309 posts, 16 pages, 198,313 views
julia, 19.2.2009 02:14:
Mulla on näitä blondihetkiä aina silloin tällöin (lue: usein). Olen tuntenut itseni todella blondiksi mm. silloin, kun etsin rintsikoitani ja löysin ne seuraavana päivänä astianpesukoneesta. Hammasharjani on myös löytynyt jääkaapista ja yöpaitani parvekkeelta.
Erään kerran ajattelin keittää vettä, laitoin uunin päälle ja vettä täynnä olevan kattilan uuniin. Käsissäni olevat pienet arvet taas muistuttavat niistä kerroista, kun olen epähuomiossa nostanut pellin uunista paljain käsin.
Huomionarvoista on, että olen näiden kommellusten sattuessa ollut aina selvinpäin. Onneksi kukaan ei ole yleensä ollut todistamassa tapahtumia. Niin, paitsi sen kerran, kun tiskasin astioita ja siinä sivussa upotin myös leivänpaahtimen tiskialtaaseen ja aloin pestä sitä... Mutta ei siitä sen enempää. Keittiön pitäisi olla meikäläiseltä täysin kiellettyä aluetta.
Replying to Silloin tunsin itseni blondiksi:
Mulle on käyny samallailailla. Paitsi, että kun kerran kuunneltiin yhessä niin hyvää musaa ni piti samalla alkaa jammaileemietin junassa kerran kun joku soitti mulle ( en muista kuka, mut juttu oli jotenkin tosi kuivakkaa enkä juurikaan jaksanu kuunnella, kommentoin vaan jotain väliin ) ja mulla oli toisessa korvassa mp3:sen kuuloke > sattui tulemaan ihan mahtava biisi ja aloin miettimään että voiskohan se toinen kuulla sen biisin siellä puhelimen toisessa päässä... en kehdannu kysyy et kuuletko, tosi hyvä biisi ei mulla kai sentään niin tuulitunnelia ole päässä, että musat kuuluis vasemmasta korvasta pään läpi luuriin oikeeseen korvaan.