Minkä väriset hiukset sulla on ja miksi?

396 posts, 20 pages, 166,250 views

Jago

Posts: 4,039

#262 • • Jago un-trained monkee
pitääpä kysyä että miten se blondausshamppoo tehdään?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Sand3

Posts: 1,157

#263 • • Sand3 satuolento
Valkomusta...Vähän jotain kivaa siltikin työnvaatimat siistit ja asialliset....

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

luode

Posts: 287

#264 • • luode
miulla on oma luonnollinen ruskea ehkä hieman tylsä hiustenvärini. seittemännellä luokalla halusin vaaleita raitoja, mutta äitini joka jotenkin onnistui sössimään operaation värjäsi kaikki päälihiukseni blondeiksi. sen jälkeen en värjäystä ole edes harkinnut. kunnes nyt eräs päivä mietiskelin moista. tosin ei mitään suurta värin muutosta. päädyin kuitenkin siihen, että kesä on ihan kohta tulossa ja aurinko sitten taas haalistaa hiuksia. ehkä sitten syksyllä. ehkä. *pepsodent*
xl8r

Posts: 2,227

#265 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Musta irokeesi taas tällä erää, tää yhdistelmä tulee aina ajankohtaiseks kun kyllästyn siihen että hiuksia pitää laittaa ja värjätä kokoajan. Nyt on tosin irokeesikin aika pitkä, pitäis varmaan käydä parturissa siistimässä...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Worin

Posts: 526

#266 • • Worin
Tumman ruskeet, koska ne kasvaa päänahasta ulos sen värisinä.
thomas

Posts: 5,618

#267 • • thomas

Tuikkari, 13.3.2007 11:08:
Tumman ruskeet, koska ne kasvaa päänahasta ulos sen värisinä.



sama ongelma, vois melkein värjätä tummemmaks ja käydä parturissa. takatukka alkaa olla jo macgyver mitoissa :P
larzizi

Posts: 1,661

#268 • • larzizi
Ei kellään sattuisi olemaan kokemusta punaisen tukan muuttamisesta oranssiksi? Mahtaakohan tarttua millään punaseen? Mitä luultavimmin sen parhaimman tuloksen saa, jos blondaa ensin ja sitten pistää oranssia väriä päähän.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Lyylikki

Posts: 2,975

#269 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

larzizi, 13.3.2007 18:08:
Ei kellään sattuisi olemaan kokemusta punaisen tukan muuttamisesta oranssiksi? Mahtaakohan tarttua millään punaseen? Mitä luultavimmin sen parhaimman tuloksen saa, jos blondaa ensin ja sitten pistää oranssia väriä päähän.



Ei luulisi olevan vaikeata. Tuskin tosiaan oranssi itsessään ottaa punaiseen, mutta ei varmaankaan tarvitse paljon sen blondausaineen vaikuttaa, niin hiusten väri on valmiiksi jo oranssi. Siihen vielä tavan oranssi ylle, niin a vot tulee tasainen ja hehkuva *vink*

Mä en kyllä oo mikään kampaaja, mutta itellä ainakin aina punaisesta vaalentaessa mennyt ihan oranssiksi ensin.
Birgie

Posts: 1,311

#270 • • Birgie Kikati
Alkaa oleen se aika keväästä kun lähtee tumma väri päästä ja päästetään pieni blondi valloilleen koko piiiiitkäksi kesäksi *pepsodent*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

larzizi

Posts: 1,661

#271 • • larzizi

Lyylikki, 13.3.2007 18:13:
Ei luulisi olevan vaikeata. Tuskin tosiaan oranssi itsessään ottaa punaiseen, mutta ei varmaankaan tarvitse paljon sen blondausaineen vaikuttaa, niin hiusten väri on valmiiksi jo oranssi. Siihen vielä tavan oranssi ylle, niin a vot tulee tasainen ja hehkuva *vink*

Mä en kyllä oo mikään kampaaja, mutta itellä ainakin aina punaisesta vaalentaessa mennyt ihan oranssiksi ensin.



Joo, kyllähän siitä aika helpolla tulee jo vaalennettaessa oranssi (tosin silti pistäisin sen oranssin värin siihen päälle). Juttu on vaan siinä, että päästä löytyy myös aika paljon mustaa seasta, jonka haluaisin säilyttää. Jos oranssin värin pistäisi suoraan nykyisen päälle, ei mustalla värillä olisi mitään hätää, mutta jos aion blondata ensin, tulee siitä ihan kamalaa säätöä noiden mustien osien kanssa :F

Mutta koska haluan tosiaan sen kirkkaan oranssin, niin kai sitä on sitten pakko nähdä vähän enemmänkin vaivaa *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

anniharha

Posts: 1,937

#272 • • Edited anniharha

larzizi, 13.3.2007 18:08:
-klips-



Yks keino on myös käyttää syväpuhdistavaa shampoota seuraavat kaksi kuukautta ja jättää se värjääminen vähemmälle, haalistuu kyl ihan tehokkasti *nauru* Mut jep, vetäiset vaiks värinpoiston ensiksi niin sit pitäis oranssin tarttua. Kaveri testasi Ruohonjuuren tms. ekokaupan oranssia hennaa, oli tosi hyvä ja vahva sävy ja taispa värjätä ihan suoraan punaisen päälle.

/edit
ai tähän kerettiinkin jo vastata kertaalleen.
Kantsii varmaan käydä kampaajalla jos tahdot säilyttää sen tumman?

--
and though my words could save the world they never come out right

larzizi

Posts: 1,661

#273 • • larzizi

anniharha, 13.3.2007 18:16:
Yks keino on myös käyttää syväpuhdistavaa shampoota seuraavat kaksi kuukautta ja jättää se värjääminen vähemmälle, haalistuu kyl ihan tehokkasti *nauru* Mut jep, vetäiset vaiks värinpoiston ensiksi niin sit pitäis oranssin tarttua. Kaveri testasi Ruohonjuuren tms. ekokaupan oranssia hennaa, oli tosi hyvä ja vahva sävy ja taispa värjätä ihan suoraan punaisen päälle.

/edit
ai tähän kerettiinkin jo vastata kertaalleen.
Kantsii varmaan käydä kampaajalla jos tahdot säilyttää sen tumman?



Nääh.. jos mä kuitenkin ihan värjään sen oranssin, enkä vaan haalista nykyistä väriä *vink*

Mieluummin kyllä värjään kotona vaikka ihan vaikeammankin kautta (säilyttäen mustan siis), mutta kampaajalle en mene moisesta maksamaan. Joskus kun ensimmäistä kertaa värjäsin "kirkkaan" punaiseksi kampaajalla, oli tulos aika säälittävä. Ensinnäkin se piti värjätä kahteen otteeseen (= lisää rahaa), maksoi paljon ja haalistui hetkessä. Vaikka kyseessä oli elumeeniväri, jonka pitäisi pitää kirkkaat värit paremmin päässä, mutta ei kyllä sopinut minun päähäni. Onneksi löysin tämän jälkeen kaupasta aivan täydellisen kirkkaan punaisen värin, joka pysyy kymmenen kertaa paremmin kuin kampaajan väri ja on myös monta kertaa halvempaa. Sen jälkeen olen itse värjännyt tukkaa niin punaiseksi, mustaksi kuin myös sekottaen molempia värejä ja hyvää jälkeä on kyllä tullut *joo*

Mutta tuon ekokaupan värin voisin pistää korvan taakse *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

A-E

Posts: 528

#274 • • A-E Detroit Techno Militia
Nyt kun olen kahden vuoden kaljuna olemisen jälkeen kasvattanut hiukset takaisin päätin värjätä ne aivan über blondiksi. Perus kiksu kikkeli homo letti siis nykyisellään. Syy värjäämiseen oli uusien asioiden kokeileminen.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Cloud

Posts: 2,162

#275 • • Cloud Game Freak
Vaalean ruskea, vaaleampi jopa hivenen harmaan ruskeat miten niitä nyt sanoisi. auringon vaalentamat ja polttamat.

Lapsena tietysti oli vihreää uintiharrastuksen "kloorin" värjäämänä.

Muuten pidän tälläisenä olevista hyvinä. Itse en oikeain koskaan ole pitänyt hiuksilla kikkailua mitenkään tärkeänä. Asialliset se riittää.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jago

Posts: 4,039

#276 • • Edited Jago un-trained monkee
tumman sinivioletti siilissä
keesissä tumman punavioletti keesissä ja kolmjessa raidassa molemmilla sivuilla

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

vivesteri

Posts: 309

#277 • • Edited vivesteri karmea mörkö
Mustat, luonnollinen väri, blondi, pilkistää ajoittain juurikasvun muodossa.

Mustat siksi, että se on ainoa väri, jossa tunnen oloni kotoisaksi.
Toinen on leiskuvan punainen, mutta ko. väri on niin pirun hankala ylläpitää, että luovuin siitä talouteni ja hermojeni vuoksi.
evvk

Posts: 1,918

#278 • • evvk
valeanruskeat koska se on mun oikea väri.
Morloc

Posts: 78

#279 • • Edited Morloc Onko mun koti täällä?
Hmm.... kaikki täälä tuntuu vannovan maantienharmaan nimeen, mutta itte oon enemmänki sitä mieltä, notta samaanen tukan väri on se peruspohojalaanen lautaladon (joskus jopa hirsiladon) väri. Justiin sellaanen joka on seissy 30-40 vuotta keskellä laakiaa peltua, pikkuusen peltikatto (ja toisis huopa) vuotaen. Kaukaa ku kattoo niin se n sellaanen mitääsanomaton, mutta lähelle jos joutuu niin siinä on kaikki ruskean ja harmaan eri vivahteet.
Niin että kai sitä vähemmästäki värjää tukkansa. Tällä hetkellä kyllä just löytyy edellä mainittu väri, mutta muuten tummastaa tykkää... vaaleilla raidoilla.
Verottaja

Posts: 1,174

#280 • • Verottaja no-life / luuviulu
Mustat / vihreet *nauru*

Oli pakko kokeilla.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.