoksen jo volumee c ya

ja sun hiukset..

ja niin paljon monia muitakin että bussissa kotiintulomatkalla tuli edelleen kylmiä väreitä
Kiitos.

Mun mielestä ihan ehdoton kuningas koko iltana. Jalat on kyllä nyt sen tuntuisetkin, että ei tullut lähdettyä alakerran tanssilattialta muuta kuin vessassa käymään. Jäi kyllä kiksut vähän väliin (taisin 30min viettää yläkerrassa :), kun alakerrassa tuli vaan yksinkertaisesti niin perkeleen hyvää vanhaa matskua. Mutta tosiaan kivat pirskeet. Ehkä vähän laihanlaisesti jengiä, mutta olipahan kerrankin tilaa tanssia kunnolla. 
) on, että yläkerrassa (se mitä nyt siellä olin) oli mun mielestä pirun hiljaisella musiikki. Kuulin oikeasti mitä jengi puhui siinä parin metrin päässä eikä basso tuntunut oikein missään. Toinen juttu oli se, että jossakin vaiheessa tuntui olevan aika teinipoikaturisti-menoa. Esim. meni vähäksi aikaa vähän fiilis, kun kaksi jotakin pikkupojan näköistä jannua tuli apinoimaan lattialle porukan tanssityylejä.
Onneksi häipyivät sitten. Liekö joitakin Premi-peruja moiset tyypit tai joku ikärajasta johtuva juttu?
Ja Efo on isäntien isäntä!

Aivan upeat bileet!
Siis näistä bileistä oli heti alusta asti - tai siis jo ennen bileitä - niin hyvät vibat että oikeastaan olis ollu vaikea minkään mennä pieleenkään
Eka tietty hyvät etkot ihanassa seurassa, ja heti kun paikalle päästiin niin siinä oli haliposse valmiina
Sekä alakerta että yläkerta oli todella hienosti dekotettu ja valaistu, mitä niitä nyt ehti vilkuilemaan kun koko ajan oli kavereita halittavana ja pusuteltavana 
Lopulta yläkerta vei voiton koska siellä yksinkertaisesti kunto riitti pitempään tanssimiseen
Eikä kyllä kaduta - DNA:n setti kokonaisuudessaan oli taas niin mahtava, ja tuntui kyllä että se loppui kesken vaikka sieltä tuli 3 encorea
Mut ne on hyvät bileet mitkä tuntuu loppuvan kesken ja niistä jää aina se makein maku suuhun 
Se tulee luultavasti (tai ehkä ikävä kyllä
) näkymään kuvissakin kunhan niitä tänne ilmaantuu
Kiitos siitä ihanasta karvalonkerosta Roosalle
(ja PS: mulla on vieläkin se punainen nauha tallella
)
Nyt alkaa olemaan semmoinen olo että Volumessa voi kunnolla rentoutua koska kaikissa näissä isommissa bileissä on ollut tosi hyvin hanskassa tilanne henkilökunnalla 
Ja oli ihana nukahtaa kun I
Kiksu -levy soi taustalla!
Saisko siitä muuten biisilistaa? 
yaya, 17.12.2005 14:46:
...muuten ilta meni vähän ohi kun ne valkovenäläiset oli tarjouksessa![]()

. Parin kaljan, piparin ja glögin voimin siirryin alakertaan ja... 

.

: iso kiitos Marialle herkuullisista pipareista.
tomii, 17.12.2005 15:13:
Toinen juttu oli se, että jossakin vaiheessa tuntui olevan aika teinipoikaturisti-menoa. Esim. meni vähäksi aikaa vähän fiilis, kun kaksi jotakin pikkupojan näköistä jannua tuli apinoimaan lattialle porukan tanssityylejä.Onneksi häipyivät sitten. Liekö joitakin Premi-peruja moiset tyypit tai joku ikärajasta johtuva juttu?