M: Bilejulisteita

24 posts, 2 pages, 5,507 views

laimea

Posts: 48

#1 • • laimea
myydään erilaisia julisteita mm. Hallmark, Soulclap etc.
puh. 040 41 55 652
Tarsu

Posts: 2,449

#2 • • Tarsu
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Jone

Posts: 8,258

#3 • • Jone Archibald Haddock
Voitko vaihtaa pari mun autooni ja kuinka paljon joudun maksamaan väliä?
-xx-

Posts: 5,001

#6 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Jotkut sekopäiset ihmiset voi jopa haluta noita seinilleen, ja jos ilmaiseksi ei saa niin vaikka maksaakin jonkun sentin. Varsinkin vanhempia julisteita voisin kuvitella olevan vaikea löytää.

p.s. jos joku haluaa lahjoittaa ilmaiseksi niin otan vastaan :)

--
kiitos ja anteeksi ^^

Kolera

Posts: 4,256

#7 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
mikäs siinä jos noilla kalian saa *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#8 • • aaaaaaaaaa Guest
Veikkaan, että kumminkin halvempaa kuin tapetointi *ding*
sts

Posts: 7,969

#9 • • sts Sama pyynti aitta!
Haluaaks joku ostaa multa WCDJ.ORG paidan, sisältää autenttista WCDJ.ORG hikeä...
Avatar
#10 • • aaaaaaaaaa Guest

sts, 7.10.2005 01:12:
Haluaaks joku ostaa multa WCDJ.ORG paidan, sisältää autenttista WCDJ.ORG hikeä...



Must have :D
Juhgu

Posts: 7,921

#11 • • Juhgu Virnistelijä

sts, 7.10.2005 01:12:
Haluaaks joku ostaa multa WCDJ.ORG paidan, sisältää autenttista WCDJ.ORG hikeä...



Riippuu kuinka autenttista se hiki on.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

ezzy

Posts: 8,060

#12 • • ezzy Droid-pappa
jengihän myy/keräilee leffajulisteitakin, mikäs tässä nyt on niin outoa? Eipä näitä enää mistään oikeen saa, jos bileistä on pidempi aika.
Jone

Posts: 8,258

#13 • • Jone Archibald Haddock

ezzy, 7.10.2005 07:21:
jengihän myy/keräilee leffajulisteitakin, mikäs tässä nyt on niin outoa? Eipä näitä enää mistään oikeen saa, jos bileistä on pidempi aika.



No esimerkiksi se, että myyjä ei ole maksanut mitään tavarasta, josta nyt koittaa täällä saada taloudellista hyötyä. Mun mielestä tää on verrattavissa tavaran myymiseen ylihintaan. En ymmärrä kenellä on pokkaa ruveta pyytämään muuta kuin korkeintaan postit tavarasta, jonka on ilmaiseksi saanut ja jonka arvo kutakuinkin se paperi, jolle juliste on printattu.

Mitä tulee julisteisiin, niin mulla on niitä tuolla jossain kaapissa jonkin verran. Tsekkaan myöhemmin ja ne saa kuka tahansa kiinnostunut ihan ihka ilmaiseksi. Ainakin ekan LSSS:n juliste ja ekan Pacifiquen juliste + jotain Hallua, Oceaniaa ja mitälietä.
ezzy

Posts: 8,060

#14 • • ezzy Droid-pappa

Jone, 7.10.2005 09:18:
---
ezzy, 7.10.2005 07:21:
jengihän myy/keräilee leffajulisteitakin, mikäs tässä nyt on niin outoa? Eipä näitä enää mistään oikeen saa, jos bileistä on pidempi aika.

---


No esimerkiksi se, että myyjä ei ole maksanut mitään tavarasta, josta nyt koittaa täällä saada taloudellista hyötyä. Mun mielestä tää on verrattavissa tavaran myymiseen ylihintaan. En ymmärrä kenellä on pokkaa ruveta pyytämään muuta kuin korkeintaan postit tavarasta, jonka on ilmaiseksi saanut ja jonka arvo kutakuinkin se paperi, jolle juliste on printattu.

Mitä tulee julisteisiin, niin mulla on niitä tuolla jossain kaapissa jonkin verran. Tsekkaan myöhemmin ja ne saa kuka tahansa kiinnostunut ihan ihka ilmaiseksi. Ainakin ekan LSSS:n juliste ja ekan Pacifiquen juliste + jotain Hallua, Oceaniaa ja mitälietä.



Kyllä niistä yleensä maksetaan se bileiden sisäänpääsymaksu, kadulta harvemmin löytyy ehjänä mistään julisteita, bileistä löytyy. Kukin tavallaan. En mä tässä silti pysty mitään pahasti väärää näkemään.
Jone

Posts: 8,258

#15 • • Edited Jone Archibald Haddock

Tontsis, 7.10.2005 09:36:
Öh. Jos voittaa vaikka arvonnasta auton, ni eiks sitä voi myydä? Tai jos flaierissa on Larry Levanin nimmari, hankittu tietysti ilmaiseksi? Kyllä mä ainakin myisin.



Olis kantsinut quotata koko teksti, niin tää kyselysi olisi turhaa:

Jone:
...jonka on ilmaiseksi saanut ja jonka arvo kutakuinkin se paperi, jolle juliste on printattu.



Arvonnassa voitetun auton arvo lienee enemmän kuin puhdas nolla tai muutamia kymmeniä senttejä? Larry Levan on mulle tuntematon jätkä, mutta postikortin Ari Klemin nimmarilla voit saada multa ihan ilmaiseksi - en oo juuri ymmärtänut nimmarijuttujen perään sitten lapsuuden.


Tontsis, 7.10.2005 09:36:
Et sä just vähän aikaa sitten itsekin ilmoittanut, että tiettyjä levyjä hankkiessa ei enää hinta tunnu miltään? Mut nyt tuntuu, koska myyjä ei ole maksanut siitä mitään? Onks sillä jotain merkitystä sulle, mitä siitä "tavarasta" on alkujaan maksettu, jos tosissaan haluut sen tuotteen?
:)



Eipä kai. Kyllä noista julisteista saa maksaa vaikka itsensä kipeäksi jos siltä tuntuu, mutta musta se on järjetöntä - aivan kuten jonkun mielestä on maksaa vinyylistä enemmän kuin reaaliarvo on.

Ihan mielenkiinnosta - mikä sun mielestäsi on vaikkapa bileen Nanonano julisteen arvo? Tai mikä on sen arvo sulle? Mikä on sen arvo ihmiselle, joka haluaisi sen ja tulisiko mun rahastaa sillä halulla jos mulla ko. juliste olisi ja sen arvo olisi itselleni puhdas nolla?

-

PS. Edellisessä viestissäni mainitsemani mulle tarpeettomat bilejulisteet näköjään kiinnostivat ja menivätkin jo "otan kaikki mitä sulla on antaa"-meiningillä eteenpäin.
kuolo

Posts: 90

#16 • • Edited kuolo elo


Eipä kai. Kyllä noista julisteista saa maksaa vaikka itsensä kipeäksi jos siltä tuntuu, mutta musta se on järjetöntä - aivan kuten jonkun mielestä on maksaa vinyylistä enemmän kuin reaaliarvo on.



Oon aivan samaa mieltä, mut sit taas ku funaa et nykyhipahtavat etsii koirien kaa
tällasii ja maksaaki niist viel jotain ...

--
18 and life to go
and counting..

Jone

Posts: 8,258

#17 • • Jone Archibald Haddock

Tontsis, 7.10.2005 10:18:
http://www.discomuseum.com/LarryLevan.html



"Aha." *ding*


Tontsis, 7.10.2005 10:18:
Riippuu muistoista Nanonanoa kohtaan, mutta en mä kyllä ostais sitä julistetta luultavimminkaan. Kyllä kuitenkin voisin "kadehtia" leikkimielisesti kaveria, jolla olis Nanonano-juliste, jos se oli mulle hyvä tapahtuma. Samasta syystä en tuu heittämään mun vanhoja flaikkujakaan pois.



Most OT yet, but somewhat relavant:
Mulla on kanssa ollut tapana ja monessa mielessä edelleen haalia itselleni kämppä täyteen kaikkea shittiä ihan vaan siksi että sillä on jotain edes etäistä arvoa mulle. Nyttemmin oon taas ajatellut etten halua tänne mitään millä ei ole mulle erityisen merkittävää arvoa ja niinpä en näe mitään järkeä esim. säilyttää helvetillistä kasaa flaboja, vaikka mulla toki onkin ihan hyviä muistoja monista sellaisista tapahtumista, joita ne edustavat. Jos jokaisesta itselleen positiivisia muistoja jättäneestä tilanteesta haalii itselleen muistoesineen, niin kannattaa varautua ostamaan aika iso kämppä kanssa ja pyhittää siitä suuri osa tällä ryönälle. Mennyt on mennyttä ja nyt eletään nykypäivää, joten musta on fiksumpaa varata sille tilaa kuin muistoille, jotka kuitenkin ovat varsin elävästi tallessa päässäni.

Tontsis, 7.10.2005 10:18:
Häh? Totta kai se arvo on jokaisen henkilökohtaisesti määrittämä, en mä ymmärrä mitä sä ajat nyt takaa. Jos sillä julisteella olis sullekin jotain arvoa, niin etköhän sä sen mieluummin myis kuin antais pois. Ja vaikkei oliskaan, ni mitä sitte? Itse asiassa hyvä vaan jos toi hinta karsii niitä ottajia, että julkat päätyy oikeelle henkilölle.



Jaa. No sit ollaan kyllä varsin eri linjoilla tossa. Mä kun en juuri koskaan suostu ottamaan vastaan rahallista tai muuta korvausta asioista, joilla ei ole mulle arvoa, koska silloin katson kyniväni ihmisiä ja mulle jää sellaisesta ajatuksestakin pahat vibat. Pahat vibat taas on jotain sellaista, jota en viitsi joutua sietämään ihan muutaman kymmenen euron korvauksestakaan.

Ootko sä nyt siis sitä mieltä, että jos jollain asialla on arvoa jollekin tietylle henkilölle, niin siltä henkilöltä pitää pyytää korvaus siitä?
Philly

Posts: 506

#18 • • Philly AIM HIGH!
Olisko Samantha Fox julisteita?
Jone

Posts: 8,258

#19 • • Jone Archibald Haddock

Philly, 7.10.2005 10:36:
Olisko Samantha Fox julisteita?



Mun kaverilla olis Samantha Fox-kuvavinyyli (vai oliko se nyt Sabrina). Oon pikkasen kade sille varsinkin kun se spottas sen samasta divarista missä plarailtiin levyjä ja olisin itse osunut sen kohdalle 2 minuuttia myöhemmin. *poks*
Philly

Posts: 506

#20 • • Philly AIM HIGH!

Jone, 7.10.2005 10:38:
---
Philly, 7.10.2005 10:36:
Olisko Samantha Fox julisteita?

---


Mun kaverilla olis Samantha Fox-kuvavinyyli (vai oliko se nyt Sabrina). Oon pikkasen kade sille varsinkin kun se spottas sen samasta divarista missä plarailtiin levyjä ja olisin itse osunut sen kohdalle 2 minuuttia myöhemmin. *poks*



No jos se ei oo siinä tissit paljaana niin se arvo aika liki nolla.