Käytätkö nuuskaa?

399 posts, 20 pages, 613,941 views

unoha

Posts: 929

#161 • • unoha Lti-/UG Collective

Spanks, 26.4.2007 10:44:

Käytitkö vai ootko käyttäny kauankin?
---
17 vuotiaana alko nuuskan käyttö... eli sellain 6 vuotta...



No johan siinä ajassa on muutama kilo Ruottin Ihanuutta kulunu*hih*

--
Never Quit !

Waldo

Posts: 72

#162 • • Waldo

DeeJay-Ego, 25.4.2007 22:59:
---
Waldo, 25.4.2007 22:08:

Miksi?*ding* Oletko koskaan käyttänyt? Poltatko? <--Sorry, kauhee tenttaus*blush*
---
Heh.. tenttaus kunniaan.. tosin parempi jos naiset tenttais..

En ole käyttänyt & En ole koskaan polttanut.. :) *sars*

---


Ha joudut tyytyy muhun*tirsk* Prkl, Respectii sulle*känni* Pidä tuo*hymy*



Niin aina ei ole onni puolella.. ja kai siihen vähäänkin pitäis tyytyä.. mutta ehkä ens kerralla sit nainen jo.. *justjoo*
unoha

Posts: 929

#163 • • unoha Lti-/UG Collective

Waldo, 26.4.2007 20:48:

Niin aina ei ole onni puolella.. ja kai siihen vähäänkin pitäis tyytyä.. mutta ehkä ens kerralla sit nainen jo.. *justjoo*



Joo o, joku pärtsäraja/kriteerit sentäs*nauru* Jeps*hymy*

--
Never Quit !

meno-inu

Posts: 16

#164 • • meno-inu
Jos tarvii nuuskaa, niin privaan viestiä. Löytyy Göteborg rapé-pussi/löss, Ettan-pussi/löss, General-pussinorm/pussiwhite, Röda lacket-löss, Granit-pussi, Gustavus-pussi original/pussi classic/löss, Metropol-pussi lakritsi, moCCa-pussi mandariini, anis, minttu ja Grov-löss... eli helsingissä tätä. Jos kiinostaa, niin laittakaa viestiä. Kaikki muut 5e/purkki paitsi Gustavukset 4,5e :) lallalalaa Rödaakaan kun ei saa laivoilta ;)
unoha

Posts: 929

#165 • • unoha Lti-/UG Collective

meno-inu, 3.5.2007 12:42:
Jos tarvii nuuskaa, niin privaan viestiä. Löytyy Göteborg rapé-pussi/löss, Ettan-pussi/löss, General-pussinorm/pussiwhite, Röda lacket-löss, Granit-pussi, Gustavus-pussi original/pussi classic/löss, Metropol-pussi lakritsi, moCCa-pussi mandariini, anis, minttu ja Grov-löss... eli helsingissä tätä. Jos kiinostaa, niin laittakaa viestiä. Kaikki muut 5e/purkki paitsi Gustavukset 4,5e :) lallalalaa Rödaakaan kun ei saa laivoilta ;)



Elämäni nainen*sydän* Tosin biittii löytyy omasta takaa, et saa dalenia huuleen"Nölli huules kirjottelen"*super* Mut varmasti löytyy ostaja, jos ei täältä niin mee pyöriin jäähallille*ding*

--
Never Quit !

Fyrisch

Posts: 4,525

#166 • • Fyrisch

meno-inu, 3.5.2007 12:42:
Jos tarvii nuuskaa, niin privaan viestiä.



koko viikon miettiny täs jos laittais tänne viestii ku nuuskat loppuu just nytte!

syyhky hinta mut jos nitkuttaa nii nitkuttaa, ite meen vast laivalle 2 viikon kuluttuu.

anywho, laitan privaa ->
Avatar
#167 • • Fuzzy Guest
hehe.. en ite käytä mut kaverit kyllä. Hakee kiskalta tiskin alta:D Joskus huviks kokeillu ite. Yöks.
unoha

Posts: 929

#168 • • unoha Lti-/UG Collective

Fyraett, 4.5.2007 00:14:
---
meno-inu, 3.5.2007 12:42:
Jos tarvii nuuskaa, niin privaan viestiä.
--
koko viikon miettiny täs jos laittais tänne viestii ku nuuskat loppuu just nytte!



Mitä käytät? Eetuu? Generalii?*justjoo*

--
Never Quit !

Fyrisch

Posts: 4,525

#169 • • Fyrisch

DeeJay-Ego, 4.5.2007 10:13:
Mitä käytät? Eetuu? Generalii?*justjoo*



oon semisekakäyttäjä, pääosin kylläkin göteborg rapé!

mut ettan ja general on kyl aika...shittei, paitsi generalin onyx.
meno-inu

Posts: 16

#170 • • meno-inu
ite en käytä mitään nikotiinituotetta.. mä hoidan vaan bisneksii hihiiihihii.. :)
meno-inu

Posts: 16

#171 • • meno-inu
suosittelen muuten röda lackettia.. siinä on ihme koostumus(jotain tupakkimahlaa), että siitä on hyvä sormin muovailla pallero ja se ei leviä suussa. ja toi metropolin lakritsi ja moCCa mandariini on sitten hyvä herkuttelijoille :)
unoha

Posts: 929

#172 • • unoha Lti-/UG Collective

Fyraett, 4.5.2007 10:18:
---
DeeJay-Ego, 4.5.2007 10:13:
Mitä käytät? Eetuu? Generalii?*justjoo*
---

oon semisekakäyttäjä, pääosin kylläkin göteborg rapé!

mut ettan ja general on kyl aika...shittei, paitsi generalin onyx.



Juuh, Asia selvä*hymy* Eli periaatteessa kaikki menee, onks sul minkälaises kunnos hampaat ikenet*ding*

--
Never Quit !

unoha

Posts: 929

#173 • • unoha Lti-/UG Collective

meno-inu, 4.5.2007 15:02:
suosittelen muuten röda lackettia.. siinä on ihme koostumus(jotain tupakkimahlaa), että siitä on hyvä sormin muovailla pallero ja se ei leviä suussa. ja toi metropolin lakritsi ja moCCa mandariini on sitten hyvä herkuttelijoille :)



Toi on khyl ihan totta, röda lackett on helpompii käsitellä ja mukava pitää huules..Ihan ku pitäis pussii siel*kuolaa*

Sust tulis hyvä myyjä xD Mut luulen et tääl klubiturellis , ne jotka on TODELLA puutteessa tai haluaa jtn specialii niin vois ostaa tolla hinnalla snuffii*justjoo* Tosin NUUSKA menee aina kaupaks hinnalla millä hyvänsä, nimimerkillä kokemusta on*pahis*

--
Never Quit !

unoha

Posts: 929

#174 • • unoha Lti-/UG Collective

Fuzzy, 4.5.2007 00:59:
hehe.. en ite käytä mut kaverit kyllä. Hakee kiskalta tiskin alta:D Joskus huviks kokeillu ite. Yöks.



Mis päin asut? Tiskin alta*justjoo* Tulee kalliiks*whaat* Tai en tiedä mites siellä päin, tääl Lahes on muutama paikka mist voi ostaa tiskin alta ja se on tyyristä.... Mustakulta on*pihkassa*

--
Never Quit !

unoha

Posts: 929

#175 • • unoha Lti-/UG Collective

Loose Grip, 27.10.2005 17:55:
Nuuska on nannaa. Mulla on nuuska huulessa melkein koko hereilläoloajan, mitä nyt syömisen ja hampaidenpesun ajaks otan pois, näin kärjistettynä. Saatan mä joskus olla puolikin tuntia ilman nuuskaa. Talk about addiction.



Onko vieäkin näin?*täh* Kauanko oot käyttäny? Mistä sait päähäs alkaa käyttämään? Oot vissiin atleettinen,lätkäpuntti jne?? Entäs hampaitten&ikenien kunto*ding*

--
Never Quit !

Avatar
#176 • • Edited Fuzzy Guest

DeeJay-Ego, 5.5.2007 16:36:
---
Fuzzy, 4.5.2007 00:59:
hehe.. en ite käytä mut kaverit kyllä. Hakee kiskalta tiskin alta:D Joskus huviks kokeillu ite. Yöks.

---


Mis päin asut? Tiskin alta*justjoo* Tulee kalliiks*whaat* Tai en tiedä mites siellä päin, tääl Lahes on muutama paikka mist voi ostaa tiskin alta ja se on tyyristä.... Mustakulta on*pihkassa*


Joo en kyllä yhtään tiedä hinnoista. Käyttäköön porukka rahansa miten parhaaks näkee. Asun Vantaalla! "vink, vink" *hymy*
Fyrisch

Posts: 4,525

#177 • • Fyrisch

DeeJay-Ego, 5.5.2007 16:27:
Juuh, Asia selvä*hymy* Eli periaatteessa kaikki menee, onks sul minkälaises kunnos hampaat ikenet*ding*



Ihan normaalis kunnos, ei ne hampaat ja ikenet mee mikskään jos pitää suuhygienian kondikses.

Ainoo muutos mikä tullu on et huulien alla on jonkin verran enempi tilaa ku aikasemmin
(monen vuoden käytön jälkeen, ei tuu sellasel muutamal 'moi mä kokeilin nuuskaa' käytöl.)
Loose Grip

Posts: 330

#178 • • Loose Grip

DeeJay-Ego, 5.5.2007 16:40:
---
Loose Grip, 27.10.2005 17:55:
Nuuska on nannaa. Mulla on nuuska huulessa melkein koko hereilläoloajan, mitä nyt syömisen ja hampaidenpesun ajaks otan pois, näin kärjistettynä. Saatan mä joskus olla puolikin tuntia ilman nuuskaa. Talk about addiction.

---


Onko vieäkin näin?*täh* Kauanko oot käyttäny? Mistä sait päähäs alkaa käyttämään? Oot vissiin atleettinen,lätkäpuntti jne?? Entäs hampaitten&ikenien kunto*ding*



Hammaslääkärisetä kehui hampaat hyviksi. Ei huomautettavaa... Itseasiassa nuuskankäyttö lisää syljeneritystä joka pitää kariesta paremmin loitolla. TJEU. Ikenet on hieman syöpyny, mutta kylläpä tuonne kielellä vielä yltää (vrt. väitökset joissa jotkut sanovat voivansa kaivaa silmää ikenien kauttaa, urbaania legendaa...). Lopetin mä nuuskankäytön puoleks vuotta, mutta kun ei tapahtunu kehityksessä tai palutumisessa mitään muutosta parempaan, niin alotin uudestaan.
Turha tapa, mutta tapansa kullakin.
meno-inu

Posts: 16

#179 • • meno-inu
DeeJay-Ego: mä olen myyjä *vink*
unoha

Posts: 929

#180 • • unoha Lti-/UG Collective

Fuzzy, 5.5.2007 17:15:
---
DeeJay-Ego, 5.5.2007 16:36:
---
Fuzzy, 4.5.2007 00:59:
hehe.. en ite käytä mut kaverit kyllä. Hakee kiskalta tiskin alta:D Joskus huviks kokeillu ite. Yöks.
---
Joo en kyllä yhtään tiedä hinnoista. Käyttäköön porukka rahansa miten parhaaks näkee. Asun Vantaalla! "vink, vink" *hymy*



Juuh*hymy* Nii i, oon samaa mieltä*joo* Vantaalla, joo joo*hih*

--
Never Quit !