I Love Kiksu presents Little Christmas Party 16.12.2005 @ Club Volume, Helsinki

72 posts, 4 pages, 13,908 views

sapeli

Posts: 11,768

#61 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF, 17.12.2005 17:00:
Oli muuten myös ihanaa huomaa et moni hankki ittelee i *sydän* kiksu paidan *joo*
Se on kyl siisti.. kun saisin viel ittekkin hankittuu sen.. jotenkin aina vain jääny *uuh*



Mä taidan vaan tyytyä laittamaan sen CD:n mukana tulleen I *sydän* Kiksu -tarran paitaan ens kerralla *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mar6

Posts: 2,178

#62 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

kumimuumi, 17.12.2005 16:58:
---
tomii, 17.12.2005 15:13:
Toinen juttu oli se, että jossakin vaiheessa tuntui olevan aika teinipoikaturisti-menoa. Esim. meni vähäksi aikaa vähän fiilis, kun kaksi jotakin pikkupojan näköistä jannua tuli apinoimaan lattialle porukan tanssityylejä. *dissaa* Onneksi häipyivät sitten. Liekö joitakin Premi-peruja moiset tyypit tai joku ikärajasta johtuva juttu?

---


Tuota... *nauru*

Kavereiden tarkoituksena ei TODELLAKAAN ollut "dissata" muiden tanssityylejä. Jos et sattumoisin huomannut tanssilattian reunalla nauruun kuolevaa kööriä..

Ideana oli siis käydä "reivaamassa" viimeiset mehut pois, ja huomasit varmaan myös överiksi vedetyt "rave-itemit" (lue: valopallotikut).

Että otetaanpas nyt vähän sitä huumorintajua mukaan seuraaviin bileisiin, ei siellä tarvi vakavalla naamalla olla *hymy*

Kaverit itse voi vielä tarkentaa tätä jos haluavat, mutta hauskaa sitä vaan pidettiin. Omalla kustannuksella, ei muiden.




Hahahahahahhaha *hymy*
Nyt veditte hyvin!!!

--
-Where there is house there is a home-

tomii

Posts: 3,594

#63 • • Edited tomii kallion herttua

kumimuumi, 17.12.2005 16:58:
---
tomii,
-klips-

---


Tuota... *nauru*

Kavereiden tarkoituksena ei TODELLAKAAN ollut "dissata" muiden tanssityylejä. Jos et sattumoisin huomannut tanssilattian reunalla nauruun kuolevaa kööriä..

Ideana oli siis käydä "reivaamassa" viimeiset mehut pois, ja huomasit varmaan myös överiksi vedetyt "rave-itemit" (lue: valopallotikut).

Että otetaanpas nyt vähän sitä huumorintajua mukaan seuraaviin bileisiin, ei siellä tarvi vakavalla naamalla olla *hymy*

Kaverit itse voi vielä tarkentaa tätä jos haluavat, mutta hauskaa sitä vaan pidettiin. Omalla kustannuksella, ei muiden.

EDIT: tarkennetaan nyt vielä sitä, että sikäli kun meiän porukkaa tarkotit *Hih*



Joo no en kyllä teidän porukkaa tarkoittanut, ellette nyt näyttäneet 16v. räbäjätkäwannabeilta. Siis se mitä mä meinasin, oli ihan selkeetä vittuilua ja häiriköintiä. Yks nuorempi jannu (joka muuten pisti tosi tunteella muuvia lattialla) joutu noiden kahden idarin takia vaihtaa lattialla ainakin kerran jopa paikkaa (edit: tai ainakin siltä se musta näytti) <- ei kyllä varmaan tollakaan kaverilla ollut sillä hetkellä fiilikset katossa.
Ne valopallotikuthan just rokkas. *vink* Eli eri tyyppejä tarkoitin (luullakseni) ja tämä tapahtui aiemmin.

--
reivaan kunnes kuolen

UnityF

Posts: 15,721

#64 • • UnityF joo just se
Hei dj:t.. onko mahista saada ees jonkulaista biisilistaa? Varsinkin alakerran herrat *joo* Ei ees tarvii olla järjestyksessä vaan jotain sinne päin.. *hih*

*kuolaa* *kuolaa* *kuolaa* *kuolaa* *kuolaa*
kml

Posts: 1,142

#65 • • kml Keyhole Markup Language

tomii, 17.12.2005 17:22:
Joo no en kyllä teidän porukkaa tarkoittanut, ellette nyt näyttäneet 16v. räbäjätkäwannabeilta. Siis se mitä mä meinasin, oli ihan selkeetä vittuilua ja häiriköintiä. Yks nuorempi jannu (joka muuten pisti tosi tunteella muuvia lattialla) joutu noiden kahden idarin takia vaihtaa lattialla ainakin kerran jopa paikkaa (edit: tai ainakin siltä se musta näytti) <- ei kyllä varmaan tollakaan kaverilla ollut sillä hetkellä fiilikset katossa.
Ne valopallotikuthan just rokkas. *vink* Eli eri tyyppejä tarkoitin (luullakseni) ja tämä tapahtui aiemmin.



Ahaa, okei. No toi on kyllä perseestä *uuh*

Sori sekoilusta *hih*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Chare

Posts: 412

#66 • • Chare kiltti tyttö
hmm.. eiku joo, oli hienot bileet! aivan alusta aivan loppuun viihdyin..
ne dekot, ah.. ja piparit oli namei, kiitos maria.. *joo*
alkuillan olin yläkerras, erittäin hyvältä kuulosti musiikki, ja loppuillan alakerras, jossa myös aivan loistavaa soundii.. ja siel oli sit enemmän tuttujakin.. *hihu*
niin ja oli siistii vetää valkovenäläisperskännit sit ku oli 50sentin siduil päässy hyvään nousuun.. *iloinen* *hih*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

alphamagic

Posts: 3,628

#67 • • alphamagic
Erittäin onnistuneet bileet, ihania ihmisiä, ihanat decot, ihanaa musiikkia molemmilla lattioilla ja ennen kaikkea niin *plur* fiilis. *hihu*
Näitä voi muistella pitkään hymyillen *hymy*

Se Vincent de Moorin Fly Away, ikuisuuden oon oottanu et se jossain tulee ja nyt olin oikeessa paikassa oikeeseen aikaan *pihkassa*

I *sydän* Kiksu *iloinen*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

ike`

Posts: 12

#68 • • ike` kännis läpäl
Hyvät oli bileet. Musa parasta ja dekot oli mageet *hymy*. Kiitos pipareista ja glögeistä. Tämä "hullu" poika kiittää *iloinen*

--
Its a beautiful day.

Nitta

Posts: 5,021

#69 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Mar6, 17.12.2005 15:03:
Kivaaahan se sitten olikin vaikka puol kahteentoista asti näytti siltä että ei helvetti taidetaan tässä olla bileissä ihan kaveriporukan kesken. Kiitos Maria pipareista sekä muille kavereillekin seurasta!!! *hymy*
Tulikin sitten tampattua Denin setti siihen asti kun poke tuli sanomaan että nyt loppu soittaminen.
Tilaa ainakin oli ihan hyvin tosin muutama ulkopuolistyyppinen känniääliö olisivat voineet jäädä häppärin sijasta kotiin.

Oli kyllä kauniiksi saatu volume taas, hyvin tehty *plur*



No, paikkahan oli avoin kaikelle kansalle... mut niitä kavereita tosiaan ei ollut itsellänikään paikalla alkuillasta niin paljon kuin tavallisesti. Liekö siitä sitten lannistuneena musiikkikaan ei meinannut kuulostaa miltään ainakaan alakerrassa, missä toki volyymit ja etenkin basso olivat _isolla_. Yläkerrassa alkoi tanssituttaa joskus puolenyön jälkeen, mutta tuleva työpäivä muistutteli itsestään sen verran hanakasti että yhden aikaan jo piti luovuttaa... siis ennen parasta kiksua *sydän* Harmi *hih*

UnityF, 17.12.2005 17:00:
Oli muuten myös ihanaa huomaa et moni hankki ittelee i *sydän* kiksu paidan *joo*
Se on kyl siisti.. kun saisin viel ittekkin hankittuu sen.. jotenkin aina vain jääny *uuh*

Mut edelleen hymyilyttää eilinen *joo* *plur*



Täs on kyl ihan selkee vinkki joulupukille *vink**pepsodent*
juGis

Posts: 563

#70 • • Edited juGis
-
AndyE

Posts: 129

#71 • • AndyE

tomii,
---

---


Joo no en kyllä teidän porukkaa tarkoittanut, ellette nyt näyttäneet 16v. räbäjätkäwannabeilta. Siis se mitä mä meinasin, oli ihan selkeetä vittuilua ja häiriköintiä. Yks nuorempi jannu (joka muuten pisti tosi tunteella muuvia lattialla) joutu noiden kahden idarin takia vaihtaa lattialla ainakin kerran jopa paikkaa (edit: tai ainakin siltä se musta näytti) <- ei kyllä varmaan tollakaan kaverilla ollut sillä hetkellä fiilikset katossa.


Ite tanssin jalat rikki siel välil mun "pieni orava" muuvilla ja siel oli kaks urpoo jotka tuli jotain häiriköimään. Kokoajan halus olla vääntämäs jne. Lopulta se toinen sit sammu pöytään niistä. Oli kyl kunnon idiootteja.

Mut en mä oo mikään nuorempi jannu, ainakaan omasta mielestä *hymy*

--
It's not about the size of the dog in the
fight, it's about the size of the fight
in the dog.

I Love Kiksu

Posts: 115

#72 • • I Love Kiksu
Pikkujoulubileet (Little Christmas Party) Club Volumessa meni loistavasti ja
I Love Kiksu -tiimi haluaa kiittää osallistujia ja toivottaa hyvää alkanutta vuotta 2006!