Entropy presents: Decompression 3.12.2005 @ Helsinki

215 posts, 11 pages, 26,853 views

Gilgamint.com

#181 • • Gilgamint.com Making questions

zara, 5.12.2005 12:50:
Oli hyvät bileet! Oli aika mielenkiintosta huomata että nähtävästi junkallekkin löytyy sitä yleisöä vaikkei muissa kemuissa sitä näekkään. Mistäköhän se johtuu? Onko vaan tää tietty tyyli suosittua ja vaan tietyt dj't saa jengiä liikenteeseen vai eikö junkkapromoottorit vaan osaa kohdistaa mainontaansa oikealle porukalle. No oli mikä oli hienoa että oli noin paljon porukkaa :)

muistaakseni täällä on vain yksi junkkapromoottori, joka ei mainosta ja päivä on keskellä viikkoa.
zara

#182 • • zara bassotyttö
Jep eli kommentti ei todellakaan ollu dissausta mihinkään suuntaan vaan lähinnä asian pohdiskelua. Mutta se on kyllä totta ettei tollasia reivijunkkabileitä oo ollu pitkään aikaan..
xybo

#183 • • xybo meeple!

genki, 5.12.2005 13:13:
silleen että freeform esim. huono olis, mä en vaan tykkää rose gardenista ollenkaan mestana (vitun huono soittaa kun basso jyrisee takaseinästä suoraan selkäytimeen resonaationa, se rane on _kamala_ mikseri junkan soittoon ja tanssilattia on lähinnä postimerkki) ja uskon että aika monet jakaa tän fiiliksen mun kanssa.. toinen syy on se että 'vanhemman' polven junkkatyypit alkaa o

Kyllä! Rosegarden on kyllä yks paskimmista mestoista kaupungissa bileille. En oikein keksi mitään toimivaa kokomestassa. Paitsi ehkä sunnuntaisin kun paikkalla on yleensä vain vähän porukkaa ja voluumitkin on kohdallaan. Ja junkka tosiaankin vaatii paljon tilaa, että siitä voi tanssimalla nauttia. Jos ei ole tilaa.. ei ole bileitä.

-- xybo
dubious

#184 • • dubious ribidim

genki, 5.12.2005 13:13:
.... joten uutta verta tarvitaan ehdottomasti järjestyspuolelle.

Tuohon viitaten: saa ottaa yhteyttä jos tarvii jotain jeesiä järkkäilyssä! Tekniikkapuolella oon aivan neitsyt, mutta kyllä mä varmaan jaksan tavaraa kantaa ja autokin löytyy *nauru*
Kimbou

#185 • • Kimbou
Pleikka ja mortal combat kruunas kyl bileet :D

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

AlexS

#187 • • AlexS kummasetä
Genkiltä olisi mukava nähdä biisilistaa...jos vain mahdollista*hihu* Uppos ehkä parhaiten!

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

UnityF

#188 • • UnityF joo just se

nuance, 5.12.2005 14:00:

joko rupee junkka uppoomaan? ;)

Mä en ees tiiä kuka vikana soitti.. *hih*
Enkä mä tiiä junkasta yhtää mittää... Mutta se vika tunti oli oikeen hyvää varsinkin vikat puoltuntii. Ja se biisi mikä tuli iiiiihan vikana niin sen biisin nimi jopa kiinostaisi tietää *joo*

Että aika hyvä aivopesu *joo*
genki

#189 • • genki

dubious, 5.12.2005 13:47:
Tuohon viitaten: saa ottaa yhteyttä jos tarvii jotain jeesiä järkkäilyssä! Tekniikkapuolella oon aivan neitsyt, mutta kyllä mä varmaan jaksan tavaraa kantaa ja autokin löytyy *nauru*

asennetta siinä eniten tarvitaan, ja ukolla näyttää olevan se puoli kunnossa joten eiku hommiin vaan! nyt kun vielä löydettäis niitä promoottoreita jotka ottais kokonaisvastuun.. :D

alexS, koitan illalla pykää jotain kokoon, hemmetin kiva kuulla että porukalle maistuu!!!

--
crop circles in the carpet

display23

#190 • • display23
Oli kyllä varsin mainiot kekkerit!

Junkkaväen paljous anto paljon luottamusta sille, että täältä Furyn suunnalta lähetään toteuttaa niitä villejä ulkomaan suunnitelmia pikuhiljaa *vink*

Malttakaa ihmiset vielä hetki.

Entropylle hemmetilliset propsit bileistä!
nuance

#191 • • nuance cov ops, combat, sunrise

genki, 5.12.2005 14:52:
nyt kun vielä löydettäis niitä promoottoreita jotka ottais kokonaisvastuun.. :D

moi.

:)
nuance

#192 • • nuance cov ops, combat, sunrise

UnityF, 5.12.2005 14:51:
Mä en ees tiiä kuka vikana soitti.. *hih*
Enkä mä tiiä junkasta yhtää mittää... Mutta se vika tunti oli oikeen hyvää varsinkin vikat puoltuntii. Ja se biisi mikä tuli iiiiihan vikana niin sen biisin nimi jopa kiinostaisi tietää *joo*

Että aika hyvä aivopesu *joo*

mä soitin vikana, vika biisi oli konflict - messiah (noisia remix)

*ökkö*
genki

#193 • • genki

nuance, 5.12.2005 14:57:

*ökkö*

aaarh!!!! toi biisi on sikailutörkeänkova. kai joku soitti myös The Tide:n? Itse en uskaltanut siinä alussa, ja jouduin tyytymään Concussioniin, mikä sekin oli kyllä aika nappi.

--

genki

#194 • • genki

Galrav, 5.12.2005 14:55:
Oli kyllä varsin mainiot kekkerit!

Junkkaväen paljous anto paljon luottamusta sille, että täältä Furyn suunnalta lähetään toteuttaa niitä villejä ulkomaan suunnitelmia pikuhiljaa *vink*

Malttakaa ihmiset vielä hetki.

Entropylle hemmetilliset propsit bileistä!

joo furyyn kyl kans luotot, hyvät menot oli viimeks kun olin soittamassa ja tulevaisuus näyttää hyvältä!!!

jess tässähän alkaa vanhakin jo nuortumaan pikkuhiljaa.. jos sais vielä pari tuntia lisää vuorokauteen niin... :P

vastaan muuten Janne mailiis ihan just, watch datt space..

--

UnityF

#195 • • UnityF joo just se

*ökkö*

et soittanu.. kun etkö sä menny sanoo et musiikki nyt pois. (ainakin sen ihan vikan biisin kohalla)..*ding* (mä oon ollu kyl niin väsy + seisoin tolpan takana et hyvin mahollista et se olit sinä mut hitto sä soitit sitten hyvää, kerrankin tykkäsin!)
hitto mulla on ollu simmut ristissä.. siis kun valot oli jo tullu päälle ja vähän sen jälkee tuli viel yksi biisi...

sekavaa mä meen keittää aamukahvii.. Mut sanotaan näin tuun ensi kerrallakin teijän aivopestäväksi *joo* Harmi kun ne settien nauhotukset meni vituiksi *grr* oisin halunnu ehkis jopa tän vikan setin itteleni. *joo* *uuh*
nuance

#196 • • nuance cov ops, combat, sunrise

genki, 5.12.2005 15:00:
---

*ökkö*

---

aaarh!!!! toi biisi on sikailutörkeänkova. kai joku soitti myös The Tide:n? Itse en uskaltanut siinä alussa, ja jouduin tyytymään Concussioniin, mikä sekin oli kyllä aika nappi.

joo mä starttasin the tidella ja kertasin concussioninkin ihan varmuuden vuoks, meditationkin tipahti. noisiaa tuli oikeen tykin täydeltä. :D
Protesti

#197 • • Protesti

nuance, 5.12.2005 12:06:
Laulellaanpa nyt näin julkisestikin ylistyslaulut kaikille ahkerille entrooppareille, jotka olivat bileitä rakentamassa, pyörittämässä ja purkamassa. Suurensuuret kiitokset myös Harharyhmän pojille, jotka tekivät helvetin hyvää duunia verrattain pienellä budjetilla. Entropyn omat pojat Vertti & Hookah näyttivät dekkien takana mistä kana pissii ja Op:n visut olivat kyllä IMHO helvetin hienot. Kiitos myös 2005 hallitukselle joka uskoi tähän kaheliin ideaan ja antoi täyden tukensa, näytti kannattavan!

Joitain virheitä tehtiin kyllä ja niistä on nyt opittu. Uutta putkeen ja ens kerralla vielä jotain isompaa!

AAMEN!
UnityF

#200 • • UnityF joo just se

Amanita, 5.12.2005 15:34:

Hookah tais kiivetä soittamaan vielä yhden biisin.

no niin, en oo sit ihan viel menettäny järkeni ja luullu että oon tullu ihan sokeeksi *hih*

mut rokkas.... saa nähä ketä on eka dj joka saa mut viellä tanssimaan junkkaa.. *hih*