Sensation White & Black 2006 Amsterdam

69 posts, 4 pages, 40,467 views

Spanks

Posts: 789

#21 • • Spanks Löysä P***a

Individual, 21.10.2005 17:59:
---
Spanks, 21.10.2005 17:55:
---
Individual, 7.10.2005 16:52:
---
HoLy TRiNiTy, 7.10.2005 09:21:
Ja kuten olen tässä yrittänyt painottaa, ettei tämä ole normaali pidetään-toisiamme-kädestä-kiinni-koko-kaksi-viikkoa-ja-lähdetään-katsomaan-turistinähtävyyksiä-mummojen-kanssa-pakettimatka

---


Höh, eli ei kaupunkikierrosta, viininmaistajaisia, uimarantaa tai sikajuhlia. *hmph*

---


kuullostaa suunnitelmalta... haha... hyvä olis lähtä kun ei tarvis edes hotelli kun asuu frendejä hollannis... on nettipeleist jotaa hyötyy...

---


Ja netissä tunnetusti kaikki tyypit on todellisii ja niitä mitä ne antaa olettaa...*vink*



ja onkos sillä väliä kuomaseni... *kissatappelu*

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Individual

Posts: 10,942

#22 • • Individual HYPNO!

Spanks, 21.10.2005 18:01:
---
Individual, 21.10.2005 17:59:
---
Spanks, 21.10.2005 17:55:
---
Individual, 7.10.2005 16:52:
---
HoLy TRiNiTy, 7.10.2005 09:21:
Ja kuten olen tässä yrittänyt painottaa, ettei tämä ole normaali pidetään-toisiamme-kädestä-kiinni-koko-kaksi-viikkoa-ja-lähdetään-katsomaan-turistinähtävyyksiä-mummojen-kanssa-pakettimatka

---


Höh, eli ei kaupunkikierrosta, viininmaistajaisia, uimarantaa tai sikajuhlia. *hmph*

---


kuullostaa suunnitelmalta... haha... hyvä olis lähtä kun ei tarvis edes hotelli kun asuu frendejä hollannis... on nettipeleist jotaa hyötyy...

---


Ja netissä tunnetusti kaikki tyypit on todellisii ja niitä mitä ne antaa olettaa...*vink*

---


ja onkos sillä väliä kuomaseni... *kissatappelu*



Ei tietenkään. Virtuaaliystävät on just siistei. *lmao*
Aune-mummo

Posts: 543

#23 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
Mä olen kyllä lähös ens kesänä whiteen . isompi porukka on ihan jees kun siel damis pyörii , ja jos tuntuu bileissä ettei seura kiinnosta ni kyllä sieltä uusia tuttaavuksia löytyy.. mulla meni viime vuonna kaikki frendit " hukkaan " mut hauskaa oli ...
löysin ne kyllä vähän ennen ku bileet loppu*jiihaa*
djavol

Posts: 160

#24 • • djavol Angel Of Sin
Kyllä tonne voisin hyvinkin lähteä, ku tapahtumaa on kehuttu liiankin hyväks... *jiihaa* Ajankohta kiinnostais erittäin paljon ja jos hintaa pudottais pikkasen, nii sit mä voisin miettiä asiaa tosissaan *hih*

--
Do not mess with me

nethr

Posts: 763

#25 • • nethr !!
Meniks multa jotenkin ohi, vai oliko jossain jo näiden päivämäärät ilmoitettuna *ding*

--
xD

Miksan

Posts: 1,464

#26 • • Miksan

nethr, 19.12.2005 17:14:
Meniks multa jotenkin ohi, vai oliko jossain jo näiden päivämäärät ilmoitettuna *ding*


Ei oo julkastu vielä.
Miksan

Posts: 1,464

#27 • • Miksan

djavol, 19.12.2005 17:03:
Kyllä tonne voisin hyvinkin lähteä, ku tapahtumaa on kehuttu liiankin hyväks... *jiihaa* Ajankohta kiinnostais erittäin paljon ja jos hintaa pudottais pikkasen, nii sit mä voisin miettiä asiaa tosissaan *hih*


Kyllä sinne tota hintaa halvemmalla pääsee.
Halvimmat lennot maksaa suunnilleen 200, viikonlopuks majotus 50-200 (riippuen ihan siitä minkä tasosen majotuksen haluu), lippu bileisiin ~60 ja lisäks tietty jonku verran ruokiin ja juomiin sun muihin.

Ite bileistä en sit tiiä onko ihan niin alyttömän hienot, paikalliset ainaki haukkuu aika paljon yli-kaupallistetuiks mut kyllä mäki haluun ainaki kerran käydä menon tarkistamassa. Toivottavasti tänä kesänä ajankohta on sellanen et pääsee käymään ennenku intti alkaa.
djavol

Posts: 160

#28 • • Edited djavol Angel Of Sin
Miksan: Ite bileistä en sit tiiä onko ihan niin alyttömän hienot, paikalliset ainaki haukkuu aika paljon yli-kaupallistetuiks mut kyllä mäki haluun ainaki kerran käydä menon tarkistamassa.

Jeps... sama täällä, kerran pitää ainakin ite käydä paikan päällä katsastamass, ennen kun voi tuomita... tosin intti ei mua odota *pepsodent* lupaan harkita asiaa, sit ku ajnkohta on ilmoitettu... *joo*

--
Do not mess with me

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#29 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
mä kävin 2004 blackeiss.. ja oli upeeta! mun reissun hinnaks tuli n.400e (lennot-hotelli-bilelippu75e).. mut havemmallki pääsee, mä en vaan suostuu yöpyy missään putkan näköisess kopiss..

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Tronic

Posts: 287

#30 • • Tronic

nethr, 19.12.2005 17:14:
Meniks multa jotenkin ohi, vai oliko jossain jo näiden päivämäärät ilmoitettuna *ding*



Whiten päivämäärä on 1.7.2006. ja black viikkoa myöhemmin.
nethr

Posts: 763

#31 • • nethr !!
Tyypillistä

Liput 85e tai 150e

Alkamisajankohdatin heittävät tunnilla, mutta se on pienempi paha kyllä. Jäiköhän noista huomaamatta jotain oleellista *ding* Onks näistä lippuasioista jo jauhettu jossain - olen jokseenkin hämilläni näistä ongituista tiedoista *nauru*

--
xD

Tronic

Posts: 287

#32 • • Tronic

nethr, 29.12.2005 17:59:
Tyypillistä

Liput 85e tai 150e

Alkamisajankohdatin heittävät tunnilla, mutta se on pienempi paha kyllä. Jäiköhän noista huomaamatta jotain oleellista *ding* Onks näistä lippuasioista jo jauhettu jossain - olen jokseenkin hämilläni näistä ongituista tiedoista *nauru*



Normaalisti ne liput tulevat myyntiin joskus maaliskuun aikoihin, hintaa on n.45 ja ne menevät yleensä muutamassa tunnissa loppuun. Eli itse en kyllä lähtisi kyseisistä mestoista tilaamaan yhtään mitään.*ding*
BUTCHER-KK

Posts: 595

#34 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
*ding* voi olla että mä ja kax kaveria lähtee mukaan tai enemmänkin! täytyy katto *ding*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

nethr

Posts: 763

#35 • • nethr !!

Tronic, 29.12.2005 18:10:
---

Normaalisti ne liput tulevat myyntiin joskus maaliskuun aikoihin, hintaa on n.45 ja ne menevät yleensä muutamassa tunnissa loppuun. Eli itse en kyllä lähtisi kyseisistä mestoista tilaamaan yhtään mitään.*ding*



Järjestävä taho ainakin jossain määrin lienee id&t ja heidän sivuilta ei löytynyt mitään tietoa SW2006:sta. Meinasin tosin saada pas#ahalvauksen kun löyty täältä rivi "sold out" *igor*, mutta sitten huomasin kivan nelinumeroisen luvun tossa *justjoo*

No, pitäisi jonkinverran tehdä jo varauksia ym, ettei tarvitsisi jossain puukengässä tai hylätyssä tuulimyllyssä asustella tota viikonloppua ja matkustaa paikanpäälle autolla tiukalla 12 tunnin aikarajalla. Ehkäpä asiat järjestyy ja toivottavasti tosta lippujenmyyntiajankohdasta ja -"paikasta" on täällä myös hieman haloota. *hymy*

--
xD

remotion

Posts: 5,283

#36 • • remotion nostatus guru
joo, se joka ekana äkkää todellisia lippuja myytävän, saa luvan pistää tänne kunnon älämölöt!
mainosjono

Posts: 272

#37 • • Edited mainosjono Hardcore Hooligan
Start voorverkoop Sensation White & Black


De voorverkoop voor zowel Sensation White als Black gaat vrijdag 3 maart om exact 22:00 uur van start. Je kunt op de volgende manieren je tickets bestellen:
Via internet: TicketOnline en dan doorklikken naar Sensation!
Via de telefoon: 0900 - 300 6000 (45 cpm)

Ticket kosten:
Sensation Regular 60,-- ex fee
Sensation Deluxe 110,-- ex fee

SENSATION Deluxe houdt het volgende in:
- aparte ingang in het Hoofdgebouw van de ArenA
- 3 extra party zalen met nog 5 extra DJ's
- extra loungezaal met restaurant
- toegang tot de eretribune

Hou deze site goed in de gaten voor al het Sensation nieuws!
Beliar

Posts: 1,361

#38 • • Beliar

HoLy TRiNiTy, 6.10.2005 19:54:
LÄHTISITTEKÖ BILEMATKALLE JOS MATKAT JA MAJOITUS HOITUISI 550e???



Siis [ruma sana]!!! Vanhalla miehellä pitkät piuhat ja vähän virtaa, mutta nythän mä hokasin, että 550eurolla viikoks Damiin, matkat ja liput molempiin Sensationeihin!!! Kristus! Mä oon niin messissä, jos tohon hintaan matkan saat järjestyyn! Mä myyn vaikka toisen peniks... tai noh, jonkun elimeni, jotta vaan rahat kasaan saan!

Miettikää nyt muutkin! Viikon loma keskieuroopassa ei juurikaan tota halvemmalla järjesty ja kun pääsee vielä mahtaviin bileisiinkin... *joo*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Jocular

Posts: 1,359

#39 • • Jocular Janni
Jees eli toiseen topicciin viitaten.. Kattelin vähän uudestaan noita hintoja.. 200e per nassu lennot ja hostellit 25-55e/yö. Ei tuu niin kalliiks ku opettelee kattomaan *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.