Minkä väriset hiukset sulla on ja miksi?

396 posts, 20 pages, 173,463 views

Neko

#101 • • Neko No äläpä kerro enempää
Pitäisi kai olla vaaleat ja mustia raitoja, mutta meni vaalennus vähän persiilleen, ja korjattiin vähän hopealla, ja nyt ne kai on siniharmaat joissa mustia raitoja. *justjoo* Mutta uudistuva luonnonvarahan noi hiukset on, kohta ne on taas oukei. *vink*

Normaalisti ne kai on maantienväriset, eli perustylsät.
Hyzenthlay

#102 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Mustat ollu 14-vuotiaasta saakka *iloinen* oon ihan pienestä pitäen pitäny mustaa "hienoinpana" hiusvärinä. Oottelin monta vuotta et mun hiukset ois muuttunu mustiks (*nauru*) kun isälläkin on, mut sit lopulta värjäsin...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

xl8r

#103 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Mustat, oranssi raita keskellä päätä. Halusin jotain vähän rajumpaa, siksi mustaa, oranssi raita koska oranssia en ole pitänyt ties koska viimen. Sitäpaitsi, värtiyhdistelmä sopii täydellisesti suunniteltuun bileasustukseen *nauru*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Temazepam

#104 • • Temazepam Forever N00B
Miulla on ihan tylsän väriset hiukset... Semmoset vaaleenruskeentylsänmaantieharmaat (perussuomalaiset hiukset luullakseni) *ding*

Suunnitelmissa ois värjätä jotenkin 'shokeeraavasti' ja tällä hetkellä se väri ois Kirkkaanpunainen tai vaaleanpunainen. Kaikki vaan on vähän pelotellu, että väri haalistuu/lähtee nopeesti. Oisko neuvoja / suositelmia, mistä ostaa, mitä merkkiä, paljon maksaa ja miten nopeasti rupeaa näyttämään törkeeltä (=tarvii uuden värjäyksen)? *blush*

--
-Your Lordy Mistress-

antonsonin

#106 • • antonsonin laserpoint.

nomic, 6.11.2005 14:42:
---
Verottaja, 6.11.2005 11:30:
---
Kuulostaa majuri Forresterilta @ paka2.wmv *nauru*

---

Kyllä! *lmao*

Pitkiin aikoihin ehkä yksi parhaimpia finska-klippejä *hihu* toinen mukava tietysti on Aitoa_menoa.avi . mut nyt meni sopivasti offtopikiksi *jiihaa*

letti mustaksi, semmoi gootti-pää tilalle ja kaikkee *ding* ..*joo*

"...MUSTALAISLEIRILTÄ!"
_kolibri_

#108 • • _kolibri_ -lintunen-
lähin on varmaan ruskeet... sillee mustan ruskeet tjsp.
enpä ole värjänny piiitkään aikaan... olis varmaan ihan nättiä ku rastat on mutta jotenkin olen jämähtänyt tähän luonnolliseen väriin...
BUTCHER-KK

#109 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
talvella ruskeat
kesällä blondit
*pepsodent*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

Sankari

#110 • • Sankari
"Mustat". Hetken mielijohteesta värjäsin*pepsodent*
Waakku

#111 • • Waakku
Blondit, mutta v*tuttaa olla näillä. Pakko vaan blondata, että saa sitten jotain fiksumpaa, esim. kirkkaan lilaa tai sitten sitä vihreetä. ärär

--
- ? -

Kuukunen

#112 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!

Temazepam, 11.11.2005 18:55:
Suunnitelmissa ois värjätä jotenkin 'shokeeraavasti' ja tällä hetkellä se väri ois Kirkkaanpunainen tai vaaleanpunainen. Kaikki vaan on vähän pelotellu, että väri haalistuu/lähtee nopeesti. Oisko neuvoja / suositelmia, mistä ostaa, mitä merkkiä, paljon maksaa ja miten nopeasti rupeaa näyttämään törkeeltä (=tarvii uuden värjäyksen)? *blush*

Mulla on paljon kokemuksesta kirkkaanpunaisesta tukasta.
Aluksi kannattaa vaalentaa tukka vaalean oranssiksi esim. nutrisse-värinpoistolla. Sen jälkeen päälle Fudgen Paintbox rockstar- väri. Hyvä kirkkaanpunainen sävy on esim. Red corvette, ihan vähän pinkkiin vivahtava. Aluksi väri kulahtaa helposti, mutta toi Fudge on siitä hyvä väri, että se ei rasita hiusta tippaakaan, vaan sitä voi laittaa vaikka kerran viikossa. Kyllä se sitten tukkaan jämähtää. Väriä voi sotkea myös esim. hoitoaineen joukkoon.

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

Waakku

#113 • • Waakku
No niin nyt päästiin siitä blondista eroon. Honestyn magneta on nyt päässä *plur*

--
- ? -

larna

#114 • • larna
mitä nyt meillä kaikilla suomalaisilla, eli maantienharmaanruskeat tylsät. hiuksetki sattuu olemaan nii lyhyet etten oo edes viittiny värjätä *tähti*
nethr

#115 • • nethr !!

larna, 16.11.2005 18:42:
mitä nyt meillä kaikilla suomalaisilla, eli maantienharmaanruskeat tylsät.

Sama täällä *poks* Tosin, viimeset 7 vuotta olen blondannut hiuksia tai joskus satunnaisesti laittanut hieman punaista sekaan. Blondi toimii ulkomaillakin paremmin *jiihaa* No, kunhan sitten "wanhana" saa tyylikkään harmaan hiuksiinsa niin ei tartte enää värjätä *hymy*

--
xD

*hymy*

#116 • • *hymy*
Brunettena oon viihtynyt aina, näyttää omalta iteltään. Blondina ollessa pelästy välillä omaa peilikuvaansa. Duunin puolesta mahdollisuus vaihtaa väriä vaik joka päivä muttei jaksa enää mitään ihmeellisyyksiä omaan päähänsä mut asiakkaille sitäki enemmän *vink*
Temazepam

#117 • • Temazepam Forever N00B

Kuukunen, 14.11.2005 13:04:
Aluksi kannattaa vaalentaa tukka vaalean oranssiksi esim. nutrisse-värinpoistolla. Sen jälkeen päälle Fudgen Paintbox rockstar- väri. Hyvä kirkkaanpunainen sävy on esim. Red corvette, ihan vähän pinkkiin vivahtava. Aluksi väri kulahtaa helposti, mutta toi Fudge on siitä hyvä väri, että se ei rasita hiusta tippaakaan, vaan sitä voi laittaa vaikka kerran viikossa. Kyllä se sitten tukkaan jämähtää. Väriä voi sotkea myös esim. hoitoaineen joukkoon.

Ei yhtään helpompaa tapaa? Esim. väri vaan päähän ja se on siinä? *justjoo*
Mie oon aika huono näitten tukkajuttujen kanssa nimittäin...

--
-Your Lordy Mistress-

Karvinen

#118 • • Karvinen SekaiSin MariSta
tummat erittäin liilahtavat jos on pirteitä punasia raitoja *hihu* koska halusin tälläset...
hämää vaa vähä ku mul on tällänen peruukkiki himassa. huomasin vast sen jälkee ku olin värjänny nää... nyt ku ziigaa peilii ni tulee mielee et vittu mikä peruukki mul on pääs tyylii "riisu jo toi" mut tosi siistit mun mielestä *sydän*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Kuukunen

#119 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!

Temazepam, 18.11.2005 15:19:
---
Kuukunen, 14.11.2005 13:04:

---

Ei yhtään helpompaa tapaa? Esim. väri vaan päähän ja se on siinä? *justjoo*
Mie oon aika huono näitten tukkajuttujen kanssa nimittäin...

Jos sulla on värjäämättömät hiukset, voi kaupan kestovärilläkin saada aika sähäkän lopputuloksen. Ferialla on yksi todella kirkas sävy, numero 7.60. Tosin nuo kulahtaa suht nopeasti rusehtaviksi/kuparisiksi.
Shokkiväriä ei taas voi laittaa suoraan luonnonväriseen tukkaan, koska siitä tulee samean värinen. Kirkas tulos vaatii vaaleamman pohjan.

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

Po`

#120 • • Po` n00b
Sikskuu tää on mun basic-väri.. Haluisin kyl vähän vaalentaa tai jotain et oisin tosi homon näkönen. *piis*

--
*ding*