Pienenä luulin / uskoin että...

430 posts, 22 pages, 132,344 views

Kultakisu

Posts: 145

#421 • • Kultakisu una sambista
...että karkista tulee selluliittiä ja suklaasta läskiä *hihu*
ja sit olin ihan vakuuttunut et rakastelu tarkottaa sitä et mies sanoo naiselle monta kertaa "rakas rakas rakas" *blush* oho sit...
NNN

Posts: 16

#422 • • NNN
Luulin about 4-5-vuotiaaksi asti, että minusta tulee vielä poika. Elin onnellisesti siinä uskossa, että tietyt "tytöt" yksinkertaisesti saavat sen miehisen elimen housuihinsa joskus siinä kymmenen vanhana, toiset taas eivät; yhtä vakuuttunut olin siitä, että minä kuuluin näihin tyttöihin. Olin järkyttynyt, kun kuulin, ettei näin voikaan tapahtua. Mitäköhän Freud mahtaisi tuumata tähän ?

Ala-asteikäisenäkin uskoin, että iässä voi "kasvaa ohi". Muistan todenneeni äidilleni eräästä itseäni vuotta vanhemmasta tytöstä, että "kyllä mä vielä kasvan sitä vanhemmaksi" :) Maailmankuva kyllä pirstaloitui, kun mutsi ilmoitti, ettei se ihan noin mene...
Rocca

Posts: 3,064

#423 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Zenni, 3.5.2007 13:17:
---
KooKie, 3.5.2007 13:16:
Haluaisin vain kiittää siitä, että sun seurassa mä esiinnyn enemmän edukseni! Mun egonnostatus buddy. <3

---


Ilo on mun puolellani. *hihu*



Ei teistä oo mihinkään *igor* :D

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#424 • • Norb Guest
No tää ei tänne kuulu, mut tuli mieleen.. Pienänä mua ärsytti suunnattomasti, kun isosisko ja mutsi puhui "aakkosilla" ne jutut jotka ei ollu mun korville *toktok*
¡ Previous post a few years ago !
ValaX

Posts: 3,891

#425 • • ValaX
..että jumala on olemassa
Takyon

Posts: 2,945

#426 • • Edited Takyon Möwkö

Replying to Pienenä luulin / uskoin että...:

..että jumala on olemassa



Toisille se on olemassa. Kunhan vaan eivät ala sitä mulle tuputtamaan. Tai yleensäkin pitävät sen ihan omana tietonaan. :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Oj

Posts: 1,349

#428 • • Oj Keep it FILTHY
.. lautasen pohjalla olevat muumit hukkuvat ellen syö nopeasti ruokaa *nauru*

+ ajattelin että vanhempieni nuoruudessa kaikki oli mustavalkoista.

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#429 • • Edited Aurinkoneiti
kuussa olisi samanlaista kuin maapallolla....hmm :)
Uskoin myös, että jos oikein katsoisi ilman läpi, niin näkisi henkimaailmaan.
Gabbersparadise

Posts: 372

#430 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM
DJ:t tekevät kaiken musiikin ja äänen livenä, eri nappeja ja juttuja painamalla oikeaan tahtiin. Vähän niinkuin sellaset lasten pianot missä saa taustamelodian :D Mutta silti ne aina oli niin siistejä..muistan kun kattelin musavideoita esim Sash! tai Mauro Picottolta ja aina halusin olla samanlainen!

--
I am lightning, the rain transformed