Pienenä luulin / uskoin että...

430 posts, 22 pages, 135,831 views

johnraver

#101 • • johnraver
asuttiin ennen siilijärvellä 2-kerroksisessa talossa ja alakerras oli yks jääkaappi ja portaat sen vieres... näin kerran kauhu-unen, jossa joku mörkö tai jokin yritti tehdä mulle jotain.... ja unen seurauksena juoksin aina pimeällä portaat ulös ja katsoin jääkaappiin päin, ettei sielä ole kukaan *hihu*

liikaa kauhuelokuvia nuorena *joo* vieläkin joskus pimeällä mielikuvitus alkaa laukkaamaan...
embie

#103 • • Edited embie Shwoopsie poo
Halusin kovasti uskoa, että minusta olisi tullut pieni merenneito Ariel. Mulla oli jopa sellasta Ariel suihkugeeliä ja aina kun pesin sillä, kuvittelin, että mulle olis muodostunut sellanen iso pyrstö jalkojen tilalle *hihu*
Displacer

#104 • • Displacer

embie, 26.10.2005 23:41:
Halusin kovasti uskoa, että minusta olisi tullut pieni merenneito Ariel. Mulla oli jopa sellasta Ariel suihkugeeliä ja aina kun pesin sillä, kuvittelin, että mulle olis muodostunut sellanen iso pyrstö jalkojen tilalle *hihu*

Siinähän oisit sitten pötkötelly kylppärin lattialla ja ihmetelly, kun ei pääse minnekään ku ei ole jalkoja. *tirsk*
embie

#105 • • embie Shwoopsie poo

Displacer, 26.10.2005 23:53:
---
embie, 26.10.2005 23:41:

---

Siinähän oisit sitten pötkötelly kylppärin lattialla ja ihmetelly, kun ei pääse minnekään ku ei ole jalkoja. *tirsk*

Eikä kun olisin uiskennellut uimahallin uima-altaassa ja voinut hengittää veden alla (ja mulla olis ollut ihanat, pitkät, paksut punaiset hiukset) *iloinen*
TakkuApina

#106 • • TakkuApina
Vantaan Energia tekee pilviä Martinlaaksossa ku niist piipuist tulee savua....
noena

#107 • • noena first breath after coma

peikkotyttö, 25.10.2005 21:15:
Joulupukin ohella uskoin vahvasti Röllin olemassaoloon.

*sydän* Rölli *sydän* *tirsk*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Lincra

#108 • • Lincra Se Baarimikotar
Kun olin nähnyt äitini alasti, ihmettelin kovasti, miten hän osasi pyyhkiä vessassa käynnin jälkeen, vaikka olikin niin paljon karvoja edessä. Toivoin myös, ettei minulle koskaan kasvaisi häpykarvoja, koska en uskonut, että ikinä oppisin sitten löytämään oikeaa paikkaa, mistä pitää pyyhkiä.*blush*
hahahahah!! Tää on ihan mainio!! *nauru*

--
Kyllä minä nimiä muistan, mutta en kenen ne on

Lincra

#109 • • Lincra Se Baarimikotar
mä luulin niitä pellolla olevia valkosia paali juttuja dinosauruksen purkaks ja huusin aina äitille et entä jos ne näkee meijät samanlaisina ku ne paalit! en haluu olla purkka! Äiti vaan sano et sit pitää olla nätisti, nin se komentaa dinot pois mun luota. *hih*

--
Kyllä minä nimiä muistan, mutta en kenen ne on

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

#111 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Lincra, 27.10.2005 14:45:
Kun olin nähnyt äitini alasti, ihmettelin kovasti, miten hän osasi pyyhkiä vessassa käynnin jälkeen, vaikka olikin niin paljon karvoja edessä. Toivoin myös, ettei minulle koskaan kasvaisi häpykarvoja, koska en uskonut, että ikinä oppisin sitten löytämään oikeaa paikkaa, mistä pitää pyyhkiä.*blush*
hahahahah!! Tää on ihan mainio!! *nauru*

siis *nauru* okei

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

zaler

#112 • • zaler e h k i s

-Milian-, 26.10.2005 20:30:
Tää ei oikeestaa on mitään luulemista niinku ei toi äskönenkään, mut tyhmäää kuitenki. Joskus 2v teki mieli pizzaa niin päätin sitten piirtää pizzan paperille ja syödä paperia.

hahaha *nauru* vähän hyvä!

--
let´s eat to the beat!

clupipeipe

#113 • • clupipeipe

Tetraveks, 26.10.2005 18:52:
Pienenä luulin et pelle hermanni on paha -> mieletöntä itkua kun se alko töllöst.

Sama juttu! Ja tää vissiin oli aika yleistä...mitä sen shöyn tekijät on ajatelleet?! *ding*
#114 • • Galadhan Guest

clupipeipe, 28.10.2005 14:33:
---
Tetraveks, 26.10.2005 18:52:
Pienenä luulin et pelle hermanni on paha -> mieletöntä itkua kun se alko töllöst.

---

Sama juttu! Ja tää vissiin oli aika yleistä...mitä sen shöyn tekijät on ajatelleet?! *ding*

Ja kolmas samanlainen. Helvetti et pelotti ku se alkuanimaatio lähti pyörimään tai kun Hermanni työnsi aina päänsä kameran lähelle. *uuh*
Tetraveks

#115 • • Tetraveks

Galadhan, 28.10.2005 14:43:

---

Ja kolmas samanlainen. Helvetti et pelotti ku se alkuanimaatio lähti pyörimään tai kun Hermanni työnsi aina päänsä kameran lähelle. *uuh*

Jesh, varsinkin se alkuanimaatio sai *nyyh*
noena

#116 • • noena first breath after coma

Miksan, 27.10.2005 14:49:
Heh, mun pikkubroidi on Rölli, tai Rölliks mä ainaki sitä kutsun*hihu*

Rölli oli niin kingi tyyppi et huhhuh *hih*

--
TwistedLife™ Amusement Park

terrae

#117 • • Edited terrae
- ... kun elokuvissa ammutaan joku, se kuolee oikeasti. Miten siitä muuten ois saatu niin aidon näköinen tapahtuma?
- ... että jos kattoo kieroon, silmät jää niin
- ... jos taivaalla on revontulia ja viheltää, revontulet tippuu niskaan
- ... jos menee liian lähelle vetistä ojaa, näkki tulee ja vie
- ... yläastelaiset on melkein aikuisia ja lukiolaiset ihan aikuisia
- ... että kumi tarkoittaa naisen sukupuolielimiä
- ... että tytöillä kakat ja pissat tulee samasta reiästä. Joten pojilla sama peli. Luulin, että pojilla kakka tulee vehkeen päästä. Mietin pienenä kuinka kamalasti vehje varmaan pullistuu ku kakka kulkee sitä pitkin ulos. Ja miten se kakka mahtuuki niin pienestä reiästä!? *nauru*
anniini

#118 • • Edited anniini a-double n-double i-n-a

anri, 26.10.2005 18:56:
Ei tuu mieleen mitä itse olisi luullut, mutta muistan et mun rakas pikkuveljeni luuli aina et Vaasa on Saksa. Eli ku me mentiin usein kaupungille Laihialta Vaasaan, niin veli luuli et meitit on Saksassa.

eli tällä hetkellä sun broidis asuu entisessä DDR:ssä eli Itä-Saksassa. :D (riippuen siitä, et onko vörkkäri idässä, ei mut vittu niin asun sit mäki :´( )

jos lasketaan, et mä olin pieni vielä teininä, niin mä luulin olevani Ruotsin puolella kun ylitettiin Vaasan rannikolla sijaitseva Raippaluodon silta autolla (ja alkoholillahan ei ollut osuutta asiaan).

edit: selvästikin tää länsirannikolla asuminen sekoittaa päätä aika pahasti. Ruotsi on LIIAN lähellä. :D

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

anri

#119 • • anri team parempi pitäjä

anniini, 1.11.2005 13:14:
---
anri, 26.10.2005 18:56:
Ei tuu mieleen mitä itse olisi luullut, mutta muistan et mun rakas pikkuveljeni luuli aina et Vaasa on Saksa. Eli ku me mentiin usein kaupungille Laihialta Vaasaan, niin veli luuli et meitit on Saksassa.
---
eli tällä hetkellä sun broidis asuu entisessä DDR:ssä eli Itä-Saksassa. :D (riippuen siitä, et onko vörkkäri idässä, ei mut vittu niin asun sit mäki :´( )

jos lasketaan, et mä olin pieni vielä teininä, niin mä luulin olevani Ruotsin puolella kun ylitettiin Vaasan rannikolla sijaitseva Raippaluodon silta autolla (ja alkoholillahan ei ollut osuutta asiaan).

edit: selvästikin tää länsirannikolla asuminen sekoittaa päätä aika pahasti. Ruotsi on LIIAN lähellä. :D

Joo no tosta mä oon ihan samaa mieltä, et länsirannikko tekee kyl tehtävänsä kenen hyvänsä aivokapasiteetille! *nauru*

--
don't go halfway - go all the way

Yoni

#120 • • Yoni Tyhmä Vartija!
...että ihmiset jotka ammutaan elokuvissa halus oikeesti kuolla ja ne ammuttiin oikeesti! Tää tosin ei järkyttänyt mua pätkän vertaa!

Tää uskomus alkoi tosin murentua kun alko näkee samaa porukkaa eri leffoissa... sitkeetä porukkaa!