396 posts, 20 pages, 195,143 views
Verottaja, 6.11.2005 11:30:
---
Kuulostaa majuri Forresterilta @ paka2.wmv

toinen mukava tietysti on Aitoa_menoa.avi . mut nyt meni sopivasti offtopikiksi 
..
ollut viimeiset 5-6 vuotta. silloin joskus mulla oli semmonen ihana shamppooväri pinkki blondin päällä ja niinku aina sehän haalistu aivan hirveen näköseksi.. siellä täällä vaaleit länttejä ja sillai! äiti sitte tykkäs joulupäivänä et helvetti nyt värjätään sun tukkas.. äitillä oli kaapissa jemmassa musta väri ja sillä sitte vedettii.. lopputulos oli semmoin ihana likasenvihreenmusta..
sitä sit paranneltiin pyhien jälkeen sinisenmustalla.. nykyisin prefeeraan ihan korpinmustaa.. mitä syvempi musta sitä parempi..
syy miks musta on säilynyt näin kauan mun värinä on yksinkertaisesti se että se sopii mulle ja et mustaan voi käytännössä yhdistää ihan mitä vaan! toinen syy on sit se että en saa tätä enää pois!!
jokaista värjäyskertaa kohden ku tarvitaan yks värinpoisto..
..oikeesti mulla olis nykyisin varmaan maantienruskeet tai hiirenharmaat. enpä tiedä ku oon kasista asti värjäilly näitä...
paras oranssi väri löytyy muistaakseni ferian sarjasta, sellanen ku pure paprika power (sarjasta en oo varma, värin nimi on kyllä toi). siihen päälle muutaman päivän päästä (kun on väri vähän jo lähtenyt, että uusi tarttuu) crazy colorin tangerine -sävyä. johan loistaa! vielä parempi jos hiuksissa on pari vaaleeta raitaa, niihin toi crazy color tarttuu älyttömän kivasti
(tangoaskeleilla suihkuun)