96 posts, 5 pages, 24,717 views
Verano, 8.11.2005 09:54:
Mjooh, olen kyllä kahdelle eksälle ja yhdelle moniongelmaiselle ystävälle tarjoillut aika paljonki, juomaa, safkaa ja muuta elatusta, kun niillä sitä rahaa oli vieläkin vähemmän kuin mulla.
Kolera, 8.11.2005 17:05:
Kunnon kohmeessa kiskon ihan tuntemattomienkin unohtamat safkat joka ei tosiaan ole mitään fiksuinta puuhaa viinoista puhumattakaan.
Lokki mikä lokki
nomic, 8.11.2005 16:59:
silloin kun on rahaa, niin ollaan 'rahamiehiä' ja tarjoillaan, mut jos ei ole rahaa, niin tyydyn siipiveikkona olemiseen.
jeesboks, 8.11.2005 18:07:
Molemmin päin. Näin opiskelijana usein on rahatilanne mikä on mutta sit kun on niin silloin voi mielellään tarjota jos kaverilla niukempi tilanne. Homma toimii molempiin suuntiin.
Verano, 8.11.2005 18:14:
[OT]
Onkohan tää muuten Mister Enigman ensimmäinen/siä topikkeja, joka on saanut tulta alleen? Onnittelen vilpittömästi, että viesti on mennyt perille :)
[pieni]Niin joo, ideahan tuli sanomaboxista mun, Annakinsin, Mayahin ja enrgeen eilisen illanvieton jälkipeleistä [/pieni]
[/OT]
josbe, 8.11.2005 09:22:
Jos kaikki kuuluu nimenomaan maksajien jaloon joukkoon, niin luulis, ettei tuol baarissa ehdi mitään muuta tehdäkään kuin juoda niitä kaikkia drinksuja, joita nenän eteen kannetaan