Pienenä luulin / uskoin että...

430 posts, 22 pages, 136,007 views

#341 • • Säty Guest
Että Venäjä hyökkää Suomeen.*tirsk*
domi

#342 • • domi Työn sankari.

RiD, 19.9.2006 04:40:
Lähetin pienenä kirjeen venäjän presidentti gorbatsoville ja pyysin häntä syntymäpäiväjuhlilleni (olin jostain syystä kyseisen herran suuri fani, en tiedä miksi, sanoin häntä "karva tsoniksi").
Luulin että gorbatsov ois oikeesti tullut, mutta ei :(

Mäpä pyysin presidentti Koivistolta lupaa ajaa mopolla viisvuotiaana. Valitettavasti tähän pyyntöön ei suostuttu :(
tiutui

#343 • • tiutui
Mun faija oli raksal duunis, ja se selitti mulle ku olin pieni että raksa-ukot saa dokaa duunissa, ketkään muut ei saa. *nauru* mä luulin silleen tosi pitkään. (kun ne aina istu lähipubissa safkikset ja kaikki) *toktok* *nauru*

Ja sitten mulle uskoteltiin että nenä kasvaa oikeesti jos valehtelee, ja aina kun yritin huijata niin otin mun nenästä kiinni. *nauru* reilua. enkä varmaankaan jääny koskaan kusettamisesta kiinni.. *hihu*

--
Psy VS. HC -Toimii!!!!

Fyrisch

#344 • • Fyrisch

tiutui, 4.11.2006 10:10:
Ja sitten mulle uskoteltiin että nenä kasvaa oikeesti jos valehtelee, ja aina kun yritin huijata niin otin mun nenästä kiinni. *nauru* reilua. enkä varmaankaan jääny koskaan kusettamisesta kiinni.. *hihu*

Mun nenä kasvo oikeestikki koska valehtelin nuorempana :(

Ei pinoccion tarina oo mistään hatusta vedetty.
inneah

#345 • • inneah ...Trust no one...
Nää on varmaan kaik jo ollu mut...

- savupiipuista tuli pilviä
- miehet käy intin ja naiset synnyttää ni sit ollaan sujut, et niin se kuuluu mennä.
- Tryffeli siat ettii niit suklaa tryffeleitä sielt maasta (en tienny et tryffelit on myös sieniä)

*tirsk*

--
nahkalakanat

Vi-ci

#346 • • Vi-ci
Vauvat tulee pilleristä*justjoo*
isfnbojbbssn

#347 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

ianna ei anna!, 2.11.2005 12:57:
Luulin että ponista tulee isona hevonen.

öh... pitikin tossa hetki tyhmänä miettiä, että
"eikö poneista sit tule isona hevosia?" kunnes
tajusin, että varsoista tulee isona hevosia! :D

mut onko ponit sit niinku eri hevoslaji? *ding*

--
dasinoaisnvs

Displacer

#348 • • Displacer

Mun faija oli raksal duunis, ja se selitti mulle ku olin pieni että raksa-ukot saa dokaa duunissa, ketkään muut ei saa. *nauru* mä luulin silleen tosi pitkään. (kun ne aina istu lähipubissa safkikset ja kaikki) *toktok* *nauru*

huijausta. kyllä muutkin saa eikä pelkästään raksa-ukot *hih*
larzizi

#349 • • larzizi

kimmø, 15.11.2006 08:51:

Eihän niitä voi edes hevoslajiksi laskea? Siis nehän on ihan eri asia kuin hevoset, vaikka niitä muistuttaakin. Vähän niin kuin hevoset ja aasit *justjoo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

isfnbojbbssn

#350 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

larzizi, 15.11.2006 11:19:
---

---

Eihän niitä voi edes hevoslajiksi laskea? Siis nehän on ihan eri asia kuin hevoset, vaikka niitä muistuttaakin. Vähän niin kuin hevoset ja aasit *justjoo*

aa, ok!
olin oikeesti jotenki sellasessa harhakuvitelmassa,
että ponit on jonkinsortin hevosia :D

--
dasinoaisnvs

plink

#351 • • plink team paska

hahah, miksköhän jenggillä on ennakkoluuloja rakennusalaa kohtaan, jos jo lapsesta pitäen tollasta opetetaan ;D

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Laura

#352 • • Laura pikkulaura/kanimummo/jänislaura
Että kun täytän 18 ni oon niin aikuinen ja on jo perhe ja kaikkee....-toisin tais juu käydä. *hih*
soturi

#353 • • soturi hypnotoad

roberto, 21.9.2006 01:09:
Jos syö paljon omenoita ni niist siemenistä kasvaa omenapuu mahaan *nauru*

Sama...

Ja sit luulin et sängyn alla asuu hattivatteja. Mut vaan öisin. Ja sillon sinne ei uskaltanu enää kattoo. Ja vaik oli kuin kuuma peiton alla ni jalkaa ei voinu roikottaa sängyn reunan yli, vaik siel ois viileempi, ku sit hattivatit antaa sähkärin.*justjoo*

Ku olin pieni ni äiti söi vaik mitä pastilleja ja salmiakkia yms äms mitä oli rasioissa. Ja estääkseen etten mee ronkkii niitä ni se sano et ne on lääkkeitä.*dissaa* No sama levis sit kaikkiin muihinki karkkeihin - eli ne oli lääkkeitä. Söin karkkia ekan kerran vissiin kolmen vanhana.*whaat*

--
ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!

sapeli

#354 • • sapeli jokukukamikä?
Tänään tuli vasta mieleen: mulla on aina ollu tollanen peitto missä toinen puoli on vaaleansininen ja toinen vaaleanpunainen. Nassikkana luulin että jos pitää sen sinisen puolen esillä ni sit se viilentää se peitto, ja jos pitää punaisen puolen esillä ni sit se lämmittää. *tirsk*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

#355 • • -Loyal- Guest
Perunat kasvaa puussa
marme

#356 • • marme
Päiväkodissa piti lausua ruokarukous, vaik ei kuulunutkaan kirkkoon. Mun ruokarukoukseni oli tällanen: "Siunaa Jeesus ruokamme, AHVEN!" Sana "aamen" ei ollut mistään yhteydestä tuttu, ja tietty ahvenhan liittyi vahvasti ruokaan.

Sanoin mikroaaltouunia mikroautouuniksi.

Luulin, että härkä on eläinrotu.
MissEnergy

#357 • • MissEnergy Neulatyyny
Mitaha kaikkia uskomuksia niita oli, ainakin toi siemen juttu et puu kasvaa mahasta ja sit et ku oon vanha ni sit on taas niinku ennenvanhaan eli lypsetaa lehmia ja jne ja sit et pilvien paalla voi hyppia ja ob tamppoonit oli saippuaa ja jos purkan nielee se kasaantuu palloks tonne jonnekkin ja sit tukehtuu... ja jos opettelen ruotsalaiset aakkoset voin lukee kalle ankkaa, toisin kavi ja ihmettelin kovasti et mitennii en osannu lukee tai siis ymmartany ruottalaista akkarii.naapurissa asu noita. ja kans toi et 20 vuotiaat on jo iha sika vanhoja!!! ei muistu muita mielee ny...

--
Täysillä vaan!!

tir

#358 • • tir

---

---

öö. hevosen ja aasin risteytys on muuli tai muuliaasi, eli hybridi joka ei voi tuottaa jälkeläisiä. hevonen ja aasi ovat kaksi eri lajia.
kun taas hevonen ja poni ovat vain eri rotuja (esim. suomenhevonen, shetlanninponi jne), ja voivat hyvinkin saada lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä. Erona on se, että hevosiksi luokitellaan kaikki yli 148cm korkeat, sitä pienemmät ovat poneja.

eli samaa tavaraa ovat.
aivastus

#359 • • aivastus Ärsyttävä

tir, 19.12.2006 02:33:
---
---

---

---

öö. hevosen ja aasin risteytys on muuli tai muuliaasi, eli hybridi joka ei voi tuottaa jälkeläisiä. hevonen ja aasi ovat kaksi eri lajia.
kun taas hevonen ja poni ovat vain eri rotuja (esim. suomenhevonen, shetlanninponi jne), ja voivat hyvinkin saada lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä. Erona on se, että hevosiksi luokitellaan kaikki yli 148cm korkeat, sitä pienemmät ovat poneja.

eli samaa tavaraa ovat.

Eli noi ihan virallisesti suomenpienhevosiksi laskettavat on sit tuon päättelyn mukaan poneja? Vaikka taitavat Hippoksenkin rekisterissä olla hevosia. Eikä tarvitse edes olla pienhevonen, että laskettais poniksi...
IMHO tuo riippuu pitkälti siitä rodusta/roduista, mutta yleisesti ottaen ei pelkän säkäkorkeuden avulla voi tehdä tuota määrittelyä.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

katrihana

#360 • • katrihana
Pienenä tiesin vaikka jos jotakin. Nykyisin, kiloja raskaampana ja vuosia vanhempana en luule enkä usko oikein mitään.

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.