Pienenä luulin / uskoin että...

430 posts, 22 pages, 135,871 views

domi

#301 • • domi Työn sankari.

mariq, 4.8.2006 15:14:
---
Sphyxia, 1.8.2006 16:09:
---
Burncycle, 13.7.2006 15:20:
Ja lehmät on tyttöjä ja hevoset on poikia.
---
Ööh, ehkä ymmärsin väärin, mutta ovathan lehmät aina naaraksia (ja uroksen nimi härkä).

---

No mut mikäs sen eläinlajin nimi sit on? *ding* Voiko olla olemassa laji, jonka uroksille ja naaraille ei ole olemassa "yhteisä nimittäjää"??

Sanakirjan kanssa asiasta keskustelin, se antoi sanalle cow lehmän lisäksi merkityksen naaras, ja sana bull merkitsee siis paitsi härkää/sonnia, myös urosta *täh*

Nauta?
nomic

#302 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
...että maailma olisi kiva paikka.
mariq

#303 • • mariq

domi, 4.8.2006 15:16:
---
No mut mikäs sen eläinlajin nimi sit on? *ding*
---
Nauta?

*lmao* @ myself
Tuli aikasta hyvä katko kyl *nauru* Kiitos domi

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Sphyxia

#304 • • Sphyxia Maracujá!

domi, 4.8.2006 15:16:
---
---
Sphyxia, 1.8.2006 16:09:
---
Burncycle, 13.7.2006 15:20:
Ja lehmät on tyttöjä ja hevoset on poikia.
---
Ööh, ehkä ymmärsin väärin, mutta ovathan lehmät aina naaraksia (ja uroksen nimi härkä).

---

No mut mikäs sen eläinlajin nimi sit on? *ding* Voiko olla olemassa laji, jonka uroksille ja naaraille ei ole olemassa "yhteisä nimittäjää"??

Sanakirjan kanssa asiasta keskustelin, se antoi sanalle cow lehmän lisäksi merkityksen naaras, ja sana bull merkitsee siis paitsi härkää/sonnia, myös urosta *täh*

---

Nauta?

Nauta joo.
extramppa

#305 • • extramppa hengailija

kanuuna, 13.7.2006 15:53:

- että kärpästen, hämähäkkien tai muiden hyönteisten munat voivat joutua silmiin, korviin, kynsien alle tai suun kautta nieltynä mahaan niin että ihmisessä rupeaa kasvamaan pieniä valkoisia toukkia

Kuvittelen vähän tälleen edelleen. Paitsi että ötökät tekee mun elimistöön pesän ja syntyy poskiontelosta.

En vain tykkää ötököistä...*sars*
dawn

#306 • • dawn guilty by association

enkeliina, 13.7.2006 15:03:
---
Takyon, 27.6.2006 23:33:
---
juiceQ, 27.6.2006 23:26:
...että kun esim. kaksi henkilöä puhuu vaikka englantia toisilleen niin he kuitenkin päässään kuulevat kaiken puheen suomeksi, ja tämän pystyi soveltamaan kaikkii kieliin *nauru*

---

Sama :D

---

Täällä kans samanlainen harhaluuloinen lapsi _o/ *hih*

Ilmeisesti aika yleinen harhaluulo, itsekin ajattelin näin joskus ;>

Sit pienenä luulin kans, että..
- corn flakesit on lytistettyjä juustonaksuja
- pikkuserkku tarkoittaa serkun (kooltaan ja iältään) pienempää sisarusta
- kaupasta ostettava maito tulee kirjaimellisesti suoraan lehmistä
- elämä on helppoa *nyyh*

--
pleasure. happiness. success.

MADDS

#307 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB
..Että sillon ku piti päästä tutista eroon, ni se piti viiä parvekkeelle koska äiti-linnut vei ne sitte vauva-linnuille *hihu* Tarviihan ne vauva-linnutki tutin!! eiks nii??!

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

MADDS

#308 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB
Joo ja semmosta iskä opetti että kun roskia heittää/tiputtaa kaivoon ni ne muuttuu siel timanteiks*nauru* ihme ettei mua oo koskaa tarvinnu onkii mistää ylös :)

Ja uskoin vakaasti että jos pääsiäisyönä kello 12 rakens luudan ni sillä pysty lentää *nauru*

--

suckmydeck

Porsas04

#309 • • Porsas04 Team Sika

Jäckk, 15.9.2006 16:11:
..Että sillon ku piti päästä tutista eroon, ni se piti viiä parvekkeelle koska äiti-linnut vei ne sitte vauva-linnuille *hihu* Tarviihan ne vauva-linnutki tutin!! eiks nii??!

ja siis mä menin tohon ihan samaan.. oon vieläkin katkera et oikeesti olin antanu tuttini siinä uskossa pois että korkeasaaren sorsavauvat tarvii sitä enemmän ku minä... *uuh*

--
Team *possu*

JetZe

#310 • • JetZe
noh,itse luulin että jos syön esim. appelsiinin siemeniä,tai minkä tahansa muun,niin sisälläni kasvaa sitten sen hedelmän puu ja oksat tulee korvista ulos,ja hedelmät roikkuvat niissä. näin asiasta painajaisiakin :D

lisäksi luulin että verestä tulee lohikäärme :o siksi vältin katsomasta haavoja *toktok*
kilobitti

#311 • • kilobitti 1-2-3 techno
Uskoin joulupukkiin ainakin vielä koulun ekalla.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

MADDS

#312 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB

Porsas04, 18.9.2006 22:41:
---

---

ja siis mä menin tohon ihan samaan.. oon vieläkin katkera et oikeesti olin antanu tuttini siinä uskossa pois että korkeasaaren sorsavauvat tarvii sitä enemmän ku minä... *uuh*

.. sit ihanku ihmeen kaupalla ne äiti-linnut oli hakenu sen tutin parvekkeelta, tietenki jonku kauppareissun aikana. Kunnon huijaus!! *grr*
*nauru*

--

suckmydeck

MADDS

#313 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB

Porsas04, 18.9.2006 22:41:
---

---

.. sit ihanku ihmeen kaupalla ne äiti-linnut oli hakenu sen tutin parvekkeelta, tietenki jonku kauppareissun aikana. Kunnon huijaus!! *grr*
*nauru*

--

suckmydeck

RiD

#314 • • RiD Nukemi
Lähetin pienenä kirjeen venäjän presidentti gorbatsoville ja pyysin häntä syntymäpäiväjuhlilleni (olin jostain syystä kyseisen herran suuri fani, en tiedä miksi, sanoin häntä "karva tsoniksi").
Luulin että gorbatsov ois oikeesti tullut, mutta ei :(

--
*super* *possu*

luode

#315 • • luode

diorite, 24.10.2005 23:49:
Toiselta forumilta lainattu aihe mutta siellä tuli niin hauskoja juttuja että piti se tännekin kopsia:

...maailma on ollut mustavalkoinen (johtuiskohan mustavalkosista leffoista??)

...autot kulkee niin lujaa kun niitten mittareissa on numeroita

Mitähän vielä...hmm *miettii*

miekin! haaah.

uskoin myös, että miun mahassa asuu hiiriyhdyskunta ja ne rakentaa sinne kaikesta syömästäni kaupunkia. *pepsodent* joomoi.
roberto

#316 • • roberto
Jos syö paljon omenoita ni niist siemenistä kasvaa omenapuu mahaan *nauru*
#317 • • Edited niomic Guest

extramppa, 4.8.2006 17:26:
---
kanuuna, 13.7.2006 15:53:

- että kärpästen, hämähäkkien tai muiden hyönteisten munat voivat joutua silmiin, korviin, kynsien alle tai suun kautta nieltynä mahaan niin että ihmisessä rupeaa kasvamaan pieniä valkoisia toukkia

---

Kuvittelen vähän tälleen edelleen. Paitsi että ötökät tekee mun elimistöön pesän ja syntyy poskiontelosta.

En vain tykkää ötököistä...*sars*

En nyt haluaisi hirveästi lisää pelotella, mut tuo uskomus on ainakin osittain ihan tottakin, varsinkin korvien osalta. Varsinkin erinäiset loistoukat viihtyvät kyllä vähän vaikka missä, esim silmämunan vieressä :D Eipä nämä nyt Suomessa tai muutenkaan pohjoisessa ole oikeastaan mitenkään todennäköisiä, mutta tuolla vähän sairaammissa maissa esiintyy kyl vaikka mitä ilkimystä >;)

Edit: kaipa tähän pitäis muokata et aika harvathan näistä erikseen tähtäävät muualle kuin ruoansulatukseen tai hetkeksi kehittymään ihon alle. Käsittääkseni suurin osa erikoisemmista paikoista löytyneitä munimisia ja toukkien elinpaikkoja ovat ennemminkin paskaa tsägää, varmaan myös itse ötökänkin kannalta.
Silkki

#318 • • Silkki - feeling so distant -

Jocular, 25.10.2005 20:32:
---
Daverian, 25.10.2005 15:54:
Että ne valkoist rehu paalit pellolla on dinosaurusten munia.
En sitten muita juttuja enää muistakaan.

---

Kyllä. Ne on dinosaurusten munia. Vieläki aina tosinaan ku ajan jonku pellon ohi mis on näitä munia ni hihkasen tyytyväisenä "dinon munia" *hihu* Niit on eri värisiäki. Mintun vihreitä ja valkosia. Ne vihreet on kivempia *vink*

Ne on traktorin munia :) Joka kevät niistä kuoriutuu traktoreita pelloille ja syksyl niit tulee lisää.. mut mihin ne vanhat traktorit aina menee? *ding*
WiljamiDzay

#319 • • WiljamiDzay Nyypiö
Kersana ajattelin, että autolla saa ajaa ylinopeutta, jos on esim karkaamassa pankkiryöstöstä... *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Juggis

#320 • • Juggis helsinki project ( what a fuck??)
mulla olisi 25 vuotiaana tosi hyvä duuni ja iso kämppä ja että valaita ei enää salakalastettaisi.. Onneksi on vielä puoltoistavuotta aikaa.