Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 315,644 views

Slusse

Posts: 115

#1441 • • Slusse mukamasmuusikko
Demot, musat ja kuvat voi kaik hakee täältä:

ftp://ftp.scene.org/pub/parties/2003/assembly03/

Pakko myöntää että Zoom3 oli mahrottoman hieno, sekä visuaalisesti että teknisesti. Venäjällä on todella päteviä 3D hemmoja nykyään. Pelintekijöitä alkaa tuleen kuin sieniä sateella, ja niillä on todellakin koodit jne hallussa.
MaSari

Posts: 1,986

#1442 • • MaSari space jammer

hallucinogen:
Mä lupaan sulle et sä saat pitää pr0tonin ihan yksin, niitä pulloja sit voinkin koittaa pihistää *enkeli*



Oih, loistavaa *enkeli*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Slusse

Posts: 115

#1443 • • Slusse mukamasmuusikko
Kiitos Unity posselle taas hyvistä bileistä! *super* Ja toki *kumarrus* hyvälle yleisölle. Sääli että sää oli mikä oli, mut sisällä oli hyvä fiilis (vaikkakin kuuma & kostee).
TonySt

Posts: 4,166

#1444 • • TonySt mediamoguli
kivaa oli, vaikka bileiden päätyttyä lauttaa joutuikin venailee harmittavan kauan syyskylmässä tuulessa.

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

ella_

Posts: 1,329

#1445 • • ella_
sen ajan kun olin oli kyllä kivaa *sydän*

--
Elementary, my dear.

Avatar
#1446 • • zoide Guest
Ilta meni aivan loistavasti..
Saavuin paikalle tarpeeksi ajoissa, en joutunut jonottamaan enkä myöskään kastunut =)
Pois lähtiessä lauttaa joutu odottamaan ehkä hiukan liian kauan.. mutta ei tuo odottaminenkaan tuottanut ongelmia kun kehoa ja mieltä lämmitti repussa odottanut pullollinen punkkua ;)

Eli jälleen kerran iso kiitos kaikille tutuille, tuntemattomille ja tietysti Unity posselle.
On myös \”pakko\” pyytää nöyrästi anteeksi, koska en välttämättä ollut ihan parhaassa mahdollisessa edustuskunnossa ;)
cyanid

Posts: 42

#1447 • • cyanid

Slusse:
Pakko myöntää että Zoom3 oli mahrottoman hieno, sekä visuaalisesti että teknisesti. Venäjällä on todella päteviä 3D hemmoja nykyään. Pelintekijöitä alkaa tuleen kuin sieniä sateella, ja niillä on todellakin koodit jne hallussa.



Jep, tää AND omisti jo viime vuonna 64k introllaan Squish, ja pisti kaverinsa kanssa paremmaksi tänä vuonna. Venäjältä tosiaan tulee lahjakasta ainesta paljon, kateltiin just assyilla ton tulevan pelin Stalkerin demovideota ja ei voi muuta sanoa että se engine tulee pyyhkii pöytää Half-Life 2:lla. Toivottavasti se viel pyörii suht järkevällä kokoonpanolla... En nyt jaksa etsiä urlia Stalkerin sivuille.. googlettakaa.
Karski

Posts: 6,049

#1448 • • Karski Pomon kätyri
Kyllä ennen oli paremmin kun pc-demot
oli pc-demoja eikä näytönohjaindemoja
niinku toi zoom3 esim.

Nimim. ei pyöri mun 1,8 GHz koneella
mikään noista, vain sen takia et näytönohjain
on perus bulkki3d eikä joku dandy geforce 7 *eiei*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Yrjösen Pirre

Posts: 718

#1449 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Voisihan sitä valittaa ummet ja lammet että se homma kusi ja se ja sitte vielä sato ja siinä missä Mä tm tanssin oli kauheesti rikottuja mukeja ja kun menin tiskille lensi mun päälle yksi tippa siideriä OU NOU!!!!!.........
..........pliis hei. Se kenellä on pokkaa valittaa jos tollaisessa tungoksessa saa vähän tai vaikka vähän enemmänkin juomaa päällensä niin ehkä on ansainnutkin hieman viilennystä.
Mielestäni paras neuvo tungoksessa on että mene virran mukana äläkä yritä pitää kiinni omasta ylhäisestä reviiristäsi.

Hauskaa oli taas. Mielenkiintoisin vaihe oli juuri se kun viimeisimmät rannalla ja terassilla hengailleet aloittelijat joutuivatkin myrskyn yllättämiksi; oh se tungos, kaaos ja säntäily! *joo*
Jotenkin musa oli kyllä vähän mitään sanomatonta tai sitten oma keskittymiskykyni oli hieman häiriintynyt.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.
Ensi vuonna uusi kesä,
uudet kujeet ja systeemit.

Siihen asti: kiitos kaikille tästä kesästä!

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Big_O

Posts: 38

#1450 • • Big_O
Ainoa negatiivinen juttu tosiaan oli se rannekkeiden loppuminen, jolloin narikkajono seisoi sateessa puolisen tuntia koska tuolloin ei tavaroita narikkaan otettu. Sitten saatiin liput vaihdettua käteen tussitettuun merkkiin. Sinällään hassu juttu, koska rannekkeet loppuivat jo ensimmäisessäkin Unity-saaressa.

Muuten olikin kivaa. Ja nuo pienet yksityiskohdat kuten ilmainen vesitarjoilu ja mehujäiden jako nostavat profiilia.

Kiitos bileistä.

--
www.Rakeback.com - Online pokerin pelaajille jopa 60% rakesta takaisin joka kuukausi

Howdy

Posts: 7,955

#1451 • • Howdy Oldie
Njaa ... kuski mokaili ihan kympillä ja sitten kun vihdoin viimein pääsi perille niin satoi oikein kunnolla.No ei se mitään oli silti ihan jees.

--
Käpy vailla vertaa

Jone

Posts: 8,258

#1452 • • Jone Archibald Haddock

olivia:
Voisihan sitä valittaa ummet ja lammet että se homma kusi ja se ja sitte vielä sato ja siinä missä Mä tm tanssin oli kauheesti rikottuja mukeja ja kun menin tiskille lensi mun päälle yksi tippa siideriä OU NOU!!!!!.........
..........pliis hei. Se kenellä on pokkaa valittaa jos tollaisessa tungoksessa saa vähän tai vaikka vähän enemmänkin juomaa päällensä niin ehkä on ansainnutkin hieman viilennystä.



”Pliis hei” STFU, mkay?

Eli sun mielestäsi mun valitukseni siitä että saatuani 2 kokonaista juomaa päälleni kumpikaan ne kaataneista ei tehnyt minkäänlaista anteeksipyytävää elettä on kohtuutonta? Tai ylipäätään bileiden epäonnistuneiden kohtien kritisointi tuntuu olevan mielestäsi jotenkin paha juttu? Vastineeksi mä olen sitä mieltä että sun kirjoituksesi on asiaton ja että se ei anna juuri mitään lisäarvoa koko tähän threadiin.

Et PLUR vaan ja silleen.

PS. Mark saat sitten juomasi jossain muualla, en löytänyt sua tungoksesta mitenkään. *poks*

[muokattu 11.8.2003 16:42]
Trixie

Posts: 1,342

#1453 • • Trixie
Sateista ja myöhästelystä huolimatta oli kyl aika jees meiniki. Tiivis oli kyl tunnelma joka puolel mut kyl tanssimaan pystyi *hymy*

Eli kaikin puolin hienot bileet *plur*

--
face your fears and live your dreams

-P

Posts: 4,972

#1454 • • -P

Jone:
---
olivia:
Voisihan sitä valittaa ummet ja lammet että se homma kusi ja se ja sitte vielä sato ja siinä missä Mä tm tanssin oli kauheesti rikottuja mukeja ja kun menin tiskille lensi mun päälle yksi tippa siideriä OU NOU!!!!!.........
..........pliis hei. Se kenellä on pokkaa valittaa jos tollaisessa tungoksessa saa vähän tai vaikka vähän enemmänkin juomaa päällensä niin ehkä on ansainnutkin hieman viilennystä.

---


”Pliis hei” STFU, mkay?

Eli sun mielestäsi mun valitukseni siitä että saatuani 2 kokonaista juomaa päälleni kumpikaan ne kaataneista ei tehnyt minkäänlaista anteeksipyytävää elettä on kohtuutonta? Tai ylipäätään bileiden epäonnistuneiden kohtien kritisointi tuntuu olevan mielestäsi jotenkin paha juttu? Vastineeksi mä olen sitä mieltä että sun kirjoituksesi on asiaton ja että se ei anna juuri mitään lisäarvoa koko tähän threadiin.

Et PLUR vaan ja silleen.

PS. Mark saat sitten juomasi jossain muualla, en löytänyt sua tungoksesta mitenkään. *poks*

[muokattu 11.8.2003 16:42]



Omasta mielestä ja kokemuksesta voisin tosiaankin sanoa, että Jonella on aihetta valittaa. Itse kerkesin onneks ajoissa sisään ettei tullut kauheita ongelmia sinänsä, mutta esim. toi 30min odottaminen ylipaskassa säässä on suoraan sanottuna persiistä, koska itsekin joutunut aikaisemmin tuollaisen uhriksi, ja vielä se, että narikassa ei ollut ketään. oli mulle aika yllätys, ihan hyvin olisi voinut jättää ne johkin lojumaan.

ps. tollanen ”ihq, kaiki on plur” -meininki. hei haloo, jokaisella kolikolla on kääntöpuolensa ja aina tulee olemaan.*dissaa*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Trixie

Posts: 1,342

#1455 • • Trixie
Joo, no olihan ne bileet... Tosin itse en saanu niistä mitään irti. en sit tiedä oliko seuraavan päivän unityl mitään osuutta asiaan ku nit nyt odotti enemmän ku säteen bileit... Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

P.S. RMB:n Spring oli kyl tosi jees piristys, täys 10 siitä *plur*

--
face your fears and live your dreams

Wille

Posts: 850

#1456 • • Wille
Bileet oli musiikin kannalta loistavat mutta fiilis oli kyllä aika nollissa sen jälkeen ku oli seissy narikka jonossa jonkun aikaan kaatosateessa,vaikka sateellehan ei nyt kukaan voi mitään!!!IJa kun sade kesti koko bileiden ajan niin ihmismäärä sisällä oli mitä oli!!Toisissa unityissähän oli iso katos missä oli paljon pöytiä missä pysty istumaan,nyt ei ollut mitään mihin mennä istumaan jos ei halunnut kastua.Missä oli kyseinen katos nyt????Ja narikasta sen verran vielä sielläkin oli joitain vaatteita jotka kastunu,oli kiva pistää päälle bileitten jälkeen!!!

Mutta kaikesta huolimatta kiitos unityn posselle !!!

Ja HELSINGIN TAXEILLE sen verran et *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

--
Hyvin sä vedät :)

UnityF

Posts: 15,721

#1457 • • UnityF joo just se

fallen angel:
Kivaa oli ja kauhiasti tuttuja + uusiakin tuttuja*sydän* Jeeejeee! Hyvät pippalot vaikka menikin aika pousailuks Marian kanssa. Three thumbs up!!*enkeli*



hihihihih mut oli yyyyber hauskaa bilettää yhessä jälleen kerran.... hmm... seuraavax kyl otetaan sun ketjukaulapanta.... et sattuis omistamaan myös ruoskaa????? *vink*
Avatar
#1458 • • yana Guest

tonppa:
kivaa oli, vaikka bileiden päätyttyä lauttaa joutuikin venailee harmittavan kauan syyskylmässä tuulessa.



syyskylmäsynkkäkostea ilma on oikeassa seurassa tosin aika *nauru*
powder

Posts: 136

#1459 • • powder
Onneksi säästyin sateelta, ei kivalta kuulosta, kun joillekin kävi hieman huonommin. Itsellä oli oikein kivaa, ajoittaisesta tuskailusta ruuhkassa huolimatta. Kiitos tutuille & muillekin*sydän*
Lothar

Posts: 97

#1460 • • Lothar
Säästyin jonottamiselta ja sateelta, koska olimme kaukaa viisaita ja kävimme hakemassa rannekkeet ja viemässä tavarat narikkaan melkein heti, kun pääsimme saarelle. Ensimmäiset Unityt tänä kesänä ja ei kyllä pettäneet! Minäkin innostuin joraileen oikein kunnolla, tiä sitten mistä johtui.. Tilaakin löytyi aivan tarpeeksi. Ainoo miinus tuli takasin lähdöstä, kun ihmiset tunkivat laiturille, niin kastoin lenkkarini kunnolla.

Nin ja terveiset sille tytölle, joka tanssilattialla varasti puolet jäätelöstäni, mutta palautti sen mitä mukavimmalla tavalla... *vink*

[muokattu 11.8.2003 19:40]

--
"Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa."