...että karkista tulee selluliittiä ja suklaasta läskiä
ja sit olin ihan vakuuttunut et rakastelu tarkottaa sitä et mies sanoo naiselle monta kertaa "rakas rakas rakas" oho sit...
Luulin about 4-5-vuotiaaksi asti, että minusta tulee vielä poika. Elin onnellisesti siinä uskossa, että tietyt "tytöt" yksinkertaisesti saavat sen miehisen elimen housuihinsa joskus siinä kymmenen vanhana, toiset taas eivät; yhtä vakuuttunut olin siitä, että minä kuuluin näihin tyttöihin. Olin järkyttynyt, kun kuulin, ettei näin voikaan tapahtua. Mitäköhän Freud mahtaisi tuumata tähän ?
Ala-asteikäisenäkin uskoin, että iässä voi "kasvaa ohi". Muistan todenneeni äidilleni eräästä itseäni vuotta vanhemmasta tytöstä, että "kyllä mä vielä kasvan sitä vanhemmaksi" :) Maailmankuva kyllä pirstaloitui, kun mutsi ilmoitti, ettei se ihan noin mene...
No tää ei tänne kuulu, mut tuli mieleen.. Pienänä mua ärsytti suunnattomasti, kun isosisko ja mutsi puhui "aakkosilla" ne jutut jotka ei ollu mun korville
DJ:t tekevät kaiken musiikin ja äänen livenä, eri nappeja ja juttuja painamalla oikeaan tahtiin. Vähän niinkuin sellaset lasten pianot missä saa taustamelodian :D Mutta silti ne aina oli niin siistejä..muistan kun kattelin musavideoita esim Sash! tai Mauro Picottolta ja aina halusin olla samanlainen!