MILLA LEHTO xxkinky thoughtsxx

51 posts, 3 pages, 13,638 views

Klabi

Posts: 1,423

#41 • • Edited Klabi HUGC

mayah, 3.10.2005 14:01
Milla on nätti ja mukava, mut emmävaantajuutästmusastmitää. Toivottavasti sitte ku oon vähän vanhempi *plur*

[pieni]Ei sillä, et Milla ois vanha, mut sanotaan vaikka musiikillisesti sivistyneempi[/pieni] *nauru*




Selvästikkin tyttöjen tapa kehua toisiaan...

södeeeee.

*hih*


---- - - - -

Täytyy kyl sanoo et ootsä kyl nätti ja sul on hyvää musiikkia....
*pepsodent*

Vika biisi on niiiii-iiiin äijä.
Täs oli yllättävän paljon vokaalia. Mitäpä tässä marisemaan, hyvin sä vedät piste com. Mua jää edelleenkin vaivaamaan miksi nää sun vedot on niin lyhyitä, tätä rallia ois kuunnellu pidempäänkin...
milla lehto

Posts: 583

#42 • • milla lehto
:) kiitos taasen palautteista! joo klabi olen samaa mieltä, että usein on hieman lyhyeksi jääneet...ensi kerralla pidempi miksaus, yritän ainakin kovasti *vink*
lilius

Posts: 719

#43 • • lilius
Aika toimivaa settiä mimmi heittää kyllä... ekalla kerralla ei heti toiminut, mutta joka kuuntelukerralla senkun vaan paranee. :)

Mukavana erikoisuutena eka ja vika biisi, jotka toimiii jonkinlaisena 'looppina', kuin päättymätön setti... joskus itsekin aikaisemmin tuota harrastellut/ajatellut. Mukava havainto muutaman kuuntelukerran jälkeen.. kun tajusin. ;)

Ei muuta, kuin kiitos setistä ja turha mun varmaan mihinkään miksaukseen tässä tapauksessa ole puuttua... kuitenkin setti alkaa aikamoisilla biisi valinnoilla muutaman ensimmäisen kohdalla -> maistui. *slurps*
jaywink

Posts: 1,668

#44 • • jaywink bass warrior
tätä tullut kuunneltua muutamia kertoja huolella läpi työmatkojen piristykseksi ja kyllähän on taas kivankuuloista settiä. enemmän omaan makuun sopii kyl Millan aiemmat miksaukset mut kyllä tämäkin maistuu. setti on hyvin rakennettu ja tekninen toteutus hyvä.

props!
milla lehto

Posts: 583

#45 • • milla lehto
kiitos, mukavaa kuulla, että maistuu! :)

ja loistavaa, että pikku yksityiskohtiakin on huomattu *hihu* olen harrastellut tuollaista lähes jokaisessa miksauksessa.
hamy

Posts: 81

#46 • • hamy

MILLA LEHTO xxkinky thoughtsxx



Onkos tätä vielä jossain nettisaitilla olemassa - hiskipinnietä en enää netistä löydä
milla lehto

Posts: 583

#47 • • milla lehto
näköjään on sivut alhaalla...pitääkin selvittää missä vika. yritän saada pian linkin toimimaan!
RiD

Posts: 2,817

#48 • • RiD Nukemi
Roarr, make it work!.

:(C

--
*super* *possu*

Avatar
#49 • • + Guest
ihan mukavaa meininkiä. edelleenkin my addiction pysyy ehdottomana suosikkina *hihu*
duke

Posts: 55

#50 • • duke
Aika myöhään syttynyt konemusan puolelle, tod jees löytää hyvää musiikkia tältäkin saralta, ja kaikissa näissä Millan mixeissä mitä kuullu jotain todella ruffia, et pistää ihan sanattomaks ja kädet kattoon. Loistofiilistä, lisää tätä!
milla lehto

Posts: 583

#51 • • milla lehto
kiva kuulla duke :) kiitos kaikille palautteista!!