eli bassoa tai stfu!
215 posts, 11 pages, 26,783 views
nuance, 5.12.2005 00:23:
---
Quu, 4.12.2005 23:38:
4) Bilejärjestäjä hankkisi paikalle jonkun oikean mikserin. ;)
Tää juttu kärjistyy vielä enemmän näin isosta pa:sta ja kovaa soitettuna. Korvathan tossa hajoaa.
---
hmm niin. saakohan pk-seudulta jostain vuokrata jotain oikeita dj-miksereitä, tyyliin a&h xone92?
rjv, 4.12.2005 22:21:
---
Tila on akustisesti tietysti aika hirviö, mutta kyllä silti toi PA:n olisi pitänyt saada soimaan tilassa vähän paremmin. Nyt basso peitti alleen kaiken ...
---
Et vaan tajuu, kato bassoo pitää olla ihan vitusti että sitä on tarpeeks
sakk303, 5.12.2005 03:20:
hmm, mun mielestä bassoa oli varsin sopivasti. haistakaa vittu jeesustelijat ja menkää kämpillenne kuuntelemaan 3 euron nappikuulokkeilla olavi virtaa 4 promillen kaatokännissä. vittu että joku jaksaa aina avautua vaikka kaverit panee parastaan. mä keskityin hauskanpitoon ja sain sitä mitä tilasin! ainakin melkein.
eli bassoa tai stfu!
pasik, 4.12.2005 23:28:
Neulojen hyppimistä ihmettelen suuresti.. sivusta ainakin näytti, että teknarien jalkojen alla ei ollut mitään pehmusteita? Itse olen käyttänyt esim. hiirimatosta leikeltyjä palasia teknarin jalkojen alla, eikä ole kertaakaan ollut pomppimisesta ongelmia..
Apo, 5.12.2005 12:09:
---
pasik, 4.12.2005 23:28:
Neulojen hyppimistä ihmettelen suuresti.. sivusta ainakin näytti, että teknarien jalkojen alla ei ollut mitään pehmusteita? Itse olen käyttänyt esim. hiirimatosta leikeltyjä palasia teknarin jalkojen alla, eikä ole kertaakaan ollut pomppimisesta ongelmia..
---
Lavat olivat aikamoisia trampoliineja ja pieni pehmustus ei ois ehkä riittänyt. Ensi kerralla sitten paremmin.
nuance, 5.12.2005 12:06:
Joitain virheitä tehtiin kyllä ja niistä on nyt opittu. Uutta putkeen ja ens kerralla vielä jotain isompaa!
nuance, 5.12.2005 00:23:
---
Quu, 4.12.2005 23:38:
4) Bilejärjestäjä hankkisi paikalle jonkun oikean mikserin. ;)
Tää juttu kärjistyy vielä enemmän näin isosta pa:sta ja kovaa soitettuna. Korvathan tossa hajoaa.
---
hmm niin. saakohan pk-seudulta jostain vuokrata jotain oikeita dj-miksereitä, tyyliin a&h xone92?
nuance, 5.12.2005 12:06:
Joitain virheitä tehtiin kyllä ja niistä on nyt opittu. Uutta putkeen ja ens kerralla vielä jotain isompaa!
zara, 5.12.2005 12:50:
Oli hyvät bileet! Oli aika mielenkiintosta huomata että nähtävästi junkallekkin löytyy sitä yleisöä vaikkei muissa kemuissa sitä näekkään. Mistäköhän se johtuu? Onko vaan tää tietty tyyli suosittua ja vaan tietyt dj't saa jengiä liikenteeseen vai eikö junkkapromoottorit vaan osaa kohdistaa mainontaansa oikealle porukalle. No oli mikä oli hienoa että oli noin paljon porukkaa :)
zara, 5.12.2005 12:50:
Oli aika mielenkiintosta huomata että nähtävästi junkallekkin löytyy sitä yleisöä vaikkei muissa kemuissa sitä näekkään. Mistäköhän se johtuu?