Vittuileeko työnantaja?

99 posts, 5 pages, 35,543 views

enrg

Posts: 2,040

#61 • • enrg
Vittuilee, mutta vittuilen sille sitten kahta kovempaa takaisin*hymy*

Meillä vittuilee kaikki kaikille ja homma toimii mainiosti*nauru*
Juggis

Posts: 85

#62 • • Juggis helsinki project ( what a fuck??)
ei vittuile.. se on luopunut toivosta jo kauan aikaa sitten *vink*
Freja

Posts: 8,774

#63 • • Freja Sihteeri
Mä huomasin vittuilua työvuorolistassa kun irtisanoin itseni. Viimeset kolme päivää en si muuta teekään ku töitä - sunnuntai 10 tuntia töitä, ja pääsen 00.30 kotiin. maanantaina 12-20, ja tiistaina 04-11.15. Toi maanantai on kaikista paskin - oon koko ajan rysässä töissä, ja kun pääsen kotiin on kello 21, kun pääsen nukkumaan on kello noin 22 (jos hyvä tuuri käy), ja kun tiistaina herätys on klo 02:00 niin johan hyvin pyyhkii.
Sunnuntai menee vielä, kun on kuudesta - kymmeneen hiljaista, ja tiistaina on 07 - 09.30 hiljaista, mutta maanantai. Voi vitun maanantai. Saa nähä ehinkö ees ruokataukoa pitämään.
Kyl mä nyt tuota vittuiluna pitäisin, etten ehdi edes kotiin kunnolla nukkumaan, kun pitää olla jo töissä. Vaikka toisaalta, onhan se ihan jees et ehin näkemään kaikki työkaverit vielä ennen kuin häippäsen :P

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#64 • • Equalizer Guest

Freja, 13.2.2007 22:26:
Mä huomasin vittuilua työvuorolistassa kun irtisanoin itseni. Viimeset kolme päivää en si muuta teekään ku töitä - sunnuntai 10 tuntia töitä, ja pääsen 00.30 kotiin. maanantaina 12-20, ja tiistaina 04-11.15. Toi maanantai on kaikista paskin - oon koko ajan rysässä töissä, ja kun pääsen kotiin on kello 21, kun pääsen nukkumaan on kello noin 22 (jos hyvä tuuri käy), ja kun tiistaina herätys on klo 02:00 niin johan hyvin pyyhkii.
Sunnuntai menee vielä, kun on kuudesta - kymmeneen hiljaista, ja tiistaina on 07 - 09.30 hiljaista, mutta maanantai. Voi vitun maanantai. Saa nähä ehinkö ees ruokataukoa pitämään.
Kyl mä nyt tuota vittuiluna pitäisin, etten ehdi edes kotiin kunnolla nukkumaan, kun pitää olla jo töissä. Vaikka toisaalta, onhan se ihan jees et ehin näkemään kaikki työkaverit vielä ennen kuin häippäsen :P



Teitpä hyvin ku lähit menee sielt;D
Freja

Posts: 8,774

#65 • • Freja Sihteeri

Equalizer, 13.2.2007 22:28:
Teitpä hyvin ku lähit menee sielt;D



Sen mä tiärän *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

juiceQ

Posts: 772

#66 • • juiceQ Fuck The Melody
sopivaa vittuiluu puolin ja toisin...ainii...enhän mä oo töissäkää *igor*
Lyylikki

Posts: 2,975

#67 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Entinen pomo oli kyllä vittuilun mestari. Se nyt on sen tyyli edelleenkin, kun ollaan ihan vaan kavereita. Jos sillä sattu oleen huono päivä itellään, niin se vittuili vielä enemmän. Sillon autto, kun sille sano, että ei jaksa kuunnella semmosta turhaa vittuilua. Huvittavinta siinä on ehkä se, että se sietää taas itse hieman heikosti vittuilua.

Nykyinen ei taida paljon vittuilla. Muutenkin ollaan sen kanssa vähän eri aaltopituuksilla ja nähdäänkin niin harvoin, että vielä en siitä osaa sen enempää sanoa.

Edellisestä työstä on kyllä ikävä sitä mieletöntä fiilistä, joka meillä oli töissä. Nykyisellään on vähän kuppikuntautunutta. Heti ensimmäisellä viikolla yksi työntekijä sanoi, että: "Onpa hauska nähdä, mihin leiriin te asetutte." (Meitä siis kaksi uutta.) Sanoin, että yritän olla asettumatta mihinkään leiriin ja olenkin yrittänyt olla sen suuremmin leiriytymättä. Välillä se vaan on niin vaikeata, kun ei itse pääse "leiriin" sisälle. Sitten mennään itellään.
Avatar
#68 • • Equalizer Guest
Edellisessä paikassa kyllä työntekijät vittuili enemmän*pepsodent*
KlubiRotta

Posts: 22

#69 • • KlubiRotta
En missään nimessä väheksy kenenään duunia, mutta jos löydät tuotteen tai pelvelun josta pidät/luotat ja sitä on mahdollisuus myydä.. Tiedätte kyllä että se kantaa kohtuu hyvää tiliä, kun vaan oppii hieman tekniikkaa ja yleensä myös ilmapiiri on todella bueno.. Eli niinkun joku yritys netissä tokas et niitten tarkotus on tehdä myynnistä suosituin ammatti, ni en voi muuta kun puoltaa tätä! Jos tekee pelkällä provikkapalkalla, ei varmasti tuu ketään hyppii eteen. Niillä ei oo mahdollisuutta kun auttaa ja yrittää kehittää myyntiä. *joo* Olen ainakin omasta mielestä todella tyytyväinen valintaan, jossa vaihdoin vittuilua keräilevän tehdasduunarisähköhärpäkkäkaverin roolin myyntiin *iloinen* Ja ei se myynti oo pelottavaa, kun vaan on asennetta siihen hommaan *hihu*

--
Vivere est cogitare - Eläminen on ajattelemista

typ0

Posts: 1,892

#70 • • Edited typ0 syntax error

Freja, 13.2.2007 22:26:
Mä huomasin vittuilua työvuorolistassa kun irtisanoin itseni. Viimeset kolme päivää en si muuta teekään ku töitä - sunnuntai 10 tuntia töitä, ja pääsen 00.30 kotiin. maanantaina 12-20, ja tiistaina 04-11.15. Toi maanantai on kaikista paskin - oon koko ajan rysässä töissä, ja kun pääsen kotiin on kello 21, kun pääsen nukkumaan on kello noin 22 (jos hyvä tuuri käy), ja kun tiistaina herätys on klo 02:00 niin johan hyvin pyyhkii.
Sunnuntai menee vielä, kun on kuudesta - kymmeneen hiljaista, ja tiistaina on 07 - 09.30 hiljaista, mutta maanantai. Voi vitun maanantai. Saa nähä ehinkö ees ruokataukoa pitämään.
Kyl mä nyt tuota vittuiluna pitäisin, etten ehdi edes kotiin kunnolla nukkumaan, kun pitää olla jo töissä. Vaikka toisaalta, onhan se ihan jees et ehin näkemään kaikki työkaverit vielä ennen kuin häippäsen :P



tossahan rikotaan lakiakin ku työvuorojen välillä pitäs mun ymmärtääkseni olla vähintää se 8h?

mikä se lafka on? =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Lyylikki

Posts: 2,975

#71 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

typ0, 17.2.2007 12:15:
---
Freja, 13.2.2007 22:26:
sunnuntai 10 tuntia töitä, ja pääsen 00.30 kotiin. maanantaina 12-20, ja tiistaina 04-11.15.
---

tossahan rikotaan lakiakin ku työvuorojen välillä pitäs mun ymmärtääkseni olla vähintää se 8h?



Oikeassa olet lain suhteen, mutta onhan tuossa työvuorojen alkamisajoissa aina ainakin se 8 tuntia (su-ma 11 ja puoli, ma-ti juuri se 8). Sillehän työnantaja ei voi mitään, jos työntekijällä menee matkoihin älyttömän kauan aikaa. Fiksu työnantaja ehkä ottaa ne huomioon, mutta irtisanoutumistilanteessa, hyvän työntekijän menettäessään, saattaa työnantajankin puolelta olla luvassa pientä vittuilua.
typ0

Posts: 1,892

#72 • • typ0 syntax error

Lyylikki, 17.2.2007 12:21:
---
typ0, 17.2.2007 12:15:
---
Freja, 13.2.2007 22:26:
sunnuntai 10 tuntia töitä, ja pääsen 00.30 kotiin. maanantaina 12-20, ja tiistaina 04-11.15.
---

tossahan rikotaan lakiakin ku työvuorojen välillä pitäs mun ymmärtääkseni olla vähintää se 8h?

---


Oikeassa olet lain suhteen, mutta onhan tuossa työvuorojen alkamisajoissa aina ainakin se 8 tuntia (su-ma 11 ja puoli, ma-ti juuri se 8). Sillehän työnantaja ei voi mitään, jos työntekijällä menee matkoihin älyttömän kauan aikaa. Fiksu työnantaja ehkä ottaa ne huomioon, mutta irtisanoutumistilanteessa, hyvän työntekijän menettäessään, saattaa työnantajankin puolelta olla luvassa pientä vittuilua.



kappas joo... katoin et ei täyty sekää...

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

alphamagic

Posts: 3,628

#73 • • alphamagic
Ei vittuile mut olettaa et voin tehdä neljän ihmisen duunit kahdeksassa tunnissa.
Eli vittuilee sittenkin...
No mut kais sen pitää olla ilkee kun on niin mukavan muumimamman näkönen, eihän kaikkee hyvää voi samaan pomoon laittaa.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Janisa

Posts: 2,226

#74 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Ei vittuile, painvastoin tarjoo mulle nyt lentolippuja Suomessa kaymaan sukuloimaan, jotta jatkaisin mahdollisimman kauan taalla.. Puhumattakaan palkankorotuksesta... *vink*
Taytyykin pistaa tama nyt oikein mietintamyssyyn... *iloinen*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

fosa

Posts: 382

#75 • • fosa
Kyllähän se taitaa vittuilla.. Aina jos ei oo menny päivä hyvin ni kauhee "painostus" et huomenna sitte paremmin ja ei se mitään.. Siitä yltiöpositiivisuudesta tulee välillä semmonen vittuilun maku..

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

sadesola

Posts: 409

#76 • • sadesola Kettu mikä kettu
Ei ole vittuillut kertaakaan.
(Ja ollaan tehty yhteistyötä
vuodesta 2004.)

Työnantajani on täydellinen:
kuuma kissa, tykkää jutustella
mukavia, kehuu ja antoi tänään
palkankorotuksen aivan
omatoimisesti (jo toinen kerta
tänä vuonna)!

Taidan olla rakastunut. *pupu*

--
KABOOM!

remotion

Posts: 5,283

#77 • • remotion nostatus guru
en oo ees pahemmin nähny pomoa sen jälkee ku se muutti kerrosta ylemmäks siitä vastapäisestä huoneesta.

täytyy sanoo et todellisuudes ihan hemmetin hyvä pomo mulla on.
ainoa mikä ei toimi on palkka, mutta se ei oikeen oo mun pomon syytä.
z

Posts: 1,146

#78 • • z

sadesola, 4.9.2007 17:40:
Ei ole vittuillut kertaakaan.
(Ja ollaan tehty yhteistyötä
vuodesta 2004.)

Työnantajani on täydellinen:
kuuma kissa, tykkää jutustella
mukavia, kehuu ja antoi tänään
palkankorotuksen aivan
omatoimisesti (jo toinen kerta
tänä vuonna)!

Taidan olla rakastunut. *pupu*


onks tämä taas näitä rekryilmoituksia missä luvataan vaikkamitä... *nauru*
sadesola

Posts: 409

#79 • • sadesola Kettu mikä kettu

zZz, 4.9.2007 17:47:
---
sadesola, 4.9.2007 17:40:
Ei ole vittuillut kertaakaan.
(Ja ollaan tehty yhteistyötä
vuodesta 2004.)

Työnantajani on täydellinen:
kuuma kissa, tykkää jutustella
mukavia, kehuu ja antoi tänään
palkankorotuksen aivan
omatoimisesti (jo toinen kerta
tänä vuonna)!

Taidan olla rakastunut. *pupu*

---

onks tämä taas näitä rekryilmoituksia missä luvataan vaikkamitä... *nauru*



Nöy. En jakaisi työnantajaani,
vaikka hernekeitolla uhkaisit.

--
KABOOM!