Pienenä luulin / uskoin että...

430 posts, 22 pages, 136,027 views

iam

#141 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Olin ihan autohullu. Kun esim näin miten lehmiä lypsettiin, niin olin varma että niihin laitettiin bensaa. Samoin ruuasta nouseva höyry oli pakokaasua jne :)
Gleba

#142 • • Gleba
luulin, että kun on täysikäinen on oikeestikin aikuinen ja tajuaa jotain. (toisin kävi) joskus ihan beibsinä luulin sen kummempia miettimättä, että kun vauvat kerta on mahassa niin ne varmaan syntyy suun kautta *dissaa*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Mushi Mushi

#143 • • Mushi Mushi Pipipää...
Pasila ja Helsinki on kaksi eri kaupunkia. Myös luulin että Sörnäin, Hakaníemi ym. on "peräkkäin" niinkuin metron pysäkki kylteis.
#144 • • tanja Guest

-Santtu-, 3.11.2005 13:39:

ainiin..ja uskon vieläkin et mun pehmolelut on eläviä, tai ainakin niil on jonkinlaiset tunteet *blush*

Mäkin uskon!! En tiedä mistä se tulee, mutmut...esim. mä halaan niitä ennen nukkumaanmenoa ja laitan nukkumaan. Niitä ei saa ikinä heittää lattialle, koska niitä voi sattua.
ludde

#145 • • ludde Anna
ihmettelin aina, miksi pikkukakkosen nukkumatin leuassa oli banaani. Myöhemmin selvisi, että kyseessähän oli vain parta. Hmm.. Tyhmä vai tosi tyhmä lapsi? *ding* *nauru*
kinderi

#146 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Tetraveks, 3.11.2005 16:39:
---
kindertin, 3.11.2005 16:18:

Sanoisin et oli suurempi pelastus ettet kokeillu tota partaterä-jutskaa *pepsodent*

Sinänsä joo..Mut eihän tytöt partaa halua *ding*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

kinderi

#148 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Tetraveks, 5.11.2005 15:03:
---
kindertin, 5.11.2005 14:29:
---

---

Mut pienet tytöt voi olla arvaamattomia *hymy*

Tottatotta.. Täytyy vaan olla tyytyväinen että ei tullu (totakaan) kokeiltua *pepsodent*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Pätkis

#149 • • Pätkis Pikkis

tanja, 3.11.2005 19:56:
---
-Santtu-, 3.11.2005 13:39:

ainiin..ja uskon vieläkin et mun pehmolelut on eläviä, tai ainakin niil on jonkinlaiset tunteet *blush*
---

Mäkin uskon!! En tiedä mistä se tulee, mutmut...esim. mä halaan niitä ennen nukkumaanmenoa ja laitan nukkumaan. Niitä ei saa ikinä heittää lattialle, koska niitä voi sattua.

Sit kun jossain leffassa esim. kuvataan onnettomuutta, ja kamera pysähtyy uhrilta tielle lojumaan jääneeseen nalleen... *nyyh* "vähät siitä kakarasta mut korjatkaa se nalle pois kadulta". Pienenä opin, että pehmolelu lohduttaa jos on paha mieli, ja se pätee edelleen.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Aeryn

#150 • • Aeryn
Aika usealla näyttää olleen se uskomus että ennen vanhaan ei ollut värejä vaan ne keksittiin vasta myöhemmin. Näin myös mulla. *hymy* En sit tiiä mistä johtuu. Noita hassuja uskomuksia ei paljoo tule mieleen paitti yksi.

Meillä oli mummolan vessassa siellä ylhäällä semmonen iso metallinen laite jonka sivussa oli tarra joka esitti tiikeriä. Joskus pienenä luulin ihan oikeasti, että se tiikeri voi hypätä sieltä mun niskaan kun menen vessaan. Johtuneen varmaan mun ylivilkkaasta mielikuvitukseta. *nauru*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

perhosnei

#151 • • perhosnei siivellinen
-muurahaisille voi pitää uimakoulua lavuaarissa
-olen enkeli
-olen perhonen
-olen prinsessa
-olen Toni Nieminen
-taikametsä on
-tonttuja on
-kaupantäti on kaupantäti eikä sillä ole muuta elämää
-murretta puhuvat aikuiset eivät ole vielä oppineet puhumaan (anteeksi rasismi) tää aiheutui miehestä joka sanoi "ratio"
-mustalaisnaiset on prinsessoja
-susia on meidän pihalla ja ne haluaa mun verta
-veriletuissa ei ole oikeasti verta
-banaanin ja mansikan kuvilla varustetut kondomipakkaukset sisältävät banaanin ja mansikan siemeniä ja halusin että äiti ostaa niitä
-nenä voi oikeasti vaihtua jos "vaihtaa nenää" jonkun kanssa
-parransiemenet voi tarttua jos isin parta koskettaa mua
-ihmisen sisällä on verta sillai vapaasti eikä missään suonissa
-olkapään kautta voi lähettää rakkaussydämiä pojille ja ne rakastuu muhun (kiitos Iines-Ankan kuvalle)
-olen syntynyt helmikuussa koska helmet on kivoja
-meikkaamisesta tulee ryppyjä ja itkin sitä kun ekan kerran kokeilin ripsiväriä
-muotoilutuotteet tummentaa hiuksia
-pehmoleluilla on tunteet ja niitä ei voi hylätä
-meidän takapihalla on pilviä(jotain eläviä)
-nonparellit on pompparellejä
larna

#152 • • larna
Sateella Jumala käy suihkussa...
Freja

#153 • • Freja Sihteeri
Jos olen liian kauan kylvyssä muutun kalaksi. "Mummoiho" oli kalaksi muuttumisen esiaste, ja silloin piti jo äkkiä nousta pois ammeesta ettei vain ehdi kidukset kasvaa ja silmät pullistua *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sirppu

#154 • • Sirppu
että kokiksessa oli kokaiinia*nauru*
mekaanikko

#155 • • mekaanikko don selecta

Sirppu, 7.11.2005 04:13:
että kokiksessa oli kokaiinia*nauru*

Niihä siinä alunperin olikin, ja alkoholia myös! Kyl ennen osattiin. =D

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

jeesboks

#156 • • jeesboks p u p u

perhosnei, 6.11.2005 23:04:
-parransiemenet voi tarttua jos isin parta koskettaa mua
-meikkaamisesta tulee ryppyjä ja itkin sitä kun ekan kerran kokeilin ripsiväriä
-pehmoleluilla on tunteet ja niitä ei voi hylätä

näin mäkin pienenä luulin

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

T-mu

#157 • • T-mu Läskimooses
ihan pienenä luulin että raskaaksi tullaan ihan randomisti ilman mitään sen kummempaa syytä. ja tähän liittyen että pikkusikon/pikkuveljen voi viedä pois jos se on ärsyttävä.

epäilin myös onko ruotsinkielisillä pääkalloa.

luulin että perämoottori toimii nallemehulla.

jos irvistelee niin naama jää irvistykseen (tässä on pelottelu toiminut).

tässä nyt muutama mitä muistan.
Verano

#158 • • Verano Merituuli

T-mu, 7.11.2005 09:05:
ja tähän liittyen että pikkusikon/pikkuveljen voi viedä pois jos se on ärsyttävä.

:DD

Ois kyllä tainnut tulla roudattua tuo Milla Timbuktuun useampaankin otteeseen *nauru*
Miika

#159 • • Miika
Menin ensimmäistä päivää ruotsinkieliseen leikkikouluun, matkalla kysyin äidiltä huolestuneena "tuleeks musta sitte Åke?"

Uskoin myös että jos kiroilee niin se tyyppi tulee oikeasti kuta on kutsunut.
styge

#160 • • styge
Et maailma oli ennen mustavalkonen, mut sit ku joku meni keksii väritelkkarin, ni kaikki maalattiin.