Entropy presents: Decompression 3.12.2005 @ Helsinki

215 posts, 11 pages, 26,817 views

tumpsi

#141 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön
Joo, oli kyl ISO BASSO, fiilis katossa, (mitä nyt ekan tunnin Raidenin setistä pidin jotain lakkaöyskääjää hengis), Järjestelyt pelas hyvin.
Toki parannettavaa on aina, mut yritys hyvä kymmenen :)
pasik

#142 • • pasik
Ensin täytyy kyllä avautua äänentoistosta.. ääni särki kokoajan, keskialuetta ei ollut ollenkaan, ja muutenkin basso jyräsi kaiken muun.. olisi ollut kiva kuulla muutakin kun bassoresonointia/särkemistä.

Miten voi olla niin vaikeaa soittaa sillä pioneerilla nollatasolla? Luulisi, että

1) PA:n omistaja vaatisi että tasot on kunnossa
2) Bilejärjestäjä vaatisi soittajilta että tasot on kunnossa
3) DJ/artistit tajuaisi itse että soitetaan niin että kuulostaa hyvälle

Mutta ei..
Ja sama toistuu kerta toisensa jälkeen :(

Noh, se siitä avautumisesta. On minulla hyvääkin sanottavaa :)

Bileissä oli hyvä/rento meininki, ja tanssittua tuli. Nuance soitti omasta mielestäni parasta matskua, ja hänen setin aikana äänentoistosta jopa kuulikin itse biisejä kun oli jo sen verran vähemmän jengiä paikalla.. pisteet ug-bileiden järkkäämisestä. Homma toimi mielestäni äänentoistoa lukuunottamatta hyvin.

Visuaalit oli välillä kivasti biittiin synkattuja, mutta seassa oli liikaa random-rgb-värioksennusta joka ei näytä missään mielessä hyvälle.
nuance

#143 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Allekirjoittanut kyllä piti aika tiukasti Pioneerin nollatasoista kiinni. Lavan heiluminen ja neulojen pomppiminen rajoitti aikalailla mun tyypillistä pogoilua ja sekoilua dekkien takana joka on mulla aika tärkeä juttu fiilikseen pääsemisen kannalta.
-P

#144 • • Edited -P
slammin' & fabulous! ruleskut bileet, ei siinä! genksta rokkas, vertti ja hookah rokkas, raiden iski salamoita, resound rokkas ja timo oli ghey <3

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

-Joonas-

#145 • • -Joonas-
Oli kyl itelleni ainakin bileitten bileet!!! Välil tuntu vaan rytmihäiriö olevan melko lähellä ku BASSO murisi matalalta, mut eipä tuo menoa haitannu. B-vitamiinitasokin pysy sopivan korkealla batteryn avulla *senkin*
UnityF

#146 • • UnityF joo just se
erityis plussana se että oli pientä purtavaa ostettavissa ja korvatulppia niille jotka tahtoi. Harvoin näkee tälläistä hyvää palvelua. *hymy*

#147 • • ville olen oikeasti ujo
Oli kyllä taakia shittiä ja jengi aika fiiliksellä. Juotava oli halpaa, stongbowtakin löytyi ja se oli vielä kylmää. Ei siis valitettavaa näistä :)

Mutta pari miinustakin oli kaiken hyvän keskellä. Kutsuja oli taidettu jakaa tilaan nähden ehkä himpun verran liikaa ... tottakai aina voi vedota siihen että "mehän sanottiin että tulkaa aikasin", mutta siltikin väittäisin et jos mesta täytyy noin aikasin ja stara alottaa 2.30 niin kutsujen jakamisessa jotain olisi voinut tehdä toisin. Mut toisaalta siinä mielessä ymmärrettävää, että tappiota varmasti yritettiin välttää kaikin keinoin

Tila on akustisesti tietysti aika hirviö, mutta kyllä silti toi PA:n olisi pitänyt saada soimaan tilassa vähän paremmin. Nyt basso peitti alleen kaiken ...

Vähän voi tietysti antaa anteeksi siitä, että kysessä on vapaaehtoisjärjestö, mutta siltikin siinä narikassa olisi ehkä ollut snadisti parannettavaa sekä vaatteiden täyttämisen että niiden antamisen suhteen.

Mut täytyy kyllä sanoa, että taaki meno ja junkka toimi. Seuraavia bileitä odotellessa :)
peepe

#148 • • peepe
Joo junkkahan se *sydän* Niin ja kiitti toasteista, kemuissa jaksaa niin paljon paremmin kun on pikkupurtavaa tarjolla :)
Timmo

#149 • • Timmo
Oli kyl ihan hullun hyvät bileet!! Junkkaa junkkaa ja junkkaa! Olis tosin joku deejiistä voinu soitella johonki välii vähän wanhaa amen-tykitystä, ni ois tullut vähän vaihtelua. Vtech ja hookah alussa laittokin oikeen mukavaa soundia.
Tulipahan kuitenki tanssittua ihan kunnolla.

Erikoisplussat:

-Vesikanisterit
-Paikka
-Hinnat
-Genkin rewind Iron Tunesta.

--
Elämä On Raato

nuance

#150 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Timmo, 4.12.2005 21:12:
Olis tosin joku deejiistä voinu soitella johonki välii vähän wanhaa amen-tykitystä, ni ois tullut vähän vaihtelua.

Raiden lopetti setin johonki Panacean raitaan vuodelta '96, siinä kyllä amenit lauloi :D
A-E

#151 • • Edited A-E Detroit Techno Militia
scanners1_001.jpg

Massive respect bileiden järkkäreille ja dj:lle. Raiden oli ihan päällikkö ja kaikken sen Analta saadun hypettämisen arvoinen. Tätä ehdottomasti lisää. Ei ole oikeasti maistunut raskas junkka soundi sitten 97 ja Ed Rushin tech-step aikojen noi saatanan hyvältä.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

rjv

#153 • • rjv neuron tuoppi kiitos

Tila on akustisesti tietysti aika hirviö, mutta kyllä silti toi PA:n olisi pitänyt saada soimaan tilassa vähän paremmin. Nyt basso peitti alleen kaiken ...

Et vaan tajuu, kato bassoo pitää olla ihan vitusti että sitä on tarpeeks *toktok*
Nauskiss

#154 • • Nauskiss

rjv, 4.12.2005 22:21:

bassoo pitää olla ihan vitusti että sitä on tarpeeks

Joo, oli kyl hauskaa pelätä sydänkohtausta, ku basso runnoi elimistöä.

Siis, OIKEESTI oli kerrankin piristävän paljon bassoa! *hih*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

anthocyan

#155 • • anthocyan Kohti valoa...
Kiitos oli todella kivaa! *sydän*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Protesti

#156 • • Protesti
Oli kyllä mukavaa kaikessa loistokkuudessa! Chlillipuolella oli mukava käydä lepuuttaas vähän korvia ja savuton sisätila vähentää kyllä krapulaa, eli voi juoda enemmän!
pasik

#157 • • pasik

nuance, 4.12.2005 18:20:
Allekirjoittanut kyllä piti aika tiukasti Pioneerin nollatasoista kiinni. Lavan heiluminen ja neulojen pomppiminen rajoitti aikalailla mun tyypillistä pogoilua ja sekoilua dekkien takana joka on mulla aika tärkeä juttu fiilikseen pääsemisen kannalta.

Hyvä, siitä se sitten johtuikin että sinun setin aikana biiseistä otti selvää :)

Neulojen hyppimistä ihmettelen suuresti.. sivusta ainakin näytti, että teknarien jalkojen alla ei ollut mitään pehmusteita? Itse olen käyttänyt esim. hiirimatosta leikeltyjä palasia teknarin jalkojen alla, eikä ole kertaakaan ollut pomppimisesta ongelmia..
Quu

#158 • • Quu Mole RAM!

pasik, 4.12.2005 17:43:
Miten voi olla niin vaikeaa soittaa sillä pioneerilla nollatasolla? Luulisi, että

1) PA:n omistaja vaatisi että tasot on kunnossa
2) Bilejärjestäjä vaatisi soittajilta että tasot on kunnossa
3) DJ/artistit tajuaisi itse että soitetaan niin että kuulostaa hyvälle

4) Bilejärjestäjä hankkisi paikalle jonkun oikean mikserin. ;)

Tää juttu kärjistyy vielä enemmän näin isosta pa:sta ja kovaa soitettuna. Korvathan tossa hajoaa.
Esa

#159 • • Esa
Good evening class of 1999

I have one piece of advice for you

L I S Ä Ä

B A S S O A
nuance

#160 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Quu, 4.12.2005 23:38:
4) Bilejärjestäjä hankkisi paikalle jonkun oikean mikserin. ;)

Tää juttu kärjistyy vielä enemmän näin isosta pa:sta ja kovaa soitettuna. Korvathan tossa hajoaa.

hmm niin. saakohan pk-seudulta jostain vuokrata jotain oikeita dj-miksereitä, tyyliin a&h xone92?