24 posts, 2 pages, 5,543 views
qridone, 5.10.2005 11:14:
myydään erilaisia julisteita mm. Hallmark, Soulclap etc.
puh. 040 41 55 652
sts, 7.10.2005 01:12:
Haluaaks joku ostaa multa WCDJ.ORG paidan, sisältää autenttista WCDJ.ORG hikeä...
sts, 7.10.2005 01:12:
Haluaaks joku ostaa multa WCDJ.ORG paidan, sisältää autenttista WCDJ.ORG hikeä...
ezzy, 7.10.2005 07:21:
jengihän myy/keräilee leffajulisteitakin, mikäs tässä nyt on niin outoa? Eipä näitä enää mistään oikeen saa, jos bileistä on pidempi aika.
Jone, 7.10.2005 09:18:
---
ezzy, 7.10.2005 07:21:
jengihän myy/keräilee leffajulisteitakin, mikäs tässä nyt on niin outoa? Eipä näitä enää mistään oikeen saa, jos bileistä on pidempi aika.
---
No esimerkiksi se, että myyjä ei ole maksanut mitään tavarasta, josta nyt koittaa täällä saada taloudellista hyötyä. Mun mielestä tää on verrattavissa tavaran myymiseen ylihintaan. En ymmärrä kenellä on pokkaa ruveta pyytämään muuta kuin korkeintaan postit tavarasta, jonka on ilmaiseksi saanut ja jonka arvo kutakuinkin se paperi, jolle juliste on printattu.
Mitä tulee julisteisiin, niin mulla on niitä tuolla jossain kaapissa jonkin verran. Tsekkaan myöhemmin ja ne saa kuka tahansa kiinnostunut ihan ihka ilmaiseksi. Ainakin ekan LSSS:n juliste ja ekan Pacifiquen juliste + jotain Hallua, Oceaniaa ja mitälietä.
Tontsis, 7.10.2005 09:36:
Öh. Jos voittaa vaikka arvonnasta auton, ni eiks sitä voi myydä? Tai jos flaierissa on Larry Levanin nimmari, hankittu tietysti ilmaiseksi? Kyllä mä ainakin myisin.
Jone:
...jonka on ilmaiseksi saanut ja jonka arvo kutakuinkin se paperi, jolle juliste on printattu.
Tontsis, 7.10.2005 09:36:
Et sä just vähän aikaa sitten itsekin ilmoittanut, että tiettyjä levyjä hankkiessa ei enää hinta tunnu miltään? Mut nyt tuntuu, koska myyjä ei ole maksanut siitä mitään? Onks sillä jotain merkitystä sulle, mitä siitä "tavarasta" on alkujaan maksettu, jos tosissaan haluut sen tuotteen?
:)
Eipä kai. Kyllä noista julisteista saa maksaa vaikka itsensä kipeäksi jos siltä tuntuu, mutta musta se on järjetöntä - aivan kuten jonkun mielestä on maksaa vinyylistä enemmän kuin reaaliarvo on.
Tontsis, 7.10.2005 10:18:
http://www.discomuseum.com/LarryLevan.html
Riippuu muistoista Nanonanoa kohtaan, mutta en mä kyllä ostais sitä julistetta luultavimminkaan. Kyllä kuitenkin voisin "kadehtia" leikkimielisesti kaveria, jolla olis Nanonano-juliste, jos se oli mulle hyvä tapahtuma. Samasta syystä en tuu heittämään mun vanhoja flaikkujakaan pois.
Häh? Totta kai se arvo on jokaisen henkilökohtaisesti määrittämä, en mä ymmärrä mitä sä ajat nyt takaa. Jos sillä julisteella olis sullekin jotain arvoa, niin etköhän sä sen mieluummin myis kuin antais pois. Ja vaikkei oliskaan, ni mitä sitte? Itse asiassa hyvä vaan jos toi hinta karsii niitä ottajia, että julkat päätyy oikeelle henkilölle.
Philly, 7.10.2005 10:36:
Olisko Samantha Fox julisteita?
Jone, 7.10.2005 10:38:
---
Philly, 7.10.2005 10:36:
Olisko Samantha Fox julisteita?
---
Mun kaverilla olis Samantha Fox-kuvavinyyli (vai oliko se nyt Sabrina). Oon pikkasen kade sille varsinkin kun se spottas sen samasta divarista missä plarailtiin levyjä ja olisin itse osunut sen kohdalle 2 minuuttia myöhemmin.