Entropy presents: Decompression 3.12.2005 @ Helsinki

215 posts, 11 pages, 24,462 views

Avatar
#161 • • sakk303 Guest
hmm, mun mielestä bassoa oli varsin sopivasti. haistakaa vittu jeesustelijat ja menkää kämpillenne kuuntelemaan 3 euron nappikuulokkeilla olavi virtaa 4 promillen kaatokännissä. vittu että joku jaksaa aina avautua vaikka kaverit panee parastaan. mä keskityin hauskanpitoon ja sain sitä mitä tilasin! ainakin melkein.

eli bassoa tai stfu!
Timmo

Posts: 657

#162 • • Timmo
Bassoa oli just sopivasti. Nii ja tosiaan superkiitos vielä siitä että tila oli savuton! *sydän*

--
Elämä On Raato

Quu

Posts: 334

#163 • • Quu Mole RAM!

nuance, 5.12.2005 00:23:
---
Quu, 4.12.2005 23:38:
4) Bilejärjestäjä hankkisi paikalle jonkun oikean mikserin. ;)

Tää juttu kärjistyy vielä enemmän näin isosta pa:sta ja kovaa soitettuna. Korvathan tossa hajoaa.

---


hmm niin. saakohan pk-seudulta jostain vuokrata jotain oikeita dj-miksereitä, tyyliin a&h xone92?



Vuokraamisesta en tiedä, mutta ainahan jollakulla on joku siisti mikseri jonka voi jollain fellaatiolla tai muulla saada lainaksi.

Mut joo bileet rokkas tosi kovaa. Harmi ettei toi paikka ole vakioklubi, oli niin hienoksi laitettu. Musiikki oli hyvää ja paikalla oli IHANIA IHMISIÄ. :D

Kiitos Timpalle ja muille. ENTRO-BIAAAAATCH!
ville

Posts: 3,780

#165 • • ville olen oikeasti ujo

rjv, 4.12.2005 22:21:
---
ville
Tila on akustisesti tietysti aika hirviö, mutta kyllä silti toi PA:n olisi pitänyt saada soimaan tilassa vähän paremmin. Nyt basso peitti alleen kaiken ...

---


Et vaan tajuu, kato bassoo pitää olla ihan vitusti että sitä on tarpeeks *toktok*



Bassoa saa ja pitää olla junkassa vitusti, mutta se ei tarkoita sitä, että basso jyrää alleen about koko taajuuskaistan.

Tuolla oli vitusti bassoa mutta imo aika tukkoset yläpäät. Soundi ei siten ollut tasapainossa vaan parempaan soitiin olisi vaadittu paremmat yläpäät ja ehkä vähän enemmän fiksusti käytettyä equa.

Ei sinällään, bileet oli uskomattoman hyvät ja tolla lipunhinnalla ei voi käydä valittamaan siitä, että mestalla ei ollut hyper-super-duper PA. Mut jos olisin itse saanut valita, niin olisin mielelläni maksanut pari euroa enemmän siitä, että mestoilla olisi ollut snadisti laadukkaampi PA.

Ja eihän toi PA millään tavalla bileitä häirinnyt, uskomattoman hauskaa oli tuollakin äänentoistolla. Mutta se, että joku menee väittämään tota soundia hyväksi, ei vaan voi hyväksyä ;)
dubious

Posts: 158

#166 • • dubious ribidim

sakk303, 5.12.2005 03:20:
hmm, mun mielestä bassoa oli varsin sopivasti. haistakaa vittu jeesustelijat ja menkää kämpillenne kuuntelemaan 3 euron nappikuulokkeilla olavi virtaa 4 promillen kaatokännissä. vittu että joku jaksaa aina avautua vaikka kaverit panee parastaan. mä keskityin hauskanpitoon ja sain sitä mitä tilasin! ainakin melkein.

eli bassoa tai stfu!



Mä en ole mitään muuta kuin 100% samaa mieltä! Turha hifistely on kotiteatteria varten, rakaa soundi roxxorz my boxxorz! *nauru*

Ja ainakin ittelleni tulee aino annos lisää virtaa kun tuntee kun basso pistää sydänonteloita uuteen uskoon ja ravistelee korvista vaikut pihalle!
juGis

Posts: 563

#167 • • juGis
stana, nyt kyllä vituttaa, ettei tullu lähdettyä *hihu*
patient

Posts: 102

#168 • • patient
Täytyypä sanoa, että oli kyllä aivan upeat ja mahtavat bileet! Iso kiitos!
nuance

Posts: 1,963

#169 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Laulellaanpa nyt näin julkisestikin ylistyslaulut kaikille ahkerille entrooppareille, jotka olivat bileitä rakentamassa, pyörittämässä ja purkamassa. Suurensuuret kiitokset myös Harharyhmän pojille, jotka tekivät helvetin hyvää duunia verrattain pienellä budjetilla. Entropyn omat pojat Vertti & Hookah näyttivät dekkien takana mistä kana pissii ja Op:n visut olivat kyllä IMHO helvetin hienot. Kiitos myös 2005 hallitukselle joka uskoi tähän kaheliin ideaan ja antoi täyden tukensa, näytti kannattavan!

Joitain virheitä tehtiin kyllä ja niistä on nyt opittu. Uutta putkeen ja ens kerralla vielä jotain isompaa!
Apo

Posts: 1,574

#170 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

pasik, 4.12.2005 23:28:
Neulojen hyppimistä ihmettelen suuresti.. sivusta ainakin näytti, että teknarien jalkojen alla ei ollut mitään pehmusteita? Itse olen käyttänyt esim. hiirimatosta leikeltyjä palasia teknarin jalkojen alla, eikä ole kertaakaan ollut pomppimisesta ongelmia..



Lavat olivat aikamoisia trampoliineja ja pieni pehmustus ei ois ehkä riittänyt. Ensi kerralla sitten paremmin.
vtech

Posts: 36

#171 • • vtech

Apo, 5.12.2005 12:09:
---
pasik, 4.12.2005 23:28:
Neulojen hyppimistä ihmettelen suuresti.. sivusta ainakin näytti, että teknarien jalkojen alla ei ollut mitään pehmusteita? Itse olen käyttänyt esim. hiirimatosta leikeltyjä palasia teknarin jalkojen alla, eikä ole kertaakaan ollut pomppimisesta ongelmia..

---


Lavat olivat aikamoisia trampoliineja ja pieni pehmustus ei ois ehkä riittänyt. Ensi kerralla sitten paremmin.



Joo, onkelmahan ei ollut dj-pöytä tai bassoresonanssi vaan koko deejii lava heijas ku viking line syysmyrskys. :) Joutu hillitsemään levareiden takana bailaamista.

--vertti

--
VTech / PLBreaks, Kill Inc. (US), Vertigo Digital (AU), Mindocracy (US), Wayside (US)

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#173 • • Aziz Combat Fighter

nuance, 5.12.2005 00:23:
---
Quu, 4.12.2005 23:38:
4) Bilejärjestäjä hankkisi paikalle jonkun oikean mikserin. ;)

Tää juttu kärjistyy vielä enemmän näin isosta pa:sta ja kovaa soitettuna. Korvathan tossa hajoaa.

---


hmm niin. saakohan pk-seudulta jostain vuokrata jotain oikeita dj-miksereitä, tyyliin a&h xone92?



Vinkuhippula.net ainakin vuokraa tollasta, oon sille yhen keikan soittanu ja pakko sanoa että vallan omistajavehjehän toi <3

http://vinkuhippula.net/#DJ-laitteet
zara

Posts: 157

#174 • • zara bassotyttö
Oli hyvät bileet! Oli aika mielenkiintosta huomata että nähtävästi junkallekkin löytyy sitä yleisöä vaikkei muissa kemuissa sitä näekkään. Mistäköhän se johtuu? Onko vaan tää tietty tyyli suosittua ja vaan tietyt dj't saa jengiä liikenteeseen vai eikö junkkapromoottorit vaan osaa kohdistaa mainontaansa oikealle porukalle. No oli mikä oli hienoa että oli noin paljon porukkaa :)
nuance

Posts: 1,963

#176 • • nuance cov ops, combat, sunrise

zara, 5.12.2005 12:50:
Oli hyvät bileet! Oli aika mielenkiintosta huomata että nähtävästi junkallekkin löytyy sitä yleisöä vaikkei muissa kemuissa sitä näekkään. Mistäköhän se johtuu? Onko vaan tää tietty tyyli suosittua ja vaan tietyt dj't saa jengiä liikenteeseen vai eikö junkkapromoottorit vaan osaa kohdistaa mainontaansa oikealle porukalle. No oli mikä oli hienoa että oli noin paljon porukkaa :)



Mä näkisin että tällä meiningillä ei oo junkkabileitä juurikaan suomessa pidetty sitten Stealthin bileiden joskus vuosituhannen vaihteen kieppeillä, Koneiston junkkahuonetta lukuunottamatta. Kyllähän se Koneistossa on aina nähty mitä rivakka bilesoundi saa aikaan yleisössä kun puitteet on kohdallaan. Tää oli varmaan nyt sitä, että kukaan ei olettanutkaan et Entropy näitä bileitä pistäis läjään millään muulla meiningillä ku just full on dii en bii reiv. Niinku.

But then again i might be wrong ja tää on vaan tilastollinen poikkeama.
dubious

Posts: 158

#177 • • dubious ribidim
Mä oon kans kiroillut pari vuotta kun melkein kaikki mitä on "drum&bass" nimellä kehdattu mainostaa on ollut kaikkea muuta paitsi sitä mitä haluais. Nyt oli todellakin soundit kohdallaan. Enemmän tällaista, kiitos! *nauru*
Gleba

Posts: 549

#178 • • Gleba
sisuskaluni taisivat juuri kääntyä takaisin oikein päin.
ihanata *pihkassa* *aplodit*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

genki

Posts: 872

#179 • • genki
waaaa!

oli todella hyvät bileet, kiitos _kaikille_!!!!

itte pidin ainakin tasot nollassa koko ajan, paitti yhdessä kohdassa (yllättäen pendulumia lautasella siinä vaiheessa..) meni vähän yli mutta onneks aki tuli sit vihjaamaan et nyt meni liian kovalle.. pidin myös yläpäitä klo kahden kohalla ja keskiääniä samaten jossain siinä kohdassa vaikka bassot oli nollilla, silleen tuli hyvä soundi eikä basso vallannut alaa liikaa.

joo oli kiva nähdä junkkaporukkaa liikkeellä, onhan sitä jengiä mutkun ei oo proper bileitä niin... ei silleen että freeform esim. huono olis, mä en vaan tykkää rose gardenista ollenkaan mestana (vitun huono soittaa kun basso jyrisee takaseinästä suoraan selkäytimeen resonaationa, se rane on _kamala_ mikseri junkan soittoon ja tanssilattia on lähinnä postimerkki) ja uskon että aika monet jakaa tän fiiliksen mun kanssa.. toinen syy on se että 'vanhemman' polven junkkatyypit alkaa olemaan aika väsynyttä porukkaa näiden hommien suhteen ja hautautuu studioihinsa mieluummin ku reivaa, joten uutta verta tarvitaan ehdottomasti järjestyspuolelle.

eli isot propsit kaikille tuoreille headzeille, homma näyttää ja tuntuu tuoreelta ja potentiaalia on enemmän ku laki sallii!

--
crop circles in the carpet

Amanita

Posts: 93

#180 • • Amanita

zara, 5.12.2005 12:50:
Oli aika mielenkiintosta huomata että nähtävästi junkallekkin löytyy sitä yleisöä vaikkei muissa kemuissa sitä näekkään. Mistäköhän se johtuu?



Lauantaina ei tainnut myöskään hirveesti muita bileitä olla.