Sensation White & Black 2006 Amsterdam

69 posts, 4 pages, 40,538 views

Avatar
#41 • • x Guest

Jocular, 21.2.2006 14:37:
Jees eli toiseen topicciin viitaten.. Kattelin vähän uudestaan noita hintoja.. 200e per nassu lennot ja hostellit 25-55e/yö. Ei tuu niin kalliiks ku opettelee kattomaan *nauru*



blue onil 90 euroa menopaluu veroineen kaikkineen =)
Avatar
#42 • • Peppi Guest

DjBeliar, 21.2.2006 10:51:
---
HoLy TRiNiTy, 6.10.2005 19:54:
LÄHTISITTEKÖ BILEMATKALLE JOS MATKAT JA MAJOITUS HOITUISI 550e???

---

Siis [ruma sana]!!! Vanhalla miehellä pitkät piuhat ja vähän virtaa, mutta nythän mä hokasin, että 550eurolla viikoks Damiin, matkat ja liput molempiin Sensationeihin!!! Kristus! Mä oon niin messissä, jos tohon hintaan matkan saat järjestyyn! Mä myyn vaikka toisen peniks... tai noh, jonkun elimeni, jotta vaan rahat kasaan saan!

Miettikää nyt muutkin! Viikon loma keskieuroopassa ei juurikaan tota halvemmalla järjesty ja kun pääsee vielä mahtaviin bileisiinkin... *joo*



Ontuuko mun sisälukutaito vai eikös tossa puhuta vain matkoista ja majoituksesta - bileliput ei siis kuulu hintaan.

Sensation White kiinnostaa itseä aika lailla. Amsterdam on muutenkin sen verran kiva kaupunki, että mielellään siellä piipahtais uudemman kerran.
..no such user..

Posts: 1,106

#43 • • ..no such user..
mjoo,

[topikkia sen kummemmin lukematta:]

Jos tohon ei kuulu esim. päivittäisii safkoi tai muuta ekstraa niin sillon kuulostaa kyllä vähän nihkeelle hinnalle. En lähtis tohon hintaan, vaikka hiton hyvät bileet on kyseessä ni tulis varmaan käytettyä jotain muita järjestelyitä matkustamiseen.

About 350-450e kuulostais (näin puntaroivan asiakkaan näkökulmasta) todella paljon miellyttävämmälle hinnalle.

Jos liput Whiteen ja Blackiin kuuluis hintaan, niin toi 550e tai jopa 600-650e ois aivan kohdallaan.
Beliar

Posts: 1,361

#44 • • Beliar

Peppi, 27.2.2006 12:44:
Ontuuko mun sisälukutaito vai eikös tossa puhuta vain matkoista ja majoituksesta - bileliput ei siis kuulu hintaan.



Oho! Olimpas minä huolimaton! Kyllähän toi siinä tapauksessa on aikas kallis...

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

HoLy TRiNiTy

Posts: 36

#45 • • HoLy TRiNiTy

******, 27.2.2006 12:03:
---
Jocular, 21.2.2006 14:37:
Jees eli toiseen topicciin viitaten.. Kattelin vähän uudestaan noita hintoja.. 200e per nassu lennot ja hostellit 25-55e/yö. Ei tuu niin kalliiks ku opettelee kattomaan *nauru*

---


blue onil 90 euroa menopaluu veroineen kaikkineen =)



Jep, Blue onella kun ei voi ryhmä matkustaa...
halpalento yhtiöillä tulee halvemmaksi mennä yksin tai pienellä porukalla.

Ihan ilmaiseksi en tuota ajatellutkaan järkätä.
Mistah Marinol

Posts: 750

#46 • • Mistah Marinol Yleinen kusipää
Miten Blue Onella saa laskettua menopaluun 90 euroon? Menee vähän huti?

--
Musa ei voi koskaan olla liian lujalla. Sen kun työnnät pään ämyriin ja pyörittelet korvia. Volaa, lisää volaa, vielä enemmän volaa. Puuroutuu tai kuuroutuu, mitä väliä. -Lou Reed

Jace

Posts: 297

#47 • • Jace Monday Bar
Line upitkin on näköjään julkaistu....

Line up Sensation White 1/7-06:

HouseQuake Roog en Erick E B2B, MC Gee
Steve Angello
MEGAMIX
David Guetta
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Benny Rodrigues

Line up Sensation Black 8/7-06:

Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
MEGAMIX
The Darkraver
The Prophet
Showtek live
Catscan
Jocular

Posts: 1,359

#48 • • Edited Jocular Janni
Liput tuli myyntiin tänään *uuh* Miks en oo synty kultalusikka per****.


Korjaan..tulee myyntiin in 48 min.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

tiare

Posts: 38

#49 • • tiare
Niinpä tulee, tarkkaan ottaen 13 minuutin kuluttua ja täällä ollaan valmiina... Olin jo viime vuonna mut tulee nyt sit lähdettyä toiseen kertaan, löyty lennot ja hotelli (*) to-ma hintaan 282,50 niin pakkohan se on mennä kokemaan uudestaan *jiihaa*
euforia

Posts: 90

#50 • • euforia mmm sure! why the f*ck not!
nyt on ticketit plakkarissa :D :D :D :D

--
morjens

tiare

Posts: 38

#51 • • tiare
Sama täällä *plur* mut kyllä oli linjat tukossa *kissatappelu* Huomen noi halvimmat liput jo loppu, muualta näytti löytyvän hintaan 79 -175 ... Kivaa kiskontaa...
Patriot

Posts: 64

#52 • • Patriot
13 lippu hankittu *aplodit* ruuhkaa lippujen saannissa oli mut nyt ne on hankittu kyllä nyt hymyilyttää!!! toista kertaa lähteen sinne bileettä ja kyllä kannattaa tässä line up:
Sensation White:

HouseQuake Roog en Erick E B2B, MC Gee
David Guetta
MEGAMIX
Steve Angello
Sander Kleinenberg
Ferry Corsten
Benny Rodrigues


ai ai ai namuu luvassa *jiihaa*
Mixba

Posts: 8

#53 • • Mixba
On se hyvä kun frendit hoitaa ton lippujen hankkimisen (siitä kiitos myös sulle Pawe) ei tartte jonotella, Amsterdam ready or not, here we come!!

--
good, better, best, better

jiippa

Posts: 82

#54 • • jiippa
Viimevuotisen Blackin jälkeen mieli tekis kyllä mennä uudestaan tänäkin vuonna, rahastahan tää homma ei oo koskaan kii *nauru* Mutta nähtäväksi jää... Itellä ei oo aikomusta hippailla sekä Whitessa että Blackissä ku toi jälkimmäinen on enempi mun makuun *jiihaa*
Reissun hinnaksi tuli viimeksi: lennot 220,- + lippu 60,- + hotelli (2 yötä kaverin kanssa) 120,- = 400,- (+ lukuisia euroja ruokaan ja eritoten juomaan *hih*)

--
... ja sitten mää heräsin

Avatar
#55 • • x Guest

Sinner, 2.3.2006 12:38:
Miten Blue Onella saa laskettua menopaluun 90 euroon? Menee vähän huti?



sorppa, tarkoitin berlinairilla. ja 98 euroa nakyy olevan tarkka hinta :)
tuuls

Posts: 60

#56 • • tuuls
jee! lippu hankittu *hihu*
Mistah Marinol

Posts: 750

#57 • • Mistah Marinol Yleinen kusipää
Kuin myös!!!

--
Musa ei voi koskaan olla liian lujalla. Sen kun työnnät pään ämyriin ja pyörittelet korvia. Volaa, lisää volaa, vielä enemmän volaa. Puuroutuu tai kuuroutuu, mitä väliä. -Lou Reed

Patriot

Posts: 64

#58 • • Patriot
Jos jollain tulee yhtä lippuu myyntiin nii ilmotelkaa!!! Ostettiin tos jo 13 lippuu ja yks SAATANAN "matti myöhänen" tuli itkee et olisitte hänelle ostanu kans *whaat*
Urim

Posts: 128

#59 • • Edited Urim Fuckin crazy damage! KOLINA PRODUKTIO
jepulis jee, nyt on liput taskus ja matkat varataan kuun lopus viimestää, laskettii et kun meitä n. 6 henkee lähtee 5.7-10.7, tulee maksaan majoituksineen lentoineen ja lippuineen n. 300e. alko vähä ihmetytttää tos et miten jengi sai matkat ja majoitukset ja liput maksaan n.1000 euroo kipaleelta????? siis aiempien lueskeluideni perusteella...

--
You are gonna kiss the lead and taste the mothafuckin bazzz in your fuckin face!!!!

1ncarnation

Posts: 542

#60 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
jees itse satun olemaan Amsterdamissa 28.6 - 2.7 joten pakkohän se on siel käydä..liput rupesin etsimään vasta nyt..
joten 140e :) noh se on vaan pakko maksaa , se on sen arvosta :P
Ei damissa voi olla 1.7 ja olla olematta Dami areenalla..se on synti!

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising